Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
dober111

1056 XL 956 XL - jak rozróżnić silniki

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
dober111    0

Witam koledzy mam problem nie wiem jak rozróżnić silniki w case 1056xl i 956xl . Mam numer fabryczny silnika wybity na bloku ale nie wiem który to jest 105km czy 95km. Czy są jakieś katalogi gdzie można to wpisać żeby się dowiedzieć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

W obu ciągnikach pracuje ten sam silnik o oznaczeniu D-358 więc różnic nie zauważysz. A jaki posiadasz model ciągnika? Podaj numer fabryczny silnika i inni użytkownicy któregoś modelu niech też podadzą wraz z mocą i wtedy się porówna.


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dober111    0

Chodzi o to że mam do kupienia case 1056 xl (ma tak napisane na drzwiach) tyle że na wszystkich tabliczkach na kabinie jest wybite 956 axl . Sprzedający się upiera że to jest 1056 bo jak go rejestrował to gdzieś tam sprawdzał numery silnika. Numer na bloku ma taki: 358DT2D13866 . Kolego masz dobry pomysł może ktoś kto ma taki traktor podałby numery jakie ma na bloku i coś się wyjaśni. Cyba że jest tak że te dwa traktory różnią się tylko dawką na pompie wtryskowej a silniki mają te same.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Michufarmer    21

Ja niestety Case nie mam więc nie pomogę. Tutaj prośba do innych użytkowników aby sprawdzili. A czy jest gdzieś może oznaczenie silnika? Bo po numerze to też ciężko będzie, każdy silnik będzie miał inny numer może tylko jego część będzie taka sama, ale warto spróbować.

Przejrzyj galerię Case'ów na AF i jak znajdziesz interesujący Cię model to napisz do właściciela.


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
turion23    1

na kabinie ponad wlewem zbiornika paliwa jest wybita tabliczka przynajmniej u mnie jest i tam jest podany co to za model więc nie trzeba biegać i numerów silnika patrzeć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider150    0

Silnik Case D 358 w 956,946 ma mniejszy skok tłoka niż ten w 1055,1056,1256, co skutkuje mniejszą mocą .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris5    1

Panowie potrzebuje wtryskiwacz do ciągnika 1055 i nie wiem czy pasował by do niego wtryskiwacz np z 1056 lub innego co o tym myślicie??

Nie wiecie czy pasowałby wtryskiwacz z silnika D 310 bo niektóre częsci do oby siników są takie same??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Kolego @LowRider150 skoro jest ten sam model silnika to dlaczego ma mieć różne parametry techniczne? Sprawdziłem i silnik D-385 średnica tłoka: 98,4 mm skok: 128,5 mm. Skok tłoka średnio ma wpływ na uzyskiwana moc. Damy większe doładowanie i większa dawkę paliwa i silnik o mniejszym suwie już ma większa moc.

Jeśli chodzi o średnice tłoka i długość jego suwu, silniki można konstruować na 3 sposoby: mała średnica i duży skok (silniki wysokoobrotowe np. Honda, bolidy Formuły 1); duża średnica tłoka i mały jego skok (silniki niskoobrotowe, lepszy moment obrotowy przy niższych obrotach silnika np. w silnika w busach) i 3 sposób to wartości pośrednie (zbliżona wartość średnicy tłoka i jego suwu, stosowane w samochodach osobowych).


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    41
(edytowany)

@Lowrider150 nie ma pojęcia o czym pisze. "Znawca" silników, tylko nie podał żadnego linku żeby to udowodnić.

Wszystkie silniki D-358 mają ten sam skok. @Kris może pierwszy link coś ci pomoże.

Mój odnośnik 1056 956

Edytowano przez jaco512

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez fendt856
      Witam otóż mam problem z podnośnikiem i hydraulika w moim case otóż jak ciągnik nie jest rozgrzany to podnośnik chodzi super opuszcza podnosi rewlacjia ale jak sie rozgrzeję to podnośnik zaczyna tak powoli i z opuznieniem podnosic ze masakra i to jescze trzeba gazowac bo inaczej nie podniesie co to może być ?  A z hydrauliką mam problem mianowicie bardzo wolno idzie olej przy niskich obrotach jak da mu sie 1600 to daje ładnie ,przepływ oleju na rozdzielaczach jest na maksa.No i daje ładnie ale po jakiś 20 sekundach zwalnia pomimo ze ma nadal te 1600 obrotów i robie tak że wyłączam i włączam hydraulike i jest normalnie i znow po 20 sekundach to samo . Nie wiem czy cos z pompą hydrauliczna rozdzielacz od wyjść hydraulicznych rozebrałem i wszystko git  więc może miał ktoś taki przypadek i by coś pomógł
    • Przez drajwer12
      Witam . Chodzi mi o ustawienie docisku w case 845 xl nabiłem tarcze nową okładziną przetoczyłem docisk koło zamachowe i che to teraz ustawić żeby potem tylko wyregulować na linkach . Jak ktoś się orientuje jak to proszę  o odpowiedz
    • Przez KonradPazik
      Witam chciałbym dowiedzieć się czy ktoś wie jak dobrać się do sprzęgła w case 845 zł ? Z góry dziękuję.
    • Przez bartekandruszko
      Witam. W moim case pompa hydrauliczna znaczyna wyć przy obrotach około 800 później cichnie i znów zaczyna wyć od 1600 do 1700 a później znów cichnie, agregat podnosi biegów nie rozłancza niby wszystko ok, ale jak zacznę podnośić maszynę na tylnym tuzie przy tych obrotach co wyżej napisałem to się wycisza a jak podniesie do końca to znów wyje. Czyżby to były objawy umierajacej pompy? Pozdrawiam 
    • Przez johny
      Witam czy miał ktoś z was styczność z ciągnikami tej serii JX a szczególnie chodzi mi o JX 90 a jak wiał to jakaś opinia jak wygląda itd >??
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.