Polecane posty

RobertT25    1

Witam słyszałem też że ludzie zakładają końcówki wtryskiwaczy z jumza bo ma 4 otwory .Sam mam zamiar zmieniać na nowe ale teraz nie wiem czy zastosować z t25 czy mtz

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Mogą być 4 otworowe tez tak zakładali i zakładają.Lepsze rozpylenie ale to nie ma nić do zapiekania wtrysków tylko paliwo o d*pę potrzepać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek99    16

Bardzo dobre są od Stara 200, ten sam kąt rozpylania. 

 

Pytanie z innej beczki czy gabarytowo różnią się sekcje pompy C360 od sekcji MTZ. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

Witam. Jakiś czas temu, naprawiałem napęd pompy wtryskowej tj. urwały się dwie śruby na tarczach wielootworowych w napędzie pompy.  Moment wtrysku ustawiony, nowe ustawione wtryskiwacze, bo stare lały. I jest problem. Ciągnik osłabł,  Pracuje głównie w opryskiwaczu sadowniczym i tam gdzie pryskałem na 2 teraz nie daje rady. Tak samo w transporcie, wyjeżdzałem pod górę na 5 teraz nie da rady. Sprawdziłem ponownie moment wtrysku i jest równo z symbolami T1 T2, oraz co ciekawe, obracając o 180* wałem, paliwo ponownie drga w kapilarze i podnosi się poziom o kilka mm.  Czy to może być oznaka zużycia sekcji?


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

No to kolego masz problem z sekcją bo po obróceniu wałem 180 stopni daje paliwo na drugi gar lub po zerwaniu śrub napęd pompy przeskoczył względem napędu sekcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

Zgadza się drga w okolicy wtrysku na 2 cyl. Tak jak by ciśnienie w momencie wtrysku na 2 uchodziło trochę na 1. Przy kręceniu rozrusznikiem nie daje się zauważyć w kapilarze tego dodatkowego drgania paliwa.

"napęd pompy przeskoczył względem napędu sekcji." Masz na myśli napęd sekcji w samej pompie? Te kółka zębate?


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

OK wielkie dzięki:)


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
promokator    0

Witajcie, czy ten króciec oznaczony żółtą strzałką jest wykręcany i czy to przypadkiem nie jest zawór powrotny ? Tym króćcem dopływa paliwo do pompy z filtrów.

W otwór oznaczony niebieską strzałką wkręcony jest zawór powrotny paliwa, czy tak? Tym zaworem wypływa nadmiar paliwa z pompy?

 

post-158190-0-52088800-1463173536_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21
Napisano (edytowany)

Tak to zawór, chyba powrotny, zdaje się że utrzymuje ciśnienie w sekcji. Niebieska strzałka. Dzięki wymianie tego zaworka uzdrowiłem dziś pompę, która leżała z 10 lat uznana za zepsutą. 

Edytowano przez gelo707

c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
promokator    0

Niebieska strzałka - zawór powrotny: utrzymuje ciśnienie w sekcji OK

Żółta strzałka ? czy to jest tylko zwykły króciec? Wygląda trochę jak ten zawór powrotny (j.w.), choć nie ma w nim nic w środku, jest pusty. Wnioskuje, że to tylko króciec dolotowy do przykręcenia przewodu zasilania niskiego ciśnienia.

Jak to wygląda u Was?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
promokator    0

Żółta to zwykły króciec a niebieska zawór utrzymujący ciśnienie.

Dzięki Balcerek1, a ja siłowałem się tym króćcem, bo sądziłem, że to też jakiś zawór.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
amilano    0

sekcja jest jedna , jeżeli pompka zasilająca jest dobra to może puszczać oring w dolnej części sekcji

 

Ten oring można wymienić samodzielnie czy musi to robić pompiarz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
amilano    0

zobacz sobie  kilka filmów

 

Dzięki, widziałem ten i następne. Mam wątpliwości czy wyjęcie tego elementu (dźwigni dozatora), wymiana oringu i ponowne złożenie nie powoduje konieczności regulacji pompy. Z filmu ciężko wywnioskować. Robiłeś to własnoręcznie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Jesli nie naruszysz tej regulacji na śrubce, to nie powinno się nic rozstawić. Oczywiście to robota dla bardziej zaawansowanych, żeby potem trafić w ząbki, bo inaczej ne zapali :)


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arofelgi    0

Witam, jest kilka Pomp Wtryskowych do T25  Wladimirec na których ich temat nie wiem nic i nigdzie nie pisze,  bo to nowości czy ma ktoś takie pompy w swoich T25?,i  jak silnik pracuje na takich pompach tzn wolne obroty?, moc?,wkręcanie na obroty?, czy są dostępne części, jak z awaryjnością tych pomp  itp, chciałbym założyć którąś pompę wtryskową rzędową do T25 ze względu tez na to żeby mieć wolne obroty i czy wg warto zakładać?.
 

post-205471-0-82837300-1478300749.jpg

post-205471-0-96609000-1478300757_thumb.jpg

post-205471-0-53102400-1478300763.jpg

post-205471-0-24940500-1478300773.gif

Edytowano przez arofelgi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kderwisz    5

Witam, jest kilka Pomp Wtryskowych do T25  Wladimirec na których ich temat nie wiem nic i nigdzie nie pisze,  bo to nowości czy ma ktoś takie pompy w swoich T25?,i  jak silnik pracuje na takich pompach tzn wolne obroty?, moc?,wkręcanie na obroty?, czy są dostępne części, jak z awaryjnością tych pomp  itp, chciałbym założyć którąś pompę wtryskową rzędową do T25 ze względu tez na to żeby mieć wolne obroty i czy wg warto zakładać?.

 

JA w swoim T25 założyłem pompę od c330  traktor trochę więcej pali, jest mocniejszy ale wolniej się wkręca w obroty i niema falowania chodzi jak c330 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Co musiałeś zmienić aby pasowała od 30tki ,nasz ma 36 lat i władek z fabryczną pali na strzał więc zmieniać nie ma co ,jedynie jak nie odpalany z dwa trzy tygodnie to kilka razy ręczną machnę ale to nie problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arofelgi    0

Wczoraj założyłem pompę od c330 do T25 która sam przerobiłem z nie wielką pomocą innych i praca silnika wg zmieniła się nie do poznania fakt tak jak mówi kderwisz.
wolniej wchodzi na obroty( trochę mi to przeszkadza, zobaczę jak w pracach polowych będzie to wyglądać ),jeszcze nie sprawdziłem jak sprawuje się pod obciążeniem ale podobno lepiej.żeby przerobić taką pompę samemu to nie jest wcale takie proste jak by się wydawało bynajmniej mi!.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez wasil10
      Witam! Potrzebuję pomocy co do pompy p 120 biardzkiego. Mianowicie podczas pracy mocno stuka i faluje ciśnienie równo z tym stukaniem. Membrana i przepony wymienione na nowe. Zaworki całe. Co może być tego przyczyną? Z góry dzięki 
    • Przez Cumins
      Witam wszystkich , jestem posiadaczem ciągnika case 1055 silnik d358 , ostatnio  gdy odkręciłem bagnet od oleju zaczeła wylewac się z niego spora ilość wody , dodam że dzieje się to tylko wtedy gdy postoi dłuzszy czas , w czasie sezonu gdy pracuje dzień w dzień nie zaobserowałem takich objawów . Jaka może być przyczyna tak dużej ilości wody w oleju podczas postoju ? Z góry bardzo dziękuję 😉
    • Przez Polacek
      Witam,

      Zeby wymienić pompe oleju muszę odjechać przodem, czy jest to konieczne ? Czy wystarczy zdemontować zbiornik paliwa ? Sprawdzę luz na pompie odkręcając miskę oleju ?
    • Przez m3tysek
      Witam, orientuje się ktoś gdzie  dostanę korbowód pompy hardi typ 1301 nr z korbowodu "110 224" 
      "4-4" pierwszy od strony wałka wom, może ktoś posiada na sprzedaż lub wie kto ma  


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj