Skocz do zawartości
Bodzio122333

Deutz fahr K610 DCR czy Case Maxxum 125 Multicontroller

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case

Deutz fahr K610 DCR czy Case Maxxum 125 Multicontroller

Mam problem mianowicie byłem w salonie DF i Case i wybrałem sobie odpowiednie moim zdaniem ciągniki dla mojego gospodarstwa sprzedałem poprzedni ciągnik wiec teraz jestem zmuszony któryś kupić. I tu moje pytanie koledzy posiadacze ciągników marki Case i Deutz Fahr proszę o pomoc w dokonaniu wyboru. Case ma 24 zawory a DF 12 ale mogę zamówić DF z silnikiem 24-zaworowym. Czyli dylemat Case czy DF ?? i 12 czy 24 zawory? Zależy mi na tym aby był jak najbardziej oszczędny a zarazem mocny i bezawaryjny dlatego rozważam tylko silniki 6-cylindrowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Z tego co widzę to DF ma 3 biegi załączane pod obciążeniem a Case ma 4 biegi załączane pod obciążeniem, więc skrzynia w Case jest lepsza. Jak stoją te ciągniki cenowo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cenowo praktycznie to samo Case 225 tyś ale to model 4 zaworowy a DF 215tyś ale 2 zaworowy a jeśli DF 4 zaworowy to 227tyś, ceny oczywiście netto :) No ja się orientowałem ze podzespoły do DF mosty na pewno i chyba też skrzynie produkuje niemiecka firma ZF która jest liderem w produkcji podzespołów trochę czytałem i dowiedziałem ze produkuje mosty i skrzynie do samochodów w tym Jaguarów, BMW, VW, Volvo, Ciężarówek autobusów koparek no i ciągników DF.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MDSikor    6

Jeżeli chodzi o mnie to mimo wszystko bym postawił na DF (24V), ale decyzja należy do ciebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No chyba on jest jak na razie liderem bo z tego co czytałem na forum każdy chwali DF 24 zawory za jego oszczędność a silniki 12 zaworowe to już chyba przeżytek. Diler Case nawet nie chciał mi odpalić na placu 12 zaworowego Case bo powiedział że i tak nie da rady go zapalić i Case tylko 24 zawory proponuje do zakupu bo ich silniki 12 zaworowe są tak straszne ze szkoda go męczyć i na ciężkie ziemie się nie nadają :( i w dodatku 12 zaworowe Casey nie mają intecoolera a w DF i 12 i 24 mają takowy i to wydaje się też być ich plusem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrotron155    23

co do df to czy to bedzie 12 czy 24 zaworowy silnik bedziesz z niego zadowolony, mnie jak narazie mój BF6M1013EC nie zawiódł a mimo że ma 158 km to targa pług overum xcelsior dx o szerokości 2,5m (5*0,5m) i wał expom duet 2,6m i sobie bardzo dobrze radzi te silniki bardzo trudno zadławić i to w nich ceni, nie schodzą z obrotów i spalanie jest na brdzo dobrym poziomie przy orce na głębokości 30 cm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danield28    33

Dla mnie zdecydowanie wygrywa Case IH... Zdecydowanie lepsze parametry techniczne ale zależy kto co lubi... Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie większa ilość półbiegów nie oznacza że skrzynia jest lepsza. Ale fakt dla wygody to ma pewne znaczenie. A jak to jest z serwisem? Macie jakieś problemy ze swoimi DF i Case? I ile kosztuję coroczna wymiana filtrów i olejów? Bo diler DF powiedział że ten filtr kosztuje tyle inny tyle a ile to kosztuje kompleksowo? I który z nich uważacie że będzie droższy w utrzymaniu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    85

A co oznacza wg Ciebie lepsza skrzynia? Dla mnie lepsza to taka, która pozwala zaoszczędzić paliwo, czas, ogólnie wydajniej pracować ciągnikiem. Właśnie dlatego mówimy że skrzynia w Case z 8 półbiegami jest lepsza, od tej z 4, a jeszcze lepsza jest bezstopniowa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    85

ale z tego co rozmawiałem z przedstawicielem, wynika że rozsprzęglenie pomiędzy 4 a 5 biegiem nie jest zupełne tak jak w MF pomiędzy grupami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

Miałem na testach NH T6070 i zmiana biegu między 4 a 5 czy 12 a 13 odbywa się podobnie jak w MF, jak pod obciążeniem to prędzej się zatrzyma niż zdąży zmienić bieg :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    85

no proszę, kolejny powód aby nie wierzyć dilerom ;) Czyli tak naprawdę jest to taka sama skrzynia pod względem budowy jak w MF, tyle że dołożono lepsze sterowanie tak jak w Claas-e Arion

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

nie taka sama a podobna w budowie, taki minus bo między 8 a 9 biegiem trzeba użyć dźwigni, jakby nie mogli zrobić zmiany zakresu tak samo jak pomiędzy 4-5 i 12-13 biegiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

W jednym i drugim plastiku pełno :)

Przejedź się po serwisach i popytaj o koszty serwisowania takiego ciągnika. I może nie chodzi tutaj o 300zł różnicy ale jak będzie już 1tys to warto się zastanowić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×