News
Bodzio122333

Deutz fahr K610 DCR czy Case Maxxum 125 Multicontroller

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fahr

Deutz fahr K610 DCR czy Case Maxxum 125 Multicontroller

Mam problem mianowicie byłem w salonie DF i Case i wybrałem sobie odpowiednie moim zdaniem ciągniki dla mojego gospodarstwa sprzedałem poprzedni ciągnik wiec teraz jestem zmuszony któryś kupić. I tu moje pytanie koledzy posiadacze ciągników marki Case i Deutz Fahr proszę o pomoc w dokonaniu wyboru. Case ma 24 zawory a DF 12 ale mogę zamówić DF z silnikiem 24-zaworowym. Czyli dylemat Case czy DF ?? i 12 czy 24 zawory? Zależy mi na tym aby był jak najbardziej oszczędny a zarazem mocny i bezawaryjny dlatego rozważam tylko silniki 6-cylindrowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Z tego co widzę to DF ma 3 biegi załączane pod obciążeniem a Case ma 4 biegi załączane pod obciążeniem, więc skrzynia w Case jest lepsza. Jak stoją te ciągniki cenowo?


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cenowo praktycznie to samo Case 225 tyś ale to model 4 zaworowy a DF 215tyś ale 2 zaworowy a jeśli DF 4 zaworowy to 227tyś, ceny oczywiście netto :) No ja się orientowałem ze podzespoły do DF mosty na pewno i chyba też skrzynie produkuje niemiecka firma ZF która jest liderem w produkcji podzespołów trochę czytałem i dowiedziałem ze produkuje mosty i skrzynie do samochodów w tym Jaguarów, BMW, VW, Volvo, Ciężarówek autobusów koparek no i ciągników DF.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MDSikor    6

Jeżeli chodzi o mnie to mimo wszystko bym postawił na DF (24V), ale decyzja należy do ciebie.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No chyba on jest jak na razie liderem bo z tego co czytałem na forum każdy chwali DF 24 zawory za jego oszczędność a silniki 12 zaworowe to już chyba przeżytek. Diler Case nawet nie chciał mi odpalić na placu 12 zaworowego Case bo powiedział że i tak nie da rady go zapalić i Case tylko 24 zawory proponuje do zakupu bo ich silniki 12 zaworowe są tak straszne ze szkoda go męczyć i na ciężkie ziemie się nie nadają :( i w dodatku 12 zaworowe Casey nie mają intecoolera a w DF i 12 i 24 mają takowy i to wydaje się też być ich plusem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrotron155    48

co do df to czy to bedzie 12 czy 24 zaworowy silnik bedziesz z niego zadowolony, mnie jak narazie mój BF6M1013EC nie zawiódł a mimo że ma 158 km to targa pług overum xcelsior dx o szerokości 2,5m (5*0,5m) i wał expom duet 2,6m i sobie bardzo dobrze radzi te silniki bardzo trudno zadławić i to w nich ceni, nie schodzą z obrotów i spalanie jest na brdzo dobrym poziomie przy orce na głębokości 30 cm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danield28    35

Dla mnie zdecydowanie wygrywa Case IH... Zdecydowanie lepsze parametry techniczne ale zależy kto co lubi... Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Pisząc lepsza skrzynia miałem na myśli,że jest wygodniejsza.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie większa ilość półbiegów nie oznacza że skrzynia jest lepsza. Ale fakt dla wygody to ma pewne znaczenie. A jak to jest z serwisem? Macie jakieś problemy ze swoimi DF i Case? I ile kosztuję coroczna wymiana filtrów i olejów? Bo diler DF powiedział że ten filtr kosztuje tyle inny tyle a ile to kosztuje kompleksowo? I który z nich uważacie że będzie droższy w utrzymaniu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    86

A co oznacza wg Ciebie lepsza skrzynia? Dla mnie lepsza to taka, która pozwala zaoszczędzić paliwo, czas, ogólnie wydajniej pracować ciągnikiem. Właśnie dlatego mówimy że skrzynia w Case z 8 półbiegami jest lepsza, od tej z 4, a jeszcze lepsza jest bezstopniowa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    86

ale z tego co rozmawiałem z przedstawicielem, wynika że rozsprzęglenie pomiędzy 4 a 5 biegiem nie jest zupełne tak jak w MF pomiędzy grupami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

Miałem na testach NH T6070 i zmiana biegu między 4 a 5 czy 12 a 13 odbywa się podobnie jak w MF, jak pod obciążeniem to prędzej się zatrzyma niż zdąży zmienić bieg :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    86

no proszę, kolejny powód aby nie wierzyć dilerom ;) Czyli tak naprawdę jest to taka sama skrzynia pod względem budowy jak w MF, tyle że dołożono lepsze sterowanie tak jak w Claas-e Arion

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

nie taka sama a podobna w budowie, taki minus bo między 8 a 9 biegiem trzeba użyć dźwigni, jakby nie mogli zrobić zmiany zakresu tak samo jak pomiędzy 4-5 i 12-13 biegiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

W jednym i drugim plastiku pełno :)

Przejedź się po serwisach i popytaj o koszty serwisowania takiego ciągnika. I może nie chodzi tutaj o 300zł różnicy ale jak będzie już 1tys to warto się zastanowić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PronarekP5
      Witam kolegów, mam do was pytanie, który z tych ciągników jest lepszym wyborem, pomijam fakt 4/6 cylindrow, jedynie chodzi o wytrzymałość, ciągnik to ciągnik taki do wszystkiego, przyczepa /przyczepy, rozsiewacz, opryskiwacz, wycinarka do kiszonki, rozrzutnik obornika - mały ale przy nim pracować będzie, może czasem przyczepa samozbierająca itp. Roczniki egzemplarzy to 2000 steyr i 2002 Lamborghini, wyposażenie steyr to skrzynia 40 km/h i przedni podnośnik, opony przod dobre tyl słabe, Lamborghini ma pneumatyke ,skrzynia 40km/h, podłokietnik do sterowania, komputer pokładowy, klimatyzację, i opony tyl dobre przód słabe. Zastanawia mnie tylko który ciągnik jest ze tak się wyrażę bardziej stabilny jakościowo  i jak to się mówi mądrzejszy. Zastanawia mnie co za silnik siedzi w tym lambo, bo steyr to sisu a Lamborghini ma już chłodzony powietrzem. Czekam na wasze spostrzeżenia z użytkowania tych ciągników, i opinii dotyczących eksploatacji i komfortu. Pozdrawiam 
    • Przez Miszka123
      Witam takie pytanie mam do użytkowników mających nowoczesne ciągniki   bądź którzy też zakupili używane i użytkujecie   kilku letnie  ciągniki nowoczesne   do ilu motogodzin   sprawują się   nie są jeszcze tak  zużyte  traktory    , jak kupując na co zwracać uwagę w tych nowych   np 5-6 letnie ciągniki danej marki  jakie polecacie   
    • Przez Rafal2389
      Witam chcę kupić ciognik mam już wybrane dwa modele zetor major 80 cl lub nh T4.75, którego byście mi polecili 
    • Przez Eracer
      Witam, 
      Zamierzam kupić nowy ciągnik. Będzie pełnił rolę podstawowego w gospodarstwie o produkcji roślinnej. Chce aby dał radę współpracować z agregatem uprawowo-siewnym biernym 3m. W przyszłości wyposażę go w ładować czołowy.
      Na zakup przeznaczę około 200-230 tyś. Netto.
      Najbardziej odpowiadają mi Massey Ferguson 5711 dyna4 oraz John Deere 6095 MC. 
      Plusami MF jest zdecydowanie skrzynia dyna4, możliwość wyposażenia w amortyzację kabiny oraz niższa cena.
      Do zalet JD: wyższa masa (około 5500) zapewni większy uciąg, konstrukcja ramowa, możliwość wyposażenia w TLS. Silnik pomimo mniejszej mocy ma większy moment obrotowy od MF.
      Proszę o Wasze opinie na temat tych ciągników.
      Pozdrawiam,
      Paweł
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.