Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
tomas

Mccormick mtx150, kasacja błędów, kodów diagnostycznych

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomas    0

Witam. Mam błąd w McCormicku mtx150. Jak usunąć kod diagnostyczny z panelu po wymianie części. Zna ktoś jakiś ręczny sposób?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Odłącz klemę od akumulatora, jeżeli jest to błąd "miękki" to powinien się skasować. W niektórych komputerach po kilkukrotnym poprawnym odpaleniu silnika i braku błędów kontrolka znika sama.


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Service    0

przede wszystkim podaj rok traktora

gdzie pokazywał się błąd na desce rozdzielczej

PTO czy wyświetlacz Hitcha w zależności od traktora

jaki to był numer, kod błędu i co było wymienione.

 

po podaniu tych informacji postaram się pomóc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomas    0

ciągnik jest z 2005r. Błąd wyświetlał się na wyświetlaczu hitcha. Kod 5.1 Wymieniłem sensor siły uciągu prawy. Po zmianie wyświetlił się błąd 5.0

I teraz też nie raz wyświetla się kod 4. Co on oznacza?

Czy to normalne że nie raz w czasie jazdy słychać tak jakby takie głośne zawycie jakiegoś zaworu przelewowego. Przy zdjęciu nogi z gazu też coś takiego nie raz słychać?

Założony jest ładowacz czołowy quicke 65. jest podpięty przewód sterowania ls.

Jaka to jest wogóle pompa w tym ciągniku???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Service    0

Więc tak kod 5.1 jest od kołka obciążeniowego już teraz nie pamiętam czy lewy, czy problem z prawym i lewym. zaleca się wymianę zawsze obu ale wiadomo duże koszty ok. 2.5 tys. czasem wystarcza wymiana jednego czasem nie. ogólnie podnośnik z tym błędem funkcjonuje tylko czasem sam sobie uniesie lub opuści. zaleca się po każdej wymianie uszkodzonej części kalibracja hitcha. to już trochę skomplikowany rytuał ale da się zrobić pod warunkiem że wszystkie usterki wywołane kodem zostały usunięte..

Kod 4 to kod lampki (żarówki) znajdującej się w przycisku automatycznego podnośnika obok biegów taki żółto-czarny coś tam pewnie nie łączy skoro tylko czasem się zapala.

A co do pompy to gerotor w środku i na zewnątrz tłoczkowa o zmiennej geometrii bodajże do 120 l/min

a i jeszcze głośne wycie zaworu przelewowego ogólnie zawsze tak mają przy odpalaniu.

ale żeby podczas jazdy to duże prawdopodobieństow na zawór w rozdzielaczu ładowacza jeżeli to gdzieś od strony rozdzielacza.

ogólnie nie jestem w stanie określić gdzie jest problem trzeba by było sprawdzić ciśnienia i wydajności na ładowaczu i na wyjściach hydraulicznych zewnętrznych ciągnika. może tam coś podpowie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tokarz
      Co może być przyczyną zgrzytania (trzeszczenia) wydaje się że w skrzyni lub w tylnym moście (ciężko zlokalizować).  Dodam że stało się to raptownie  przy siewie po zawróceniu się na nowy przejazd (podniesienie i opuszczenie TUZ, użycie rewersu i wyjścia hydraulicznego). Trzeszczenie ustępuje przy obciążeniu hydrauliki (przy podnoszeniu TUZ, przy skręcaniu, przy używaniu wyjść hydrauliki). Pompa jest sprawna i nie ma luzów na wałku ani też na łożysku przy skrzyni. Trzeszczy i zgrzyta tak samo przy jechaniu  jak i na postoju, nasila się przy zwiększaniu obrotów silnika. Czy to może byś jakiś zawór, czy poleciało coś w skrzyni?  Sprawa pilna bo siewy stoją, pozdrawiam
    • Przez McCormickXTX
      Witam. Od niedawna jestem posiadaczem Ciągnika MC XTX 185. Problem się zaczął od chwili gdy zaczął świecić błąd  czujnika wysokiego ciśnienia Common rail. Poświeciła jakiś czas i zgasła. Potem wyskoczyły błędy na ehr. Ze jakiś zawór przelewowy padł. Później zauważyłem ze stan oleju w silniku się podniósł oraz w skrzyni biegów.  Co może być tego przyczyną??Spotkaliście się z podobnym przypadkiem?
    • Przez Arturo1610
      Witam.
      Mógłby mi ktos powiedziec jak to jest z silinikami w case mx, mccormick mtx? 
      Głownie chodzi o to w ktorych latach i jakich modelach były monotowane silniki CUMMINS a kiedy IVECO oraz PRKINS ?
      Wiem ze perkins to na pewno w case mx80c mx90c oraz mx100c a takze w mccormick MC. Ale cos slyszałem ze w mtx tez perkinsy byly np chyba mtx 140. Ogolnie troche nie ogasrniam kiedy i gdzie jakie siliniki sa i w których latach wiec jak ktosby mogł pomoc to z gory dziękuje
    • Przez elkar
      Witam wszystkich miłośników McCormick,
      Proszę o pomoc w wykryciu usterki w moim ciągniku : po odpaleniu nie reaguje na jazdę do przodu ani do tyłu 
      Na wyświetlaczu jest błąd   " IC error 102"
      Z góry dziękuję za pomoc !
    • Przez DawidMagieda
      Witam  co sądzicie o tym ciągniku: McCORMICK seria X50m HC (High Clearance)
      - uwagi użytkowników 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.