Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie da się przestawić rozrządu pompą wtryskową. Nieustawienie pompy ma tylko wpływ na początek kąta tłoczenia.

Początek kąta tłoczenia ma nastąpić przed GMP. Jak nastąpił by w GMP byłby za późny.

Jest temat jak ustawia się kąt wtrysku we Władku.

Opublikowano (edytowane)

Witam,

opisze moja przygodę z pompami w t25, a więc

padła mi oryginalna pompa, wsiadłem w samochód pojechałem do sklepu i kupiłem regenerowaną. Załozyłem ja, traktor odpowietrzeony odpalił i niby wszystko gra ale......... z ramienia ciekła ropa - wolałbym zeby było sucho, wymontowałem pompe i odwiozłem do sklepu.

Dostałem w to miejsce drugą też regenerowaną założyłem ja, traktor odpowietrzony odpaliłem i.................. musialem szybko gasić bo tak sikało olejem z pod pompy że masakra - peknięty miała ten element gdzie idzie smarowanie. Zapakowałem ja w samochod i do sklepu na wymiane.

Oddałem pompe i kupiłem tym razem nową. Załozyłem i potem nie mogłem odpowietrzyc traktora. jak po godzinie się udało, odpalił zadowolony zostawiłem sprzęt w garażu. Na drugi dzien traktor zapowietrzony. Znowu odpowietrzyłem i do puki chodzil to bylo ok jak zgasiłem to po kilkunastu minutach był zapowietrzony dodatkowo zobaczyłem ze cieknie z ramienia tak jak było z pierwszą regenerowaną pompą. Wyjąłem pompe i do sklepu. Gwarancyjnie robili to 1,5 miesiąca. Teraz traktor odpala i pracuje super tylko.........nadal leci z ramienia ropa. Da się to jakoś prosto naprawić bez wyciągania pompy z władka bo już mi się normalnie nie chce? Nie jest to jakiś wielki wyciek pompy nie zapowietrza tylko traktor znaczy teren niepotrzebnie.

Edytowane przez qbic
Opublikowano

Tam nie ma być grama ropy, w korpusie powinien być olej.

Pompa jest uszkodzona skoro w tak krótkim czasie puszcza do swojego korpusu ropę, tak mają wiekowe pompy, a nie nowe.

Odwieś do sklepu oddaj bubla niech oddają pieniądze.

Weź swoją starą, poszukaj dobrego zakładu i zregeneruj ją.

Opublikowano

Witam panowie jak zmiejszyc dawke paliwa we wladku na pompie wiem gdzie to sie zmniejsza ale to sie wykreca czy wkreca?i czy to zrobie sam?czy trzeba dawac ja na stól?bo ak go odpalam to strasznie kopci

Opublikowano

Ja swojemu zwiększałem dawkę bo po tylu latach i bez remontu zrobił się słabszy ,robię nim tylko kilkadziesiąt mtg rocznie to spalanie mnie nie interesuje czy wzrosło i o ile, jak masz książkę to tam masz napisane czy tą śróbę wkręcić czy wykręcić książka leży w garażu tak bym teraz tobie napisał jak zmniejszyć bo  teraz zapomniałem jak coś napisz to jutro poczytam

Opublikowano

Ten zaworek utrzymuje ciśnienie dla sekcji.Jak jest za wysokie to odprowadza nadmiar do pompki zasilającej a regulacja dawki paliwa odbywa się na sekcji i ten zaworek musi utrzymywać ciśnienie żeby sekcja miała zapewnione paliwo.Zmniejszając dawkę zaworek będzie odprowadzać więcej paliwa a co do kopcenia po opaleniu to każdy ropniak zakopci bo dostaję maksymalną dawkę paliwa do rozruchu.Co do zaworka to co z nimi się dzieje.Popuszcza sprężyna w środku czy popuszcza się sam bo wystarczy go podkręcić i zablokować punktakiem na gwincie.

Opublikowano (edytowane)

to jeszcze raz ja z tym samym klopotem w sprawie tych zaworkow wczoraj zaczola mi chlapac ropa z pompy wtryskowej to sobie mysle ze trzeba wymienic olej w pompie wtryskowej i tak sie wziolem za to i spuscilem ten stary olej ale bylo duzo ropy w pompie ale nie wymienialem tak dawno jakies trzy miesiace temu bo robilem pompe wtryskowa czemu to tak dzieje?i co chwile siadaja te zaworki  http://www.sklepkisi...Wtryskowej.html  czasem jedzie i odrazu zgasnie i wtedy wymieniam ten zaworek na nowy co to moze byc za przyczyna?i jak ja usunac?jest zle pompa ustawiona?czy czegos innego wina?

to tak wyglada jak by pompa miala za duzo paliwa?

Edytowane przez zibi16245
Opublikowano

Ale jak siada.Wykręca się sprężyna.Jak wykręca to wkręć do oporu i sprawdź czy kulka podaję się i to tyle.z jednym tak miałem i dokręciłem do oporu sprawdziłem kulka poddawała się wkręciłem i spokój. :D  

Opublikowano (edytowane)

Wtryski sa dobre bo byly robione we wrzesniu razem z pompa wtryskowa ale siadaja te zaworki w pompie wtryskowej tam z tylu i zgasnie odrazu i wymieniam na nowy i jade dalej to moze ma za duza dawke paliwa i zaworek nie trzyma tego?

 

mowie o tym http://www.sklepkisiel.pl/o,13912,T_25_Zawor_Pompy_Wtryskowej.html

Odnośnie tych zaworków to najlepszym wyjściem jest wymiana na zaworek od pompy C360, pasuję idealnie, o niebo lepsze i trwalsze wykonanie / w Grene jedyne 5,99 zł/ i oczywiście utrzymuje wymagane w cekcji ciśnienie 2,5-3 bar.

post-85787-0-12720000-1426621488.jpg

Edytowane przez slawek99
Opublikowano

Jak wygląda sprawa z tą śrubą na środku filtrów. Faktycznie miałem tam chyba nieorygilalną bo dziurka była około 2,5 mm , taka śuba jak przy przelewie na wtrysku. Dlatego, że tam trochę ciekło chcialem ją dokręcić i urwałem. Kupiona nowa, zgodnie z katalogiem ma otworek nie większy jak 0,5 mm. Czy to prawidłowe i czy tym otworkiem pójdzie paliwo przelewowe do zbiornka, tam powstaje duży opór do przepływu paliwa, czy rozwiercić ją np. na 1mm. Zaznaczam, że dotychczas na tej nieoryginalnej śrubie z dużym otworkiem Władek chodził dobrze a paliwo szło całą rurką do zbiornika.

Opublikowano

To jest prawidłowa średnica otworu. Właśnie ma stawiać opór paliwie by w układzie było odpowiednie ciśnienie.

Dziwne, że dobrze pracował przy tak dużej średnicy, może przepływ jest przypadkowo gdzie indziej ograniczony.

Opublikowano

Jak jest dobra pompa zasilająca to chodzi dobrze na tej śrubie od przelewu bo miałem takie przypadki.Ja osobiście powiększam ten otworek na 1 mm żeby było dobre odpowietrzenie filtrów i wiadomo jak to ludzie wymieniają filtry żeby brud wypychał do zbiornika

Opublikowano

Ojciec kupił w 1979 roku nic po za filtrami nie robiłem pompa zasilająca i wtryskowa fabryczna jeszcze 60-3p też trzymała formę potem kupiony w 2010 roku już niestety niby drobiazgi a kosztują naprawy tysiące kto ma władka to wie

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Mam pewien problem, a mianowicie chodzi o to że ciągle zapowietrza mi się ciągnik t25. Wszystkie połączenia, podkładki miedziane były sprawdzane

(układ wydaje się być szczelny). Nigdzie nie wydostaje się paliwo na zewnątrz a jednak gdzieś w układzie się cofa. Dodam że pompa wtryskowa była założona na jesieni nowa. Po odpowietrzeniu i odpaleniu ciągnik pracuje normalnie. Gdy zostawi się go na jakiś czas np 2-3 dni paliwa w przewodach od pompy do wtrysków już nie ma. Układ jest zapowietrzony. Dodam również że zbiornik paliwa jest prawie pełny, pompka ręczna jest szczelna. Dodam również że bardzociężko jest odpowietrzyć układ paliwowy. Jaka może być przyczyna takich objawów. Czy to może być wina pompy? Z góry dziękuje za odpowiedź.

Pozdrawiam.

Edytowane przez sylwestermylp
Opublikowano (edytowane)

A czy mozna gdzies dokupic orginalna ta srube z malym otworkiem. Ta co mam obecnie ma otwor duzo wiekszy od tej orginalnej. Wszedzie w okolicznych sklepach sa z wiekszymi otworami.

Edytowane przez sylwestermylp
Opublikowano

A czy mozna gdzies dokupic orginalna ta srube z malym otworkiem. Ta co mam obecnie ma otwor duzo wiekszy od tej orginalnej. Wszedzie w okolicznych sklepach sa z wiekszymi otworami.

Agrorami, Kościelna Wieś koło Kalisza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez Cumins
      Witam wszystkich , jestem posiadaczem ciągnika case 1055 silnik d358 , ostatnio  gdy odkręciłem bagnet od oleju zaczeła wylewac się z niego spora ilość wody , dodam że dzieje się to tylko wtedy gdy postoi dłuzszy czas , w czasie sezonu gdy pracuje dzień w dzień nie zaobserowałem takich objawów . Jaka może być przyczyna tak dużej ilości wody w oleju podczas postoju ? Z góry bardzo dziękuję 😉
    • Przez Polacek
      Witam,

      Zeby wymienić pompe oleju muszę odjechać przodem, czy jest to konieczne ? Czy wystarczy zdemontować zbiornik paliwa ? Sprawdzę luz na pompie odkręcając miskę oleju ?
    • Przez m3tysek
      Witam, orientuje się ktoś gdzie  dostanę korbowód pompy hardi typ 1301 nr z korbowodu "110 224" 
      "4-4" pierwszy od strony wałka wom, może ktoś posiada na sprzedaż lub wie kto ma  


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v