Polecane posty

Geo    10

W zakładzie gdzie ustawiają wtryski na ścianie maja tablice z opisem ciśnień wtrysków dla danego ciągnika.

Dla Władka pisało 16,66MPa dla wtrysków nowych, 17MPa dla regenerowanych.

 

W instrukcji używano jednostek MPa i KG/cm2 z jakąś tolerancja.

16,66MPa=170KG/cm2

 

Gwoli ścisłości:

170 KG/cm2 = 16,67 Mpa = 166,7 bar = 164,5 atm

W instrukcji jest napisane 170 KG/cm2 +- 5 czyli może to być nawet 175 KG/cm2 czyli 17,16MPa = 171,6 bar = 169,4 atm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
998pawel    0

Jak ją podłaczysz to napisz jak się sprawuje...może byś zrobił i wstawił kilka dokładniejszych zdjęć tej pompy.

Edytowano przez razor275
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bercik92    2201

posiadam na sprzedaż zepsutą ale oryginalna pompe wtryskowa po regeneracji z 1989r. nie wiem czy dało by sie ja naprawić ale może ktoś bedzie chetny :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Oto kolejne zdjęcie mojej nowej pompypost-30569-0-13076500-1361356729_thumb.jpg

Leje się do niej olej?Jak tak to gdzie?

Edytowano przez volvo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

A ma ona korek spustowy oleju?

Obejrzyj ją dokładnie.

A najlepiej zadzwoń do jakiegoś pompiarza. Może akurat smarowana ON, to co pompa od Władka uwielbia. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Nie ma korka spustowego.Nie ma na tym forum jakiegoś specjalisty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Dla mnie jak nie ma korka spustowego to i nie ma wlewowego więc i nie ma oleju. Bo jak go zmieniać? :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

I oto jest pytanie.Ciężkie jest życie pioniera...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

@volvo nie chciałeś Mojej porady to teraz myśl.Tak ogólnie to Kisiel posiadał tylko jedną pompę bo przysłał ci tą samą co była wystawiona na aukcji.I tak W ogóle to nikt chyba takiej nie posiada bo nikt się nie wypowiada.przedzwoń do Kiśla niech jaką instrukcję ci podeśle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Potajtany    0

Albo Kisiel Ci sprzedał taka co nikt nie chciał jej wziąść.Ja bynajmniej wolał bym kupić "starsza wersje" niż ten nowszy wynalazek,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

Poczekaj kolego @volvo napisałem na ruskim forum gdzie się wlewa olej do tej pompy. Jak będę coś wiedział dam znać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Faktycznie nie to samo :blink:

W sumie to nie sprawdziłem tylko tak z pamięci wydawała się podobna, a przynajmniej inna od oryginału :P .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Tam na pozycji WYPUSK jest napisane ciśnienie Wtrysku? Ile jest?


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Mam takie pytanie raczej proste do odpowiedzenia. Jak ciężko chodzi wam pompa ręczna paliwa , ta która znajduje się na pompce zasilającej. Chodzi mi dziwnie lekko dziecko by dało radę przepompować a w innym władku cięzko i przypiera po kilkukrotnym napompowaniu. A tutaj lekko i słychać też jak się przelewa do baku. Jednym palcem da się wcisnąć nawet małym palcem. Magiczna śrubka ma małą dziurkę tak jak ma być już sprawdzałem.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Też to zauważyłem.

To zależy od twardości sprężyny zaworka z tyłu pompy.

Niedługo zacznie ci się zapowietrzać :D

A nie leci ropa z pompki?

Ja założyłem nowej produkcji, to leje tak, że przy odpowietrzaniu to chyba 5l pójdzie na ziemię.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
razor275    279

U mnie też tak leciutko chodziła (prawie nie było czuć oporu) wymieniłem niedawno na nową i teraz dużo ciężej chodzi.


Bakteria to jedyna forma kultury u niektórych ludzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Żeby był lepszy kabaret i było ciekawiej to jest nowa pompka i też już myślałem, że z nową coś jest nie tak założyłem drugą nową a potem trzecią i ciągle lekko haha...


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Więc jak sam zauważyłeś to nie wina pompki ręcznej bo to tylko tłoczek.

Czasem zaczynają lżej chodzić i puszczać ropę to do wymiany oring na tłoczku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Na filtrach paliwa jest śrubka od przelewu w niej jest malutki otworek którego ropa po jakimś czasie rozkalibrowała.Wymień ją i będzie po problemie z zapowietrzanie i pompka ciężej będzie chodzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

No to jest właśnie ta magiczna śrubka patrzyłem tam jest mała ale wymienię też może to akurat to. Bo raczej jakiś opór powinien być.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez wasil10
      Witam! Potrzebuję pomocy co do pompy p 120 biardzkiego. Mianowicie podczas pracy mocno stuka i faluje ciśnienie równo z tym stukaniem. Membrana i przepony wymienione na nowe. Zaworki całe. Co może być tego przyczyną? Z góry dzięki 
    • Przez Cumins
      Witam wszystkich , jestem posiadaczem ciągnika case 1055 silnik d358 , ostatnio  gdy odkręciłem bagnet od oleju zaczeła wylewac się z niego spora ilość wody , dodam że dzieje się to tylko wtedy gdy postoi dłuzszy czas , w czasie sezonu gdy pracuje dzień w dzień nie zaobserowałem takich objawów . Jaka może być przyczyna tak dużej ilości wody w oleju podczas postoju ? Z góry bardzo dziękuję 😉
    • Przez Polacek
      Witam,

      Zeby wymienić pompe oleju muszę odjechać przodem, czy jest to konieczne ? Czy wystarczy zdemontować zbiornik paliwa ? Sprawdzę luz na pompie odkręcając miskę oleju ?
    • Przez m3tysek
      Witam, orientuje się ktoś gdzie  dostanę korbowód pompy hardi typ 1301 nr z korbowodu "110 224" 
      "4-4" pierwszy od strony wałka wom, może ktoś posiada na sprzedaż lub wie kto ma  


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj