News
Zaloguj się, aby obserwować  
tomas

Mccormick mtx150, kasacja błędów, kodów diagnostycznych

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomas    0

Witam. Mam błąd w McCormicku mtx150. Jak usunąć kod diagnostyczny z panelu po wymianie części. Zna ktoś jakiś ręczny sposób?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Odłącz klemę od akumulatora, jeżeli jest to błąd "miękki" to powinien się skasować. W niektórych komputerach po kilkukrotnym poprawnym odpaleniu silnika i braku błędów kontrolka znika sama.


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Service    0

przede wszystkim podaj rok traktora

gdzie pokazywał się błąd na desce rozdzielczej

PTO czy wyświetlacz Hitcha w zależności od traktora

jaki to był numer, kod błędu i co było wymienione.

 

po podaniu tych informacji postaram się pomóc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomas    0

ciągnik jest z 2005r. Błąd wyświetlał się na wyświetlaczu hitcha. Kod 5.1 Wymieniłem sensor siły uciągu prawy. Po zmianie wyświetlił się błąd 5.0

I teraz też nie raz wyświetla się kod 4. Co on oznacza?

Czy to normalne że nie raz w czasie jazdy słychać tak jakby takie głośne zawycie jakiegoś zaworu przelewowego. Przy zdjęciu nogi z gazu też coś takiego nie raz słychać?

Założony jest ładowacz czołowy quicke 65. jest podpięty przewód sterowania ls.

Jaka to jest wogóle pompa w tym ciągniku???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Service    0

Więc tak kod 5.1 jest od kołka obciążeniowego już teraz nie pamiętam czy lewy, czy problem z prawym i lewym. zaleca się wymianę zawsze obu ale wiadomo duże koszty ok. 2.5 tys. czasem wystarcza wymiana jednego czasem nie. ogólnie podnośnik z tym błędem funkcjonuje tylko czasem sam sobie uniesie lub opuści. zaleca się po każdej wymianie uszkodzonej części kalibracja hitcha. to już trochę skomplikowany rytuał ale da się zrobić pod warunkiem że wszystkie usterki wywołane kodem zostały usunięte..

Kod 4 to kod lampki (żarówki) znajdującej się w przycisku automatycznego podnośnika obok biegów taki żółto-czarny coś tam pewnie nie łączy skoro tylko czasem się zapala.

A co do pompy to gerotor w środku i na zewnątrz tłoczkowa o zmiennej geometrii bodajże do 120 l/min

a i jeszcze głośne wycie zaworu przelewowego ogólnie zawsze tak mają przy odpalaniu.

ale żeby podczas jazdy to duże prawdopodobieństow na zawór w rozdzielaczu ładowacza jeżeli to gdzieś od strony rozdzielacza.

ogólnie nie jestem w stanie określić gdzie jest problem trzeba by było sprawdzić ciśnienia i wydajności na ładowaczu i na wyjściach hydraulicznych zewnętrznych ciągnika. może tam coś podpowie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez katopo
      W moim cx 95 mam problem z opóźnionym działaniem rewersu po zmianie kierunku jazdy do tyłu. Do przodu reaguje od razu w ciągu niecałej sekundy a przede zmianie do tyłu trzeba czekać do pięciu sekund. Poza tym nic innego niepokojącego się nie dzieje. Dodam że cewka elektrozaworu od wstecznego była sprawdzona i jest ok 
    • Przez klocu26
      Poszukuję opinii dotyczących eksploatacji, wygody użytkowania, awaryjności w/w ciągników. Ktoś miał z nimi do czynienia? Docelowo mają zastąpić mega awaryjnego JohnDeere 6920s
    • Przez KrzysztofWyszyski
      Czy to coś poważnego? 


    • Przez McCormickXTX
      Witam. Mam problem ze swoim MC XTX 185 2008r
      . A jest on taki ze jak podnośnik mi podnośi do góry to pokazuje mi odrazu 110% jak opuszczam to raz odrazu na 0% a raz opuśći to jeszcze jest 110%. Podnośnik chodzi a tak na panelu świruje? W innych widziałem że świeci się kontrolka taki jak by radar nie wiem czy on pokazuje położenie wysokośći cz co Takie D))) przewrucone z takimi paseczkami u mnie to nie świeci. I tak nie wiem. Mamy go lepiej jak rok. Niby reszta chodzi wporzadku. Przerobił już z 900mtg. tylko szarpie troche jak przeżucam połuwki z 4-5. Prosze o odpowiedz. Pozdrawiam:)
    • Przez akaku
      Witam. Szukałem ostatnio w internecie bardzo dużo ale nie znalazłem sensownych odpowiedzi na moje pytania dotyczące tego ciagnika. Jakie silniki były montowane w tych modelach? Perkinsa czy Cumminsa? To prawda że silniki Perkinsa bardzo dużo pala i są "mułowate"? Wydaje mi się że jeśli są to silniki 6 cylindrowe to nie powinny dużo palić i być "mułowate" Na co zwrócić szczególną uwagę podczas zakupu? Jakie oleje stosowac do silnika, hydrauliki i skrzyni biegów? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.