Zaloguj się, aby obserwować  
3pmarek

zetor forterra

Polecane posty

3pmarek    0

chodzi ci o przedni tuz w wom??? jeśli tak to są one dostępne w opcji

ale maja juz w standarcie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kryssr    52

na pewno nie :)

zamawiasz z przednim tuzem i womem, i dopłacasz.

Edytowano przez kryssr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3pmarek    0

nie ma w standardzie TUZu i WOMu trzeba dopłacić

dzieki chlopacy za odp wlasnie bede brał 120 km forterre z TUZzem i WOMem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mister    54

To skoro temat o forterze to napisz ile cię wyniesie ? i ile dopłacałeś za poszczególne elemety z tematu. Za tuza było za moich czasów ok 5tys :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    6896

To skoro temat o forterze to napisz ile cię wyniesie ? i ile dopłacałeś za poszczególne elemety z tematu. Za tuza było za moich czasów ok 5tys :(

To lepiej było TUZa wziąć jak obciążniki.

P.S. Są do sprzedania nowe obciążniki do Forterry za 3700zł brutto. Warto je brać czy poszukać od JD?

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mister    54

Teraz bym brał tuza ale co zrobić... a te obciążniki to 14x50 ? i to na przód tylko ? Na allegro są jakieś za 3k pewnie widziałeś ? ale nie wiem czy to nie netto. Widziałem nówki...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mister    54

Raczej tak bo w galeri na JD widziałem od zetora. No to lepiej kup te używane... mi też jest troche mało...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gomez181    197

witam,mam taki problem,ostatnio sobie orze plugiem i mam takie dziwne uczucie ze cos brzeczy i wychodzi na to ze pod kabina tzn jak cos kolo pompy hydraulicznej mieliscie taki przypadek dodam czy nie jest to spowodwane ze mam strasznie malo oleju na bagnecie z tyłu.nie wiem co to za dzwiek tak jak byc cos obcieralo w tym miejscu.odp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ksys    23

Kolego sprawdź czy frezy w rurze od przedniego napędu mają smar,bo u mnie też tak brzęczało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gomez181    197

fresy sa raczej na smarowane,straszny ten dzwiek tak przy 1700obr masakra,chocby cos dzieje sie w tych filtra kolo pompy ale nie wiem czy moge je odkrecic jak nie mam oleju wypuszczonego,tam jest jakis wklad niby na magnetyczny na opilki labo cos,chlopaki poradzcie cos????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

Skoro mówisz,że masz mało oleju na bagnecie,to go może trzeba dolać.


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gomez181    197

olej kupilem i dolalem,stan jest ok,filtry olejowe pod kabina tez sa ok, nie wiem co dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pieniu    1

zadzwoń po mechanika chyba będzie to najlepszy pomysł tylko takiego co się będzie znał .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

BRAWO PIENIU JAK NA TO WPADŁEŚ? :huh: zakładam że przeczytałeś ten temat kilka razy zanim wpadło ci to do głowy :o

najlepsza rada z którą się można spotkać to jest -"ZADZWOŃ PO MECHANIKA" - jeśli ktoś przeoczył to powtórzę -"ZADZWOŃ PO MECHANIKA" - a co ty sobie myślisz że mechanik jeszcze zanim zadzwonisz wie co się stało i ma biedz do ciebie bo nie ma nic innego do roboty ;[ ??????

 

NIE ZAPOMNIJCIE PANOWIE - DZWONIĆ DO MECHANIKÓW TYLKO TYCH KTÓRZY SIĘ ZNAJĄ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

@

esgreg

 

Jak masz snuć takie wywody,to najlepiej wcale się nie udzielaj...

Trochę dziwnie to napisałeś,bo pompa jest z przodu silnika, a napisałeś,że pod kabiną koło pompy ;) Może się jakieś śruby poluzowały.

Edytowano przez Kamil1998

Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

a tak mi się wyrwało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj