News
Zaloguj się, aby obserwować  
dober111

1056 XL 956 XL - jak rozróżnić silniki

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
dober111    0

Witam koledzy mam problem nie wiem jak rozróżnić silniki w case 1056xl i 956xl . Mam numer fabryczny silnika wybity na bloku ale nie wiem który to jest 105km czy 95km. Czy są jakieś katalogi gdzie można to wpisać żeby się dowiedzieć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

W obu ciągnikach pracuje ten sam silnik o oznaczeniu D-358 więc różnic nie zauważysz. A jaki posiadasz model ciągnika? Podaj numer fabryczny silnika i inni użytkownicy któregoś modelu niech też podadzą wraz z mocą i wtedy się porówna.


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dober111    0

Chodzi o to że mam do kupienia case 1056 xl (ma tak napisane na drzwiach) tyle że na wszystkich tabliczkach na kabinie jest wybite 956 axl . Sprzedający się upiera że to jest 1056 bo jak go rejestrował to gdzieś tam sprawdzał numery silnika. Numer na bloku ma taki: 358DT2D13866 . Kolego masz dobry pomysł może ktoś kto ma taki traktor podałby numery jakie ma na bloku i coś się wyjaśni. Cyba że jest tak że te dwa traktory różnią się tylko dawką na pompie wtryskowej a silniki mają te same.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Michufarmer    21

Ja niestety Case nie mam więc nie pomogę. Tutaj prośba do innych użytkowników aby sprawdzili. A czy jest gdzieś może oznaczenie silnika? Bo po numerze to też ciężko będzie, każdy silnik będzie miał inny numer może tylko jego część będzie taka sama, ale warto spróbować.

Przejrzyj galerię Case'ów na AF i jak znajdziesz interesujący Cię model to napisz do właściciela.


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
turion23    1

na kabinie ponad wlewem zbiornika paliwa jest wybita tabliczka przynajmniej u mnie jest i tam jest podany co to za model więc nie trzeba biegać i numerów silnika patrzeć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris5    1

Panowie potrzebuje wtryskiwacz do ciągnika 1055 i nie wiem czy pasował by do niego wtryskiwacz np z 1056 lub innego co o tym myślicie??

Nie wiecie czy pasowałby wtryskiwacz z silnika D 310 bo niektóre częsci do oby siników są takie same??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Kolego @LowRider150 skoro jest ten sam model silnika to dlaczego ma mieć różne parametry techniczne? Sprawdziłem i silnik D-385 średnica tłoka: 98,4 mm skok: 128,5 mm. Skok tłoka średnio ma wpływ na uzyskiwana moc. Damy większe doładowanie i większa dawkę paliwa i silnik o mniejszym suwie już ma większa moc.

Jeśli chodzi o średnice tłoka i długość jego suwu, silniki można konstruować na 3 sposoby: mała średnica i duży skok (silniki wysokoobrotowe np. Honda, bolidy Formuły 1); duża średnica tłoka i mały jego skok (silniki niskoobrotowe, lepszy moment obrotowy przy niższych obrotach silnika np. w silnika w busach) i 3 sposób to wartości pośrednie (zbliżona wartość średnicy tłoka i jego suwu, stosowane w samochodach osobowych).


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    46

@Lowrider150 nie ma pojęcia o czym pisze. "Znawca" silników, tylko nie podał żadnego linku żeby to udowodnić.

Wszystkie silniki D-358 mają ten sam skok. @Kris może pierwszy link coś ci pomoże.

Mój odnośnik 1056 956

Edytowano przez jaco512

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez bartekandruszko
      Witam. W moim case pompa hydrauliczna znaczyna wyć przy obrotach około 800 później cichnie i znów zaczyna wyć od 1600 do 1700 a później znów cichnie, agregat podnosi biegów nie rozłancza niby wszystko ok, ale jak zacznę podnośić maszynę na tylnym tuzie przy tych obrotach co wyżej napisałem to się wycisza a jak podniesie do końca to znów wyje. Czyżby to były objawy umierajacej pompy? Pozdrawiam 
    • Przez sunday
      Witam
      Posiadam Case MX 135, ciągnik na miękkiej osi i jest taka sytuacja że jedno przednie koło nie stoi prosto tylko jest trochę przechylone i tu moje pytanie czy jest może możliwość jakoś to wyregulować czy może coś jest wybite???
    • Przez rival1120
      Witam, mam zamiar wymienić sprzęgło w swoim case ale wiem ze te ciągniki rozjeżdżają się 1 cm i trzeba wyjąć zabezpieczenie i tu moje pytanie gdzie to zabezpieczenie jest i jak go wyjąć, chce się dowiedzieć wcześniej żeby później nie było niespodzianek
    • Przez Lukasz123456
      Poszukuję mechanika do case 4230
    • Przez janek68
      Przy ruszaniu z miejsca ciągnikiem case maxum 110mx  przy obrotach silnika poniżej 1200 ob/min słychać metaliczne  uderzenie z okolicy skrzyni biegów, natomiast przy ruszaniu powyżej 1200 obr/min jest ok. Czy ktoś miał taki przypadek proszę o pomoc.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.