Maciek90

[Ursus C-360] Obrotomierz.

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Urwała mi się linka od obrotomierza i pozostała w wałku napędzającym .Czy jest możliwość wymiany wałka bez rozbierania całej skrzyni ?? tylko przez górny dekiel ?

 

Ciągnik to Ursus 330m...

 

sorry ze odbiegam od tematu ale nie chciałem zakładać nowego ...

 

 

Tak jest taka możliwość. Nie trzeba nawet zdejmować pokrywy, wałek da się wyciągnąć po odkręceniu plastikowego elementu trzymającego pancerz linki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

niedawno kupilem nowy licznik motogodzin do mojego ursusa c-360 w starym bylo 5 cyfer a w nowym jest 6 czym to sie różni!!

 

dodam ze ostatnia cyfra idzie na wyższą po jakis 5 minutach dlaczego

 

Jeśli chcesz coś dopisac to EDYTUJ swoje posty!

Edytowano przez Matey

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
javorskyp    8

moze jakas podruba...... Ja kupilem do mojej C330M oryginalny za 150zł z fabryki ze starych zapasów. Raczej już ich nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    45

I ta ostatnia cyfra pewnie jest żółta? to dziesiątki z motogodziny. tak jak w cetorze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    122

No no kolego nie radzę tak dusić bo ci boksera zrobi i wtedy nie będzie do śmiechu ;)


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Wątpię aby silnik takie obroty łapał... To raczej nie możliwe. Ten obrotomierz coś ci musi szwankować.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

wymień obrotomierz a nie osiągniesz 2400 ;) a z tym licznikiem to możesz mieć do 100 części a nie 10 jak było standardowo i stąd 1 cyfra więcej i szybo przeskakuje, sprawdz w którym miejscu masz przecinek na obrotomierzu czy coś co oddziela pełne mth o wartości cząstkowych :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

regulator obrotów mógł się przestawić, każdy diesel ma takie coś co nie pozwala silnikowi przekroczyć danej dla tego silnika prędkości obrotowej, z benzyniakiem nie ma takiego problemu, ale diesel bez takiego ogranicznika ciągle by przyśpieszał

trochę zakręciłem ale każdy zrozumie o czym napisałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominik1634    1
TE liczniki są najlepsze były fabrycznie montowane 1 kosztuje ok. 80zł a podruba ok. 40zł. Żółta cyfra pokazuje dziesiętne części MTH.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
butix94    0

ta wiesz czemu zamykasz licznik? BO JEST ZEPSUTY!!! u mnie tez tak bylo z tym ze spokojnie zamykalem licznik tyle ze mi sie stralka zacinala.

temu masz 6 liczb bo masz ostania na zolto i to jest 0.1 mth tak jak ktos wczesniej napsial ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K1ROVEZ    1

Pewnie ten Twój licznik ma błąd pomiaru +/- 500obr/min B) Ja też wymieniłem dwa lata temu obrotomierz w C360 i od tego czasu spokojnie przekraczam 2500, nawet pod obciążeniem. Ot takie badziewie teraz produkują, po prostu...


good God damn and other such phrases...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
husqvarna    0

Cześć,

Do czego służy i gdzie należy podłączyć pokazane na zdjęciu złącze ?

d41d8d3e0f0c1574d91eabfcacc43b35.jpg

Dodam że chodzi o montaż obrotomierza w c330.

Ale chyba te liczniki są takie same dla c330 i c360 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Kolego to jest złącze podświetlenia zegara, jeżeli nie ma przewodu to zapożycz z zegara obok od podświetlenia.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrz    0

Podłącza się tutaj kabelek od podświetlenia licznika :) Wtedy po zapaleniu świateł licznik będzie podświetlany.

No i się spóźniłem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
husqvarna    0

...jest złącze podświetlenia zegara, jeżeli nie ma przewodu to zapożycz z zegara obok od podświetlenia.

...kabelek od podświetlenia licznika ...po zapaleniu świateł licznik będzie podświetlany.

 

Czyli będzie podświetlony tylko wówczas jeśli włączę w ciągniku jakieś światła ?

Sorry za pytanie laika:

-jak podłączyć by cały czas był podświetlony, bez włączania świateł ? Po prostu po wciśnięciu kluczyka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian18    3

tak będzie się podświetlał po włączeniu świateł. a po co Ci podświetlanie bez świateł?? jak już chcesz to pociąg prąd z inego źródła i tyle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
husqvarna    0

tak będzie się podświetlał po włączeniu świateł. a po co Ci podświetlanie bez świateł?? jak już chcesz to pociąg prąd z inego źródła i tyle

Masz rację.

