Polecane posty

marian2011    113

Muj władek 1979 rok 6 lat jedynak na 17 ha potem 60 ka teraz Farmtrac i co robie nim może ok50 mtg rocznie mam ok 5 tyś mtg i pompa fabryczna i pali na pierwszy obrót ile zrobiliście mtg co wymiana pompy jest potrzebna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam- mam IWANKA z 1983r ma ponad 8tys. mtg i pompa jeszcze nie ruszana pali na dotyk :) Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
modelarz    0

Witam, też myślałem nad tą sekcyjną. Mój władek też jest z 83r. i ma ponad 8500mtg i z tego co wiem też nic nie było robione z pompą i silnikiem. Ale na wiosnę będe robił remont kapitalny całego ciągnika, i muszę kupić nową pompę ta daje słabe ciśnienie, nowe głowice bo jedna jest pęknięta. Kupie nowego typu z świecą żarową w głowicy i oczywiście zestaw naprawczy też nowego typu. Będe też robił instalację elektryczną od podstaw (nie ma obecnie żadnych bezpieczników i kable są ponadpalane, izolacja poprzecierana).

A jakie polecacie końcówki rozpylaczy ruskie czy polskie wuzetemy ??

I jeszcze pytanko gdzie najlepiej oddać wał korbowy do szlifu ? Jestem z dolnegoślaska okolice Jeleniej Góry może ktoś też jest z tych okolic i może polecić jakiś warsztat w którym robią szlify

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Odradzam szlif,u mnie po roku pękł wał.Lepiej kupić nowy,najlepiej z Tyczyna.Końcówki oczywiście Wuzetem.

Edytowano przez volvo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
modelarz    0

Czyli nie robić szlifu wału ?? a moze orientujecie się jaki byłby koszt takiego szlifu ?? z tego co patrzyłem to ten wał z tyczyna kosztuje około 800zł ?? są niby oryginalne za około 450zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
modelarz    0

Witam, ale przecież podczas szlifu wał nie jest nadmiernie przeciążany, zbierane są setne mm materiału ? to nie mozliwe żeby osłabiło to wał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

A dlaczego od razu 0,5mm.

Wszystko zależy od zużycia czopów wału. Przecież pierwsze zestawy nad wymiarowe są większe od nominalnych o 0,25mm (Następne 0,5; 0,75; 1).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Faktycznie, całkiem zapomniałem :huh:. .

Ostatnio miałem kontakt panewkami od c-360 i tak z rozpędu napisałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
modelarz    0

A może orientujecie się ile teraz trzeba zapłacić za szlif wału ? Kurcze no nie wiem nie słyszałem u siebie w okolicy żeby komuś po szlifie pękł wał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Było już kilka razy albo więcej tutaj na forum innym też, że jednak pękają po szlifie wały. Lepiej zmienić na nowy niż zaraz znów rozbierać chyba, że masz dużo czasu to możesz próbować. Nie znam przypadku z nie z forum bo nikt chyba wału u mnie nie zmieniał jeszcze


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kapi123    14

Panowie wymieniłem starą popem paliwa na nową ponieważ tamta skończyła żywot i nie wymieniłem filtrów paliwa ani żadnych uszczelek i połączeń też wtryskiwacze stare są odstojnik wyczyściłem i obcieka mi paliwem ta nowa popa.Kiedy jadę i trzy mam gaz na maksa to jak by paliwa jeden wtrysk nie podawał i wtedy robię prze gazówkę i znów jet normalnie i po chwili znowu czyż by się coś zapowietrzało, trochę głowica ocieka oleję tam gdzie kolektor może to jet przyczyną bo ostatni kapitalny remont był chyba z 10 lat temu .

Edytowano przez kapi123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam-prawdopodobnie nie jest do końca odpowietrzony, bądż jest nieszczelność w układzie paliwa i łapie powietrze lub mało paliwa jest w zbiorniku i też w czasie jazdy łapie powietrze z paliwem, ale pewnie jak czyściłeś filtry jak dobrze zrozumiałem, to przyczyna będzie pewnie we wstępnym filtrze paliwa, jest go trudno dobrze odpowietrzyć jeżeli będzie niski stan paliwa w zbiorniku, najlepiej zalać ten filtr do pełna i dopiero wkręcić śruby i dokręcić rurki, najlepiej go się odpowietrza na pełnym zbiorniku ,na filtrach dokładnego oczyszczania poluzuj kolejno śruby od rurek paliwowych, i ręczną pompką tłocz paliwo aż będzie leciało bez powietrza, wtedy prędko dokręcaj aby nie dostało się powietrze.Częściowo sam się odpowietrza po zapaleniu dodając gazu na maksa i raptownie ujmując ,ale to nie jest najlepszy sposób na odpowietrzanie ,być może że któryś z wtrysków zaczyna nawalać, i będą podobne objawy jak by był zapowietrzony,najpierw postaraj się dobrze odpowietrzyć i może będzie dobrze :rolleyes: Pozdrawim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Jak zmieniłeś pompę na nową to wymień filtry paliwa, sprawdź wtryskiwacze. Nalej oleju do pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Ta pompa to nowa, czy regenerowana?

Olej w pompie jest?

Jeśli zapalił i już pracował to ile będzie się odpowietrzał? Co najwyżej ciągnie lewe powietrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kapi123    14

Pompa była nowa zapalił i jeździ cały czas a w zbiorniku jest dużo paliwa . A wymienić tylko filtry dokładnego czyszczenia czy też wstępnego ?Miałem takie zdarzenie gdy została wymieniona pompa paliwa to odpalił i przez kilka dni stał, po czym chciałem go odpalić i nie chciał zapalić i wtedy pompowałem ręcznie pompką i dopiero wtedy zapalił . A macie jakiś pomysł dlaczego pompa paliwa ocieka paliwem. A co do oleju w pompie to przecież jest smarowana z układu silnikowego czy trzeba nalać dwie setki ?

Edytowano przez kapi123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Filtry dokładnego wymienia sie. A wstępny-odstojnik czyści się, ale trzeba sprawdzić sitko wkręcone do góry nogami w kształcie lejka. Przedmuchać je, jeśli bardzo brudne także należy wymienić. Koszt niewielki. To sitko przytrzymuje podkładke z dziurkami która zatrzymuje wieksze elementy ze zbiornika, warto je także sprawdzic. Wszystkie połaczenia powinny być szczelne bo paliwo bedzie sie cofać i zapowietrzać.

W którym miejscu pojawia się to paliwo na pompie. Wszystkie przewody przy niej dokręcone, dane nowe podkładki miedziane.

Pompa powinna być zalana olejem silnikowym w ilości 1 setki. Bądz do wysokości korka kontrolnego. Wymieniany co 40Mth.

A wtryski tez wartało by sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kapi123    14

Paliwo ucieka na korektorze i jest zaplombowany, da się to jakoś wykręcić po ściągnięciu tej plomby? pompa nie jest już na gwarancji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Masz za dużo oleju w pompie albo ropy.Spuść olej i zalej do korka kontrolnego.A tak w pompie olej się zmienia olej co 30 Motogodzin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez wasil10
      Witam! Potrzebuję pomocy co do pompy p 120 biardzkiego. Mianowicie podczas pracy mocno stuka i faluje ciśnienie równo z tym stukaniem. Membrana i przepony wymienione na nowe. Zaworki całe. Co może być tego przyczyną? Z góry dzięki 
    • Przez Cumins
      Witam wszystkich , jestem posiadaczem ciągnika case 1055 silnik d358 , ostatnio  gdy odkręciłem bagnet od oleju zaczeła wylewac się z niego spora ilość wody , dodam że dzieje się to tylko wtedy gdy postoi dłuzszy czas , w czasie sezonu gdy pracuje dzień w dzień nie zaobserowałem takich objawów . Jaka może być przyczyna tak dużej ilości wody w oleju podczas postoju ? Z góry bardzo dziękuję 😉
    • Przez Polacek
      Witam,

      Zeby wymienić pompe oleju muszę odjechać przodem, czy jest to konieczne ? Czy wystarczy zdemontować zbiornik paliwa ? Sprawdzę luz na pompie odkręcając miskę oleju ?
    • Przez m3tysek
      Witam, orientuje się ktoś gdzie  dostanę korbowód pompy hardi typ 1301 nr z korbowodu "110 224" 
      "4-4" pierwszy od strony wałka wom, może ktoś posiada na sprzedaż lub wie kto ma  


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj