Maciek90

[Ursus C-360] Obrotomierz.

Polecane posty

Maciek90    1

Mam problem z obrotomierzem w C-360. Kupiłem linkę potrzebną do jego działania i wkręciłem ją na swoje miejsce tzn. pod prądnicą. Po uruchomieniu silnika linka nie kręci się. Co może być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

a licznik jest dobry?? może obrobiło się mocowanie (przekładnia ślimakowa)


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek90    1

Jak wkręce do zegara to wskazówka się obraca. Aha jeszcze coś. Przy wyłączonym silniku linkę moge obracać tylko w jedną stronę a w drugą nie idzie a przy włączonym silniku moge obracać w dwie strony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

ślimak nawalił.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

błąd komputera. post do usunięcia.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek90    1

Elektrotech źle cię zrozumiałem. Jak wykręcę z zegara to się nie obraca a jak wkręcę do zegara, wykręcę z silnika i zacznę nią kręcić to wskazówka lekko się podnosi tzn. że zegar działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

a jak wykręcisz z zegara i włączysz silnik to się kręci linka czy nie?? da rade jo zatrzymać ręko??


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek90    1

Linka nie kręci się jak ją wykręce z zegara. Tylko zastanawia mnie dlaczego przy wyłączonym silniku i wkręconej lince do silnika mogę ją obracać ręką tylko w jedną stronę, a jak silnik jest włączony to mogę ją obracać w obie strony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
binek    374
Co to jest ten ślimak? Można to samemu naprawić czy trzeba kupić nowy? Ile takie cudo kosztuje?

ślimak to przekładnia przykręcasz ją do pokrywy rozrządu koszt około 30 zł czasami udaja się uratować tylko trzeba dobrze przemyć ropą uwazaj przy dokręcaniu mogą pęknąć uszka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

wykręcamy linkę z zegara trzymamy w palcahc..linka się obraca??? jeśli nie to ślimak do wymiany-wytarte zębatki-nawet jak sięobraca ale możemy zachamować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek90    1

No mówię że końcówka wykręcona z zegara nie obraca się. Jak wymontować tego ślimaka? Wystarczy odkręcić tylko takie dwie śruby???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek90    1

Kupiłem nową przekładnię i obrotomierz działa, ale jak wcisnę gaz do deski to wskazówka dochodzi do 2400 obrotów, podczas gdy na zegarze jest skala do 2800 obrotów. Czy to oznacza, że mogę wkręcić trochę tą śrubę ograniczającą na pompie tak żeby obroty dochodziły do 2800? I tak przy okazji czy 1200 motogodzin to duży przebieg jak na C360 z 80 roku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

No mój tak dochodzi do ok.2700 obrotów. Możesz podkręcić pompe ale to tylko chyba poprawi sytuacjie w transporcie. Coś ty 1200 jaK Z 80 roku to nic. Ja mam z 85 i już na drugim snilku zrobiłem około 3000 mtg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek90    1
No mój tak dochodzi do ok.2700 obrotów. Możesz podkręcić pompe ale to tylko chyba poprawi sytuacjie w transporcie. Coś ty 1200 jaK Z 80 roku to nic. Ja mam z 85 i już na drugim snilku zrobiłem około 3000 mtg.

Właśnie chodzi mi o to żeby poprawić szybkość w transporcie. A silnik nie dostanie jak mu będę kręcił takie obroty? Przy twoich 3000 mtg to moje 1200 rzeczywiście wypada blado. Ile hektarów obrabiasz twoim c 360?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

Jak mu podkręcisz obroty na pompie to silnik będzię " żyłowany ". Ja swojim obrabiam 10 ha. No fakt sporawo chodzi po drogach. A jezli mowa o transporcie to załóż szersze opony i odrazu pójdzie szybciej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.Kupuje już 2 linke mth.Wczesniej pojeździłem jakieś 2 Mth i urwała sie od strony silnika.Teraz jechałem na mniejszych biegach,wycisnełem 5 dodałem gazu no i mi spadła wogule wskazówka do dołu.I tak sie zastanawiam co wymienic no i koszta Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2255

Po raz kolejny powtarzam ze mamy juz utworzone odpowiednie subforum dla tego typu ursusa-przenosze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0

Wymień cały napęd obrotomierza koszt około 40 zł + linka i będzie hulać :D


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niudizajn    13

Bieg na jakim się jeździ nie ma najmniejszego wpływu na linkę!!!


Kupię bronę wirnikową 2,5m z hydropackiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3046

a jak ja zalozyles.pewnie draze zmiany biegow ja wyrywa


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek90    1

Ja też mam problem z linką obrotomierza w c 360. Kupiłem nową i powiesiłem ją razem z kablami, tymi które idą do przednich świateł na takich haczykach przy silniku. No i po jakimś miesiącu zerwała się i przy okazji popaliła mi izolację tych kabli od świateł. W jakim innym miejscu poprowadzić linkę, żeby w przysłości nie mieć takich przygód? Jak była ona montowana fabrycznie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Celownik07
      Jak osiagnac taka wysokosc siedzenia jak na zalaczonym obrazku- to jest "fabryczna" wysokosc? Aktualnie u mnie lezy na plecaku a nie widze mozliwosci jakiejkolwiek regulacji. Dzis troche tam podlubalem : sworznie( te grube)  troche zpracowane ale nie jakos drastycznie- fabrycznie poblokowane, tulejki kompletne, sprezyny nie wyciagniete. Szukam jakiegos punktu zaczepienia od czego zaczac remont by osiagnac to co na zdjeciu. 

    • Przez tomb2
      Poszukuje w trbie pilnym sybole lakierów do C-360 Głównie chodzi mi o zółty ktorym malowane były blachy. Jakby ktoś miał jeszcze symbol siwego (blok silnika) i kremowego (felgi) Będe bardzo wdzięczny.
      Pozdrawiam
    • Przez krzys924
      Witam.. ostatnio miałem mały wypadek polegający na tym ze cofną sie wałek od pośredniego koła rozrzadu i zahaczył o przeciwwagę... rozebrałem silnik i okazało sie ze przeciwwaga jest strasznie luźna i zaczepia o blok silnika a wałek od tego koła pośredniego jest zgięty i mam w związku z tym parę pytań.. czy mogłem uszkodzić wał korbowy to znaczy czy mógł pęknąć lub zgiąć sie . czy dokupię oddzielnie jedna przeciwwagę i czemu ona sie poluzowała ???
    • Przez Marionos
      Witam
      Do pacjenta C360 z kabiną Sokółka przypasowałem Tura z prlu i o dziwo wieżyczki kolidują z kabiną.
      Po maksymalnym przespawaniu mocowań na sankach będzie oki, czy odpuścić?
      Sanki i kabina jak na zdjęciach:


    • Przez AroniowyLiść
      Witam
      Jak w temacie. Biorę się za doprowadzenie do ładu sześćdziesiątki, która nie była zbytnio szanowana przez jej użytkownika i jednym z elementów, o którym wiem jest to, że przednie podpory kabiny się notorycznie odkręcały. Wrzuciłem fotkę takiej podpory i mam pytanie czy ktoś się z czymś takim spotkał u siebie. Od zewnętrznej strony są nakrętki więc wygląda na to, że śruby miałyby łby od wewnątrz korpusu, czy są to zwykłe śruby bez łbów, a od środka też jest nakrętka, ewentualnie gwint w korpusie. Chciałbym to dokręcić raz a porządnie, bo teraz to jest poluzowane, strzałkami zaznaczyłem jak widać jak odstaje od korpusu, kabina na dołkach podskakuje i jest ogólnie lipa, a ja nie lubię dziadostwa i dla siebie mam mieć ciągnik zrobiony perfect  

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj