Skocz do zawartości
adam191919

DF 420 GS czy john deere 5090R

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
adam191919    0

Witam zamierzam kupić ciągnik i nie wiem na którego się zdecydować. Zarówno john deere jak i DF. Ciągnik będzie pracował na 20 ha ze wszystkimi maszynami więc nie będzie miał łatwo. Którego wybrać? Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ja bym wybrał DF bedzie napewno miej palił od JD,może GS niema tyle bajerow co JD,z R powinieneś bardziej porównać DF Agrofarma 420 Profiline.Mój znajomy za 80-konną R dał 186 tyś brutto,GS bedzie kosztował jakieś 175 tyś z bogatszym wyposazeniem,a profiline kosztuje 205tyś brutto z prawie pelnym wyposazeniem,jeśli chcesz mieć dobry komfort pracy wez JD niż GS.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam191919    0

Ja bym wybrał DF bedzie napewno miej palił od JD,może GS niema tyle bajerow co JD,z R powinieneś bardziej porównać DF Agrofarma 420 Profiline.Mój znajomy za 80-konną R dał 186 tyś brutto,GS bedzie kosztował jakieś 175 tyś z bogatszym wyposazeniem,a profiline kosztuje 205tyś brutto z prawie pelnym wyposazeniem,jeśli chcesz mieć dobry komfort pracy wez JD niż GS.

 

cena ciągników jest poruwnywalna to ok.155 tyś. netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3przemo3    0

W zeszłym roku miałem taki sam problem tylko że między DF a JD w wersji M... i....

 

Sprawa wyglądała tak, że szukałem ciągnika pomocniczego na wiele lat z wysokim prześwitem, ładowaczem, przednim tuzem. Początkowo zdecydowaliśmy się na DF, ale zobaczyliśmy, że odciągi od ładowacza obniżają znacznie prześwit. Wtedy wygrywał niby JD bo jest na ramie i w ogóle nie obniża prześwitu. Tylko że sprawa zaczęła się komplikować jeśli chodzi o skrzynie... biegi pełzające o prędkości chyba w okolicach 400 m/h dostępne były w wersji R która była zdecydowanie droższa od wersji M no i zarazem od DF.

Ale, od niechcenia zainteresowaliśmy się MF 5425. Na początku wydawał się bardzo drogi, tylko po głębszej analizie i po wycenie dodatków (biegi superpełzające, tuz przedni, ładowacz, koła do międzyrzędzi) wypadał zdecydowanie taniej od JD - R, a nieco drożej od DF. Tylko, że wg mnie jeśli chodzi o standard, wykończenie i jeszcze wiele innych MF wygrał bez pardonu.

 

Chyba nic więcej Ci nie rozjaśniłem, a wręcz przeciwnie, ale kupno drogiego ciągnika to nie jest błahostka i trzeba brać wszystkie opcje pod uwagę.

Edytowano przez 3przemo3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    86

standard wyposażenia i wiele innych tak :) ale nie wykończenia :P no może w porównaniu do DF będzie podobnie, ale do JD 5R to mu brakuje

Edytowano przez b0gdan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Bierz ciągnik z 4 biegami zmienianymi pod obciążenie (MF 5425 lub JD 5080R)


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Mają po 4 biegi i po 4 stopnie zmienianymi pod obciążenie, a DF ma 5 biegów i 2 stopnie zmienianymi pod obciążenie i 3 redukcje. Wygodniejsza jest skrzynia z większą ilością stopni zmienianych pod obciążeniem.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podcepiomy    34

Komfort pracy między DF a JD myślę że będzie porównywalny. Kabiny wielkościowo będą zbliżonych rozmiarów. Wnętrze DF-a będzie bardziej kolorystyczne od wystroju w jelonku. Mi w jelonku lepiej się siedziało w porównaniu do mojego R3 GS, ale gdybyś się interesował wersją PL to jak dla mnie zmienia postać rzeczy bo wtedy ciągnik jest wygodniejszy w obsłudze za sprawą wielofunkcyjnego podłokietnika, rewersu elektrohydraulicznego z regulacją agresywności ruszania, ma joystick od obsługi hydraulik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Jak bym się zastanawiał między JD 5R a R3 GS to bym wybrał JD. Ale gdybym wybierał między 5R a R4 PL to tu sprawa nie była by taka prosta ;)

Edytowano przez MDSikor

Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podcepiomy    34

A Agrofarm PL to znowu to samo Same Silver. Ale jeśli kolega nie boi się troszkę większego spalania i troszkę większej ilości elektroniki niż w JD to bierz JD :)

Edytowano przez podcepiomy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Pod jakim względem eksploatacja DF będzie tańsza. Koszty części zamiennych są już na podobnym poziomie prawie we wszystkich firmach.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Mam Lamborghini R4 105 więc wiem co ile kosztuje.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Nie rozumiem o co ci chodzi.

Edytowano przez MDSikor

Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez młodystaryrolnik
      Witam co byście mi doradzili mam do wyboru z pośród 3 typów. Traktor jako główny w gospodarstwie do 30 ha, bydło mięsne i uprawy na ziemia ciężka teren pogórkowaty, 10ha oddalone o ok 8 km od gospodarstwa.   
      Valtra N104 z podłokietnikiem active praktycznie na maksymalnym wyposażeniu : pojemność 4,4 AGCO moc znamionowa 105 km moc max z doładowaniem 115km przekładnia 30+30  pod obciążeniem wom 540/540E/1000 koło 540/65R38 i 440/65R28 rozstaw osi 2665mm kabina amortyzacja  oś przednia amortyzacja  przedni TUZ valtra pompa 90 l/m 4 pary wyjść z tyłu sterowne mechanicznie  tylny podnośnik max 6,3T zawory miedzyosiowe + 1 wyjście z przodu  strownanie tuza i hydrauliki z joystica fotel pneuatyczny + oświetlnie dodotkowe klima zwykła cena ok 270-280 netto 2. Styer 4115 Profi 
      pojemność 4,4FPT moc znamionowa 116 km moc max z doładowaniem 145km przekładnia powershift 24x24 pod obciążeniem wom 540/540E/1000 koło 600/65R38 i 48065/R28 michelin rozstaw osi 26845mm kabina amortyzacja  oś przednia amortyzacja  przedni TUZ  pompa 150l/m 4 pary wyjść z tyłu sterowne elektrohydrauliczne  tylny podnośnik max 7,8T zawory miedzyosiowe + 1 wyjście z przodu  strownanie tuza i hydrauliki z joystica lusterka el i grzane fotel pneuatyczny podgrzewany + oświetlnie max klima automatyczna cena ok 260-265 netto 3. Class Arion 430
       pojemność 4,4 FPT moc znamionowa 105 km moc maxymalna 110km przekładnia powershift 16x16 pod obciążeniem /DYNA 4 wom 540/540E/1000 koło 440/65R38 i 540/65R28  rozstaw osi 2525mm kabina bez amortyzacja  oś przednia amortyzacja  bez przedni TUZ  pompa 100l/m 3 pary wyjść z tyłu sterowne mechanicznie  tylny podnośnik max 5,7T fotel pneuatyczny  + oświetlnie max klima manualna kolorowy wyświetlacz cena ok 240- 248 netto Wszystkie ciągniki są super  w wyposażeniu bogatym w stosunku do podstawowej wersji, proszę o opinie na temat takich ciągników i co byście mi polecili, ceny już raczej już nie do negocjacji. ( nie wiem czy dilerzy  nie chcą ze mnie za bardzo zedrzeć i już wspominają o szykujących się podwyżkach ) 
       
    • Przez piotrek202127
      Witam wszystkich zgromadzonych,
      Chcę kupić ciągnik rolniczy DF lub zetora
      I teraz jeśli moglibyście powiedzieć coś o tych ciągnikach i który z tych 2 jest lepszy, jak jest ze spalaniem, awaryjnością  i dlaczego dany ciągnik jest lepszy, to byłbym wdzięczny. Ciągnik pracowałby jako główny ciągnik tzn. orka, siewy itp. Możecie podawać inne propozycje o podobnej mocy  i cenie
      Pozdrawiam 
    • Przez 1994kuba1994
      Witam. Szukam ciągnika od 80 km w górę do maks  50 tyś i mam okazję na zetor 9540 za 42000 tyś ale do tej pory szukałem case i renault. Ale zetor młodszy, komfort też jest a najważniejsze części dużo tańsze. Ma być głównym koniem narazie na 30 h. Ogólnie to mało tych zetorow jest i to dlatego że dobre czy że były złe i nie produkowali  ich więcej? 
    • Przez dawid199303
      Witam jaki proponujecie ciągnik o mocy jak w tytule? Same, MF, Lamborghini, czy jakiś inny? i cenowo do 60 tyś  
    • Przez Bob27
      Witam,
      Rozważam kupno małego ciągnika do obsługi niewielkiej stajni (6 koni) i 3 ha gruntu przy stajni. Grunt jest obsiany trawą. Ciągnik musi mieć ładowacz czołowy, do transportu bel siana/słomy, poza tym będzie używany do koszenia pastwiska, brony, talerzówka, w zimie odśnieżanie dojazdu do domu (100 m). Najlepiej jakby miał napęd 4x4. Budżet jak najniższy ale w granicach rozsądku w stosunku do jakości, nie wiem za jakie pieniądze można kupić coś sensownego. Mam dostęp do MTZ-82 ale do moich celów jest za duży i nieporęczny.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.