Maciek90

[Ursus C-360] Obrotomierz.

Polecane posty

janusz20    106

Mam problem z tym wałkiem który napędza przekładnie obrotomierza wałek się obraca ale ta tuleja z wycięciem na przekładnie nie wygłąda to tak jak by się oderwała. Może ktoś wie jak to jest dokładnie zrobione czy da się to jakoś łatwo naprawić cz może trzeba cały ten wałek wymienić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon15    1

Ja miałem obrobiony frez w wałku od rozrządu, to znaczy było widać jak nie ma linki ze sie kręcił ale jak linkę złożyło się to sie ślizgał :)


Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne,itp,itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon15    1

Cały wałek jak bys chciał wymienić to za dużo roboty i kasy...

Ja osobiście to dobrze wyczyściłem, dałem tam kleju do metalu(chyba titanum czy jakoś tak)ok 15-20zł tubka i to skleiłem-działa jak powinno


Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne,itp,itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarekSI    0

Witam

Co oznacza ten znaczek przy 2000 obr ?

 

licznik

 

 

Czy w c-360 jest wom zależny i niezależny wiem że się go włącza do dołu i jest wałek oraz podnośnik ale widziałem że jest chyba możliwość przesunięcia dźwigni do góry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

to znaczy,że na wałku wom masz 540 obr/min.

W c-360 jest wom niezależny i zależny ten drugi włącza się przez ustawienie prawej dźwigni na środku i właczania biegów oprócz R i 5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

znaczek przy 2000 oznacza ze w tym momencie WOM ma 540 obr/ min, a dzwignia wom ma 4 położenia max dół włączony wom niezalerzny i pompa, dógie wyłączony trzecie wom zalerzny od prędkości jazdy, i cztery pompa zalerzna od prędkości jazdy działa tylko jak ciągnik się porusza lub ma wrzucony bieg i wyłaczony reduktor wtedy pompa działa a ciagnik nie jedzie a wom nie działa


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
moc    0

Ten znaczek przy 2000 obr. oznacza ze przy tych obrotach silnika walek kreci sie z predkoscia 540 obr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Owszem w c-360 jest wom i pompa podnośnika zależna od wrzuconego biegu (Dźwignię przesuwa się do góry) . A ten znaczek oznacza chyba że są to obroty by uzyskać 540 obr/min.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarekSI    0

ok dzięki za odp ale u mnie jest problem nie moge do góry tej dźwigni przesunąć wczym możę być problem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Wcisnąć sprzęgło do końca i na silę ciągnąć ;)

A jak nie idzie to może coś z wodzikiem być. Bez rozbierania się nie obejdzie.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darus74    3

Często ten wodzik ciężko chodzi,jak go włączysz na zależne może być problem z wyłączeniem(spróbuj wykręcić śrubkę blokującą pierwsza z lewej)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marioboss    39

W okolicach pompki paliwowej masz przekładnię ślimakową napędzaną z wałka rozrządu.Tam dokręć.Dokładnie jest to z tyłu silnika przed zbiornikiem paliwa :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Dokładnie tak jak kolega mówi :) wyjscie z tej slimacznicy jesli dobrze pamietam jest zwrócone do dołu mniejwięcej pod kątem 45stopni , zaraz przy zbiorniku .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie, czy przy wymianie linki obrotomierza w C360 istotne jest, który z końców linki idzie na przekładnię, a który na licznik ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Niby bez różnicy ale linkę z pancerza można wyjąć tylko z jednej strony i właśnie tą stroną lepiej zakręcić do obrotomierza bo podczas np. rozpoławiania ciągnika nie wysunie się z pancerza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrJareczek    0

Mój problem polega na tym że nie chodzi mi obrotomierz w c - 360. Mam takie zegary jak w c 330 w sensie dwa okrągłe nie taki jeden jak były w starych 60 trójkątny. Jak wykręcę ten przewód co idzie od silnika to w środku ten drut sie kreci a obrotomierz nie chodzi :( Co zrobić??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Celownik07
      Jak osiagnac taka wysokosc siedzenia jak na zalaczonym obrazku- to jest "fabryczna" wysokosc? Aktualnie u mnie lezy na plecaku a nie widze mozliwosci jakiejkolwiek regulacji. Dzis troche tam podlubalem : sworznie( te grube)  troche zpracowane ale nie jakos drastycznie- fabrycznie poblokowane, tulejki kompletne, sprezyny nie wyciagniete. Szukam jakiegos punktu zaczepienia od czego zaczac remont by osiagnac to co na zdjeciu. 

    • Przez tomb2
      Poszukuje w trbie pilnym sybole lakierów do C-360 Głównie chodzi mi o zółty ktorym malowane były blachy. Jakby ktoś miał jeszcze symbol siwego (blok silnika) i kremowego (felgi) Będe bardzo wdzięczny.
      Pozdrawiam
    • Przez krzys924
      Witam.. ostatnio miałem mały wypadek polegający na tym ze cofną sie wałek od pośredniego koła rozrzadu i zahaczył o przeciwwagę... rozebrałem silnik i okazało sie ze przeciwwaga jest strasznie luźna i zaczepia o blok silnika a wałek od tego koła pośredniego jest zgięty i mam w związku z tym parę pytań.. czy mogłem uszkodzić wał korbowy to znaczy czy mógł pęknąć lub zgiąć sie . czy dokupię oddzielnie jedna przeciwwagę i czemu ona sie poluzowała ???
    • Przez Marionos
      Witam
      Do pacjenta C360 z kabiną Sokółka przypasowałem Tura z prlu i o dziwo wieżyczki kolidują z kabiną.
      Po maksymalnym przespawaniu mocowań na sankach będzie oki, czy odpuścić?
      Sanki i kabina jak na zdjęciach:


    • Przez AroniowyLiść
      Witam
      Jak w temacie. Biorę się za doprowadzenie do ładu sześćdziesiątki, która nie była zbytnio szanowana przez jej użytkownika i jednym z elementów, o którym wiem jest to, że przednie podpory kabiny się notorycznie odkręcały. Wrzuciłem fotkę takiej podpory i mam pytanie czy ktoś się z czymś takim spotkał u siebie. Od zewnętrznej strony są nakrętki więc wygląda na to, że śruby miałyby łby od wewnątrz korpusu, czy są to zwykłe śruby bez łbów, a od środka też jest nakrętka, ewentualnie gwint w korpusie. Chciałbym to dokręcić raz a porządnie, bo teraz to jest poluzowane, strzałkami zaznaczyłem jak widać jak odstaje od korpusu, kabina na dołkach podskakuje i jest ogólnie lipa, a ja nie lubię dziadostwa i dla siebie mam mieć ciągnik zrobiony perfect  

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj