Zaloguj się, aby obserwować  
Bartlolomeo123

co myślicie o deutz fahr dx 90??

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fahr

Witam tak jak w temacie co myślicie o tych ciągnikach.

Jakie są ich dane techniczne i jak z ich awaryjnością

mile widziane jakieś linki z dobrymi ofertami

Bardzo proszę o posty :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Piotrek693    0

też mysle o kupnie deutza dx tulko niewiem ojakiej mocy mam 20ha w kasie do 30 000 tys może ktos doradzi czy to dobre maszyny bo wacham sie między deutz a mtz dzięki z góry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    128

Na ten twój areał i za te pieniądze to najlepiej Dx90, Dx86, Dx80 lub D7207

Co prawda MTZ za tą sumę będzie kilkanaście lat młodszy lecz myślę że bardziej będziesz zadowolony z niemca ;)


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek693    0

Na ten twój areał i za te pieniądze to najlepiej Dx90, Dx86, Dx80 lub D7207

Co prawda MTZ za tą sumę będzie kilkanaście lat młodszy lecz myślę że bardziej będziesz zadowolony z niemca ;)

dzięki za rade polecasz niemca ja też bardziej przymieżam się do deutza chociaż wiem że za te pieniądze to latek będzie

miał ale mtz to porażka z hudrałiką ocywiscie mtz z lat ziwiędziesiątych może sam masz deutza to wiesz najlepiej jaki to sprzęt u mnie to c360 ale juz pasuje go troche odciążyc emeryta mam troche górki więc pasowało by z przodem ten dx 90 jest zprzodkiem a te reszte co pisałes to jak wiem że to można znależc w inernecie ale jak będziesz miał chwile to napisz cos z praktyki o tych ciągnikach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    128

Mam od 4 lat Dx 4.50 i jestem z niego zadowolony ponieważ przepracował ok 900mth bez większych awarii najdroższą częścią była pompka paliwa za 100zł+koszt wysyłki :)

 

A co konkretnie chcesz wiedziec?


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek693    0

jak jest ztym chłodzeniem silnika czy to się sprawdza w lecie chodzi mi czy sie nie przegrzewa czy dx 90 pujdzie z gruberm 2,70 po dużych górkach chodzi mi równierz o udzwig pompy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    128
Napisano (edytowany)

O te chłodzenie każdy pyta jak by było to coś niezwykłego :huh: :lol: a przecież bardzo dużo maszyn jest napędzane silnikami marki Deutz AG właśnie chłodzonymi powietrzem min: sieczkarnie do QQrydzy Mengele/DF,kombajny zbożowe, ciągniki marki Fendt, ładowarki, sprzęt budowlany itp. więc jeśli było by to lipne rozwiazanie to by nie pchali tego do tylu maszyn ;) Wystarczy raz na jakiś czas przeczyścic sprężonym powietrzem użeberkowanie silnika :D

Co do drugiego pytania myślę że jeśli tak to może lepiej zdecyduj się na większy model np: Dx110 lub Dx120 ogólnie można go kupic za podobne pieniądze jak Dx 90 :)

Edytowano przez MgrLukash

♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez NABUCH
      Witajcie od jakiegoś czasu przymierzam się do kupna używanego ciągnika. Waham  się pomiędzy kilkoma modelami. Zauważyłem że dosyć sporo trafia się 2-5 letnich Df 310 /410. Na agrofoto brak jakichs większych opini o tym sprzęcie. Ktos moze cos podpowiedzieć? Interesuje mnie także niezawodność i ceny części w stosunku do starszych modeli do których części były jednymi z droższych na rynku. Pozdrawiam W. 
    • Przez szymczak
      Witam.
      Proszę o pomoc w następującej sprawie. Mam problem z przednim napędem przy ciągniku SAME SILVER 110 2006r. Nie mogę wyłączyć przedniego napędu. Podobne tematy były już zakładane o Deutzach, ale nie mam pewności, że działanie układu jest takie samo. Opiszę po kolei "historię" awarii. Podczas jazdy bez przedniego napędu zaczęła mrugać kontrolka na włączniku (który nie był wciśnięty). Do tego co chwilę było słychać charakterystyczny dźwięk rozłączania przedniego napędu (takie trzaśnięcie). Po powrocie do domu kontrolka świeciła już światłem ciągłym, a przedni napęd od tego czasu jest już ciągle uruchomiony. Sam włącznik sprawdziłem przy pomocy probówki i prostownika i moim zdaniem działa prawidłowo. Podejrzane jest tylko napięcie na pinach dochodzących do włącznika (1 pin ma około 12V a pozostałe 0,5-1,5V). Według mojej wiedzy cewka/elektrozawór odpowiedzialny za rozłączanie przedniego napędu jest z lewej strony ciągnika koło filtrów hydraulicznych. Ten układ działa w tej chwili w sposób następujący:
      1. przy odpalonym ciągniku tłoczek jest schowany
      2. podczas gaszenia ciągnika tłoczek wychodzi z cylindra
      3. przy ponownym uruchomieniu samego zapłonu (przekręceniu kluczyka) tłoczek znowu się chowa
      4. odpalenie ciągnika nie powoduje żadnej reakcji dopiero ponowne jego zgaszenie powoduje ruch tłoczka
      Zachowanie tej cewki/elektrozaworu jest takie samo bez znaczenia czy włącznik jest wciśnięty czy też nie. Domyślam się, że żeby przedni napęd został rozłączony tłoczek musi wyjść z cylindra. A skoro u mnie przy odpalonym ciągniku tak nie jest, jest to pewnie przyczyna nieprawidłowości w działaniu. Nie wiem oczywiście czy dobrze myślę, jeśli jestem w błędzie proszę o podpowiedź. Jakie są przyczyny takiej usterki? Czy ktoś miał coś podobnego?  Z góry dziękuję za odpowiedź:)
    • Przez AGEPOWER
      Witam,
      jestem nowy na forum. Zajmuję się od 11 lat silnikami DEUTZ. Chętnie pomogę wszystkim użytkownkom:-) Odpowiem na każde pytanie, doradzę, zdiagnozuję, naprawię.
      Zapraszam do zadawania pytań.

       
    • Przez DeutzFahrAgroplus85
      Pomocy.
       
      Posiadam od niedawna ciągnik Deutz Fahr Agroplus85 z rocznika 2000 typ D11S. 
      Problem polega na tym, że nie ma mocy i kopci na czarno. 
      Zrobione zostały wtryski, uszczelniony kolektor dolotowy i intercooler, a problem nie zniknął. Turbo Ok. 
      Spotkał się ktoś z was z takim problemem? Bądź ma jakiś pomysł? 
    • Przez mateusz7745
      witam mam problem z deutz fahrem agrotronem 4.95 . Ciągnik postoi kilka godzin i paliwo całkowicie cofa się do zbiornika. sprawdziłem przewody wszystkie są szczelne założyłem przy zbiorniku zawór zwrotny po założeniu odpala dobrze ale po kilku dniach zawór zwrotny ulega uszkodzeniu i w czasie jazdy potrafi zawiesić się. Co może być przyczyną cofania się paliwa 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.