Maciek90

[Ursus C-360] Obrotomierz.

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No jak, odkręcić nakrętkę i wyjąć linkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilc360    12

No nakrętkę odkręcałem, ale linka nie wychodzi, a boje sie mocno szarpać żeby czegoś nie zepsuć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

He he. No tak. Z wiedzą którą posiadasz to na pewno.

A jeśli chcesz to zrobić samemu to rwij i niczym się nie przejmuj.

Przy cenach przekładni i linki licznika nie ma powodów to kombinowania.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tobago    351

Również miałem problem z obrotomierzem. Zauważyłem że wyjęta linka z obrotomierza się nie kręci. Kupiłem linkę i przekładnie. Zaczęła się kręcić jednak jeśli złapię za jej koniec przestaje. Przez to jesli zamontuje ją w liczniku nie wskazuje nic. Wymontowałem przekładnie i z ciekawości wsadziłem palucha w miejsce gdzie wchodzi to śmigiełko (już w bloku silnika). Bez problemu da się je zatrzymać. Ktoś wie o co chodzi? Mowa o 3p i tej przekładni. pictures%5Cbigfoto%5C2758346.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hubert21    11

Witam mam takie pytanie czy jest jakaś możliwość cofnięcia zegara motogodzin w ursusie c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Rozbierasz i ustawiasz wszystko na 0 albo na jaki przebieg chcesz.

9kfe.jpg

Edytowano przez locke

Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oleknowak    1

Witam.

Mam problem z obrotomierzem, licznik motogodzin nie działa ( po ponad godzinej pracy silnika przeskoczył o 0,1MTH ), obrotomierz wskazuje obroty prawidłowo. Linka i przkładnia niedawno były wymienione na nowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Tak jak mówka kolega z góry obrotomierz do wymiany.Lub z przekładni ci poszedł olej do obrotomierz olej zmiękczy ci tryby po ząbkach będzie to dosyć delikatne 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusek-360    47

A jak ja mam w obrotomierzu 5 cyfr, a ostatnia jest na czerwonym polu to ona bije dziesiątki motogodziny czy pełne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Nalicza do 0,1 Czyli części dziesiętnych   jeśli się przekręci od 0,0 do powyżej 0,9 masz nabitą jedną motogodzinę (1,0)  ostatniej cyfry się nie czyta bo ona nabija przebieg.Zaczynając od lewej strony zegara  1 cyfra to Tysiące,  2 Cyfra to Setki,  3 Cyfra dziesiątki,  4 Cyfra jedności  5 Części dziesiętne  Jeżeli zegar przekroczy liczbę 10 tyś motogodzin to liczy od nowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lesne    4

Ja mam dokładnie tak samo: obroty pokazuje myślę prawidłowo (oceniam na ucho), a licznik motogodzin zatrzymał się dawno temu i stoi na amen. Znaczy linka i przekładnia są OK, tylko zegar do wymiany, tak?

 

 

 

Witam.

Mam problem z obrotomierzem, licznik motogodzin nie działa ( po ponad godzinej pracy silnika przeskoczył o 0,1MTH ), obrotomierz wskazuje obroty prawidłowo. Linka i przkładnia niedawno były wymienione na nowe.

 

Edytowano przez lesne

Zakładamy Kooperatywę Producentów Ziół. Północna Polska. Więcej informacji? Napisz do mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krol295    0

Witam mam problem, ponieważ w liczniku mth czy tam obrotomierzu w c360 jak zwał tak zwał pękła mi wskazowka i teraz mam pytanie jak zdjac ta pokrywe aby dostac sie do tej wskazowki i sklejic lub zalozyc nowa czy może kupic nowy licznik. Chodzi mi i ten oryginalny zdjecie ponizej

639323429_1_644x461_nowy-oryginalny-licznik-motogodzin-obrotomierz-ursus-c-330-c-360-c-355-lodz.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TadzikC360    16
kolego to jest szkoda twojego czasu jedź i kup drugi. no wiadomo koszt ale jednak nowe to nowe a tu po sklejeniu może pęknąć za kilka mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    585

Możesz rozebrać, 2 wkręty od spodu , odgiąć blaszany pierścień , będziesz wiedział jak to wygląda w środku a jak kiedyś przestanie nabijać motogodziny będziesz mógł zrobić z dwóch jeden. A i tak najlepiej kupić nowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krol295    0

No drugi i tak kupie bo w drugiej c360 nie nabija motogodzin i bym z tamtego wzial ta wskazowke, ale po waszych komentarzach widze ze lepiej nowy kupic i do tej c360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Celownik07
      Jak osiagnac taka wysokosc siedzenia jak na zalaczonym obrazku- to jest "fabryczna" wysokosc? Aktualnie u mnie lezy na plecaku a nie widze mozliwosci jakiejkolwiek regulacji. Dzis troche tam podlubalem : sworznie( te grube)  troche zpracowane ale nie jakos drastycznie- fabrycznie poblokowane, tulejki kompletne, sprezyny nie wyciagniete. Szukam jakiegos punktu zaczepienia od czego zaczac remont by osiagnac to co na zdjeciu. 

    • Przez tomb2
      Poszukuje w trbie pilnym sybole lakierów do C-360 Głównie chodzi mi o zółty ktorym malowane były blachy. Jakby ktoś miał jeszcze symbol siwego (blok silnika) i kremowego (felgi) Będe bardzo wdzięczny.
      Pozdrawiam
    • Przez krzys924
      Witam.. ostatnio miałem mały wypadek polegający na tym ze cofną sie wałek od pośredniego koła rozrzadu i zahaczył o przeciwwagę... rozebrałem silnik i okazało sie ze przeciwwaga jest strasznie luźna i zaczepia o blok silnika a wałek od tego koła pośredniego jest zgięty i mam w związku z tym parę pytań.. czy mogłem uszkodzić wał korbowy to znaczy czy mógł pęknąć lub zgiąć sie . czy dokupię oddzielnie jedna przeciwwagę i czemu ona sie poluzowała ???
    • Przez Marionos
      Witam
      Do pacjenta C360 z kabiną Sokółka przypasowałem Tura z prlu i o dziwo wieżyczki kolidują z kabiną.
      Po maksymalnym przespawaniu mocowań na sankach będzie oki, czy odpuścić?
      Sanki i kabina jak na zdjęciach:


    • Przez AroniowyLiść
      Witam
      Jak w temacie. Biorę się za doprowadzenie do ładu sześćdziesiątki, która nie była zbytnio szanowana przez jej użytkownika i jednym z elementów, o którym wiem jest to, że przednie podpory kabiny się notorycznie odkręcały. Wrzuciłem fotkę takiej podpory i mam pytanie czy ktoś się z czymś takim spotkał u siebie. Od zewnętrznej strony są nakrętki więc wygląda na to, że śruby miałyby łby od wewnątrz korpusu, czy są to zwykłe śruby bez łbów, a od środka też jest nakrętka, ewentualnie gwint w korpusie. Chciałbym to dokręcić raz a porządnie, bo teraz to jest poluzowane, strzałkami zaznaczyłem jak widać jak odstaje od korpusu, kabina na dołkach podskakuje i jest ogólnie lipa, a ja nie lubię dziadostwa i dla siebie mam mieć ciągnik zrobiony perfect  

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj