Skocz do zawartości
mon

Ursus C-330 - pompa hydrauliczna

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
elektrotech    3

co do pompy oleju nadaje sie od C-330 -nawet do mojego C-325A -gumowe polaczenie oraz to że mam osobną misę oleju podnosnika pod pokrywą... co do tłoczka -wymiana tulei robiona - pomogło to jednak nie na długo sam rozdzielacz to wydatek -ja jednak nie kombinowałem z regeneracją na własna reke -oddałem stary i z duzym upustem zakupilem nowy - teraz podnosnik ani grama nie przepuszcza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

@elektrotech Jak już coś to pompa hydrauliczna, bo olejowa do silnika nie pasuje. Niby to i to pompuje olej, ale ta nazwa, którą napisałem jest przypisywana właśnie do tej pompy. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Jaguar1994    0

Witam mam taki problem z moim c-330 kupiłem mu niedawno nową pompę hydrauliczną aluminiową na początku wszystko było ok podnosił bez zarzutów ale dzisiaj na początku podniosła normalnie gdy wyjechałem z obory i chciałem podnieść tura na pusto do góry to on opadał takk ja by nie miała na niego siły to samo z tylnym TUZ. Co mam z tym zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LOST    7

Najprędzej mogła pójść pompa, ponieważ nie może ponieść też TUZ-u. No chyba że jest jakaś inna przyczyna w środku (np.przewód podawania oleju do rozdzielacza).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    12

głupie...ale sprawdź może wyłączyłeś przypadkowo pompę hydrauliczną. Bo tak się robi jak pompa jest wyłączona. Jeśli nie to... masz nieszczelność pomiędzy pompą hydr a rozdzielaczem, może pękła rurka, może przy składaniu nie zabezpieczyłeś należycie trybu na pompie i się odkręcił

 

głupie...ale sprawdź może wyłączyłeś przypadkowo pompę hydrauliczną. Bo tak się robi jak pompa jest wyłączona. Jeśli nie to... masz nieszczelność pomiędzy pompą hydr a rozdzielaczem, może pękła rurka, może przy składaniu nie zabezpieczyłeś należycie trybu na pompie i się odkręcił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiktor27    1

chodzilo mi o pompe hydrauliczna,kupilem ladowacz do bel i cos mi slabo podnosi oleju jest ponad stan,ladowacz jest na tyl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotttrek    89

Masz może możliwość zmierzenia ciśnienia na wyjściu hydraulicznym? Jeśli tak to zmierz i podziel się z nami informacjami :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiktor27    1

raczej niebede mial jak zmiezyc cisnienia,a moze jest mozliwosc podkrecenia zeby leprze cisnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro8540    0

Na poczatek wymień uszczelnienie w pompie,moze cos pomoże.żeby zwiększyć ciśnienie wkłada sie podkładke pod sprężyne w zaworze[to zapląbowane przy rozdzielaczu pod siedzeniem] tylko ostrożnie 1 albo 2 podkładki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    83

Może kolo masz niedokręcone chodzi o te 6 śrub przy feldze i bedzie tez taki dzwięk

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    83

U mnie po roku sie rozsypała, powstał spory luz promieniowy na osi w miejscu osadzenia trybu i zaczeła strasznie hałasować i słabo podnosić, a nie mam nawet tura... wiec z własnego doświadczenia nie polecam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wafik    0

witam. mam problem z pompą oleju w 330. zrobiłem kapitał razem z nowym rozrządem. pompa jest nowa ale tak jak by nie pasowała bo nie zazębia się z kołem napędu pompy na całej szerokości zębów... czy ktoś spotkał się z tym problemem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    83

a czasem stopki od wału nie masz odwróconej tam gdzie przykręcasz pompe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×