"Kombinowałem" z podłączeniem podświetlenia ze światłami i bez świateł i nie działało.

Okazało się że była ...wadliwa żaróweczka w nowiuśkim liczniku.

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

jesli chcesz aby zaswiecało sie po naciśnięciu kluczyka- bez właczonych postojówek to podepnij się do bezpiecznika od kierunkowskazó-stop

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
husqvarna    0

jesli chcesz aby zaswiecało sie po naciśnięciu kluczyka- bez właczonych postojówek to podepnij się do bezpiecznika od kierunkowskazó-stop

...

Podpiąłem się pod zacisk gniazda lampy przenośnej i wycieraczki.

Po wciśnięciu kluczyka podświetlenie działa.

Zaś po odpaleniu i przy wyższych obrotach jednak gaśnie.

Przypomina to działanie lampki kontrolnej ładowania.

Zamontowana żarówka podświetlenia obrotomierza ma 4W.

Co może być nie tak ?

A chciałbym tylko by było podświetlenie obrotomierza po wciśnięciu kluczyka, bez względu na to czy silnik pracuje czy jest wyłączony.

Nie próbowałem jeszcze podłączyć do bezp. kierunków.

Ale czy to rozwiąże problem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

poprostu brak jest masy :) jak linka jest nieruchomo to jest ok, a jak zaczyna sie kręcić to rozłancza gdzies i zaczyna migać lub gaśnie, musisz poprostu tam gdzie przykręciłeś albo jakimś kawałkiem kabla podpiąć mase do oprawy żarówki lub zetrzec fatbe z tablicy gdzie masz ten licznik przykecoby aby dobrze łączyło :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Celownik07
      Jak osiagnac taka wysokosc siedzenia jak na zalaczonym obrazku- to jest "fabryczna" wysokosc? Aktualnie u mnie lezy na plecaku a nie widze mozliwosci jakiejkolwiek regulacji. Dzis troche tam podlubalem : sworznie( te grube)  troche zpracowane ale nie jakos drastycznie- fabrycznie poblokowane, tulejki kompletne, sprezyny nie wyciagniete. Szukam jakiegos punktu zaczepienia od czego zaczac remont by osiagnac to co na zdjeciu. 

    • Przez tomb2
      Poszukuje w trbie pilnym sybole lakierów do C-360 Głównie chodzi mi o zółty ktorym malowane były blachy. Jakby ktoś miał jeszcze symbol siwego (blok silnika) i kremowego (felgi) Będe bardzo wdzięczny.
      Pozdrawiam
    • Przez krzys924
      Witam.. ostatnio miałem mały wypadek polegający na tym ze cofną sie wałek od pośredniego koła rozrzadu i zahaczył o przeciwwagę... rozebrałem silnik i okazało sie ze przeciwwaga jest strasznie luźna i zaczepia o blok silnika a wałek od tego koła pośredniego jest zgięty i mam w związku z tym parę pytań.. czy mogłem uszkodzić wał korbowy to znaczy czy mógł pęknąć lub zgiąć sie . czy dokupię oddzielnie jedna przeciwwagę i czemu ona sie poluzowała ???
    • Przez Marionos
      Witam
      Do pacjenta C360 z kabiną Sokółka przypasowałem Tura z prlu i o dziwo wieżyczki kolidują z kabiną.
      Po maksymalnym przespawaniu mocowań na sankach będzie oki, czy odpuścić?
      Sanki i kabina jak na zdjęciach:


    • Przez AroniowyLiść
      Witam
      Jak w temacie. Biorę się za doprowadzenie do ładu sześćdziesiątki, która nie była zbytnio szanowana przez jej użytkownika i jednym z elementów, o którym wiem jest to, że przednie podpory kabiny się notorycznie odkręcały. Wrzuciłem fotkę takiej podpory i mam pytanie czy ktoś się z czymś takim spotkał u siebie. Od zewnętrznej strony są nakrętki więc wygląda na to, że śruby miałyby łby od wewnątrz korpusu, czy są to zwykłe śruby bez łbów, a od środka też jest nakrętka, ewentualnie gwint w korpusie. Chciałbym to dokręcić raz a porządnie, bo teraz to jest poluzowane, strzałkami zaznaczyłem jak widać jak odstaje od korpusu, kabina na dołkach podskakuje i jest ogólnie lipa, a ja nie lubię dziadostwa i dla siebie mam mieć ciągnik zrobiony perfect  

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj