Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
celeron59    0

Witam mam problem z swoim 3095 a mianowicie jak ciągni dłuzej stoi sprzeglo robi sie miekkie oraz przy wiazdach na wzniesienia zaczyna sie slizgac.Zauwazylem wyciek oleju spod skrzynki pod ciągnikiem takiej przykrecanej na 4 śruby i ze znakiem ryby

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rafal88    10

Moze uszczelnienia na wysprzegliku nie trzymaja i dlatego wpada pedal jak dluzej postoi ciagnik, a to ze sie slizga, to moze sprzeglo do wymiany, albo olej z jakiegos uszczelniacza wycieka na tarcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    19

Jak odkręciłeś ta pokrywę to trzeba było zobaczyć czy ta guma która osłania siłownik sprzęgła jest sucha. Sprzęgło moze sie ślizgać dlatego ze uszczelniacz na wałku WOM już puszcza. Z niego olej leci prosto na tarczę. ja zawsze jak wymieniam uszczelnienia na tych wałkach to na ten od WOM daje dwa uszczelniacze a nie 1 jak jest oryginalnie. jeden 10 mm szerokości drugi 7mm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    19

Powinna być gumowa osłona siłownika. Jeżeli nie ma moze po prostu była w mizernej kondycji i ktoś przy rozpołowieniu ja wyrzucił. Może to banalne pytanie ale czy ten poślizg jest na wszystkich przełożeniach dynaschift??

 

tak naprawdę to nie mam tu nad czym debatować tylko trzeba rozjeżdżać ciągnik i wtedy będzie widać wszystko. W tym momencie i tak nic nie zrobisz. Jeżeli masz zjechana tarczę i docisk to żeby ja wymienić musisz rozbierać. Tak samo w przypadku wymiany łożysk i uszczelnień na wałkach. Żadnej regulacji tez nie zrobisz tak więc pozostaje tylko rozbieranie.

 

Jeżeli masz wyciek oleju na tarczę to łatwo to poznać bo będziesz miał zachlapaną od środka obudowę sprzęgła. olej będzie wszędzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
celeron59    0

tak na wszystkich najgorzej było z rorzutnikiem pod stromą góre nie mógł wejsc na 2b trzeba było redukcje robic na 1. po prostym polu nie ma problemu ciągnął pług 4 na glinie i nie zauwarzyłem wiekszych poślizgów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez dawid1983
      WITAM MAM PYTANIE CZY DO MF 3070  PRZED POMKA PALIWA MOGE ZAMONTOWAC JAKIS DODATKOWY FILTERK  ZEBU ZBIRAL TEN CALY SYF ZE ZBIORNIKA A NIE POMPKA PALIWA  JAKI TEN FILTERK ZAMONTOWAC PROSZE O PODPOWIEDZ MOZE KTOS MA COS TAKIEGO ZROBIONE JAKIES ZDJECIA
    • Przez mfmf
      mam problem z kontrolka zapchanego filtra oleju, zapala sie po jakiejs godz pracy w polu, gdy go zgasze odstoji 5-10 minut gasnie ale po chwili znowu sie zapala. Ciagnik po zapaleniu kontrolki nadal jest sprawny i wszystko dziala wporzadku?
       
      olej i filtry sa nowe, olej to fuchs hydramot 10w40
       
       
      co to moze byc? czujnik cos nie bangla?
    • Przez dawid199303
      Witam, nie mam lewego kierunkowskazu, najpierw zaczął szybko mrugać to myślałem że któraś żarówka poszła ale po chwili kontrolka od lewego jak go włączyłem zaczęła świecić ciągle i coś wyje, jak wyłączę to przestaje, na awaryjnych mrugają tylko prawe lewych brak ale kontrolki dwie mrugają. żarówki całe bezpieczniki też 
    • Przez Nacki10
      Witam 
       Kilka dni temu zawiesiły mi się szczotki w Alternatorze. Więc kupiłem cały regulator ze szczotkami nowy. Po zamontowaniu niby ładuje ale występują inne problemy. Jeżeli silnik pracuje na obrotach około 800-1000  świeci kontrolka od ładowania, jeżeli dołoże do 1400 kontrolka zgaśnie i jest ok. ale jak przekrocze 1400 obrotów zaczyna migać półbiegi skrzyni AB i CD na przemian. Zaznaczam Ciągnik był myty miesiąc temu i byłem dwa razy używany i było wszystko dobrze a od wtorku jak chciałem przeprowadzić to się wszystko zaczeło 
       
      Z góry Dziękuje 
    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
×