Skocz do zawartości
same95

same silve 95 problem przy odpalaniu

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Same
same95    0

Posiadam same silver 95 z rku 2007 i mam problem z odpalaniem poniewarz wczesniej palil na dotyk a teaz musi sobie troche pokrecic i potem odpala wie moze ktos co to za przyczyna????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojno33    8
(edytowany)

Albo filtry brudne- może trzeba wymienić filtr paliwa

Edytowano przez wojno33

KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MDSikor    6

Może świeca żarowa padła <_<


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz11    0

Witam ja też miałem podobnie przy silver 105 i okazało się że pękła spężyna w pompce zasilającej i schodziło paliwo do zbiornika z filtrów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
same95    0

rozmawialem z mechanikiem i powiedzial mi ze to sa wtryski wymienilem koncowki wtryskiwaczy ale nadal jest ten sam problem i jeszcze na dodatek zaczol mocno dymic na czarno wiec niewiem co mam robic (:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    8

kiedy ostatnio wymianieles fitry i regulowles zawory?? po odpaleniu chodzi normalnie czy sie przydusza? kreci ladnie szybko czy slabo??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
same95    0
(edytowany)

Filtry wymieniam co 250 mtg zawory tez sa ok a przy odpalaniu kreci szybko tylko tak jakby niedostawal paliwa ale po chwili zapala.ale na wolnych obrotach przez chwile chodzi tak nierowno pozniej normalnie a czasami na wolnych obrotach znowu gasnie

Edytowano przez same95

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
same95    0

nic tam nierobilem z zaplonem.ale uporalem sie juz z tym czarnym dymem:)juz jest ok tylko wlasnie to odpalanie nadal jest do bani

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
same95    0

wkoncu odstawilem mojego silvera do serwisu i okazalo sie ze pompowtryskiwacze siadly :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Jaki koszt naprawy?


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
same95    0

Koszt naprawy to gdzies 3tys ale sa po regeneracji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Wszystkie pompowtryskiwacze były do wymiany?


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    135

Najlepsze jest to że SDF nigdy nie montowało pompowtrysków do swoich silników. Były pompy jednosekcyjne i normalne wtryskiwacze.

Można się domyślać, że właśnie pompki siadły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
same95    0

No Arku niech ci bedzie ze pompki <_<

no regnowali wszystkie bo mialy slabe cisnienie i od tego byl problem przy odpalaniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

hmmm a jaki masz przebieg w swoim samiku ze juz siadly pompowtryski ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilsame1    7

U mnie w moim same wczoraj mi sie zapowietrzył odpowietrzylismy go i kiedy chodził na małych obrotach lub kiedy sie go zgasiło to sie zapowietrzał i zeby go odpowietrzyc trzeba było troche przy nim pochodzic,I okazało sie ze membrana poszła,koszt nowej 250zł :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

Membrana w pompce ? bo jesli tak to cala pompka kosztuje 130-170 zl a tu membrana cwierc tysia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilsame1    7
(edytowany)

No mombrama ale z sprezyna i ta guma,wszedzie dzwonilem i trzebaby bylo na nia czekac okolo tygodnia a ja zamowilem w rolmech z płonska i byla za 2 dni a ciagnik potrzebowałem juz bo musiałem prasowac

Edytowano przez kamilsame1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
same95    0

ja mam 960 mtg jest to troche wczesnie jak na taka awarie i chcialem zrobic reklamacje na to w fabryce ale diler powiedzial mi ze niewarto bo to wina paliwa jest i mi nieuznaja reklamacji.gadal mi tez diler ze mial taki przypadek z zetorem 120 mtg i tez siadla pompa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil96    36

Witam, posiadam DF'a Agroplus 100 2006 r. na pompowtryskach i mam taki sam jak kolega z same silve 95.

Musi dłużej pokręcic rozrusznikiem aby odpalił, a jak odpali to obroty skaczą chodzi nie równo i trochę bardziej przydymia.

Jeśli ktoś mógłby mi powiedzieć czego to moźe być przyczyna to proszę o pisanie.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

wiec co to jest pompowtrysk a pompa wytryskowa? wkurza mnie jak ludzie takie głupoty pisza o pompowtryskach w Deutzach....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawekr6    12

Witam. Nie chciałem zakładać nowego tematu więc podpiąłem się tutaj a mianowicie mam problem z moim lambo premium 1050. Otóż kiedy pojawia się  przymrozek i temp spada poniżej 0 to przy odpalaniu pojawia się problem a mianowicie ciągnik kręci a ale łapie dopiero p jakimś czasie i  początkowo tak  jakby cięzko chodził. Stąd moje pytanie czy to może byc swieca? Bo jak przekrece kluczyk na podgrzewanie i zgasnie kontrolka to świeca jest nadal zimna jak sie ją ręką dotknie a chyba powinna byc ciepła? Dodam że przy dodatniej temp powietrza ciagnik odpala na dotyk. A i  jeśli ktoś wie to jaka tam jest świeca zarowa czy płomieniowa? Bo jedni mówią zę taka drudzy że inna.  Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    135

Wrzuc foto to powiemy jaka tam jest świeca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dominikl95
      witam mam problem z Deutzem 7206 gdyz jadę sb to cos mi zaczyna trzesc w tylnim moście ale to jeszcze jest tez również uzależnione od ustawienia Tylniego TUZ ,ja mam pytanie co to moze robic i co ma podnośnik do tylniego mostu
    • Przez zacx18
      Witam  mam problem z rozłączaniem się rewersu elektrohydraulicznego   w ciągniku DF Agroplus 100  (skrzynia bez półbiegów). Rewers rozłącza się gdy obroty silnika spadną poniżej 800 obrotów powyżej 800 działa i nie ma  znaczenia czy olej jest ciepły czy zimny    . Gdy rozłączy  się rewers  wyrzuca błąd   w postaci migającej lampki  (jedno błyśnięcie długie , cztery krótkie )
      Czy może być to wina pompy hydraulicznej ? czy coś innego ?
    • Przez Halun125
      Witam. Jak w temacie mam problem z hydrauliką ciągnika. Objawy to słabe podnoszenie na rozgrzanym oleju maszyn na tylnym bądź przednim TUZ, bądź też słabe kiprowanie przyczepy np z gnojem. Po prostu trzeba go wkręcać na 1300-1400 obr/min żeby np. kosiarkę która waży 600 kg jako tako podniósł. Jak olej jest zimny wszystko jest ok a problem pojawia się po rozgrzaniu. Błędów nie ma, jak coś podniesie to nie opuszcza więc rozdzielacz chyba sprawny. Po spuszczeniu oleju z hydrauliki (wersja B więc ma oddzielny zbiornik) na dnie kasterki znajdowały się opiłki chyba miedziane bo magnes ich nie przyciągał, a że olej muszę często spuszczać bo zbiornik się rozwarstwia tak ostatnim razem pierwszy raz natknąłem się na te opiłki. 
      Czy jest to być może wina pompy? Ciągnik jest z 2012 r i ma 2800 z hakiem przejechane. 
    • Przez JurekPa
      Lamborghini lampo 60 uchodziły za trwałe, szczególnie jeśli chodzi o silniki.
      Tymczasem traktor już co prawda niemłody, ale dopiero przekroczył 3 tys mth i zaczęła świecić lampka ciśnienia oleju po rozgrzaniu. Zmierzone ciśnienie na zimno przekracza 4 bary, po rozgrzaniu spada poniżej 2 i lampka świeci. Olej wymieniany regularnie na zalecany przez producenta.
      Czyżby to już  czas na wymianę/naprawę wału korbowego i panewek?
      A może problem leży w innym miejscu (jakiś przeciek, pompa oleju itp)?
      Miał ktoś taki przypadek?
    • Przez dasas12345
      Witam. Ostatnio pojawił się błąd w traktorze T15 i 17 odpowiedzialne za czujnik obecności operatora na siedzeniu. Moje pytanie brzmi czy da się go usunąć na dobre z fotela GRAMMER tak by nie wyskakiwały mi te błędy, czy raczej nie obejdzie się bez kupna nowego ????
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.