Skocz do zawartości

Polecane posty

rolnik5738    1

my pastuchem grodzimy wszystką kukurydzę,a pastuch mamy od koła łowieckiego.jedno koło ławieckie u mnie jest tam taki skurwy**n Ukrainiec i myśli że wszystkimi będzie przestawiał,miałem sprawę w sądzie bo zapłacić nie chcieli ale oni mają skurwy**ńskie układy z sądem i sprawa została niestety przegrana...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

myśałem o tym bo mam 1ha pól uprawnych i 1ha łaki

ale tak szczeze mówiąc to nie za bardzo mi sie to wydjae skuteczne

rozstaw tych łapek trzebaby dawac blisko siebie a sznurka za bardzo nie da sie naciagnąc bo bedzie spadał jak bedzie wiatr to wydaje mi sie że tez bedą spadac

i chyba zdecyduje sie na pastuch

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

czy to prawda że koła łowieckie z wnioskami o odszkodowania kierują wnioskodawców do Warszawy?

Podobno prawo się coś zmieniło i koła łowieckie nie są zmuszone do przyjmowania zgłoszeń. Przynajmniej sąsiad tak mi gadał. Ile w tym prawdy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    111

w zeszłym roku grodzilem pastuchem ok 100 ha kukurydzy. ściągałem gdy kuku była mniej więcej w kolano

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian40000    85

my palimy znicze bo od strony jeziora mi włażą pierwszej nocy wykopały ze 30arów na 13ha teraz spokój dzisiaj tydzień jak posiana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer777    11

mam pytanie sory że pisze tu ale mam problem z bażantami chodż i wydłubuje kukurydze co dobiero wyszła z ziemi macie na nie jakiś sposób?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    66

kup na drugi rok zaprawiną Mesurolem i nikt nie bedzie tykał ziarna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer777    11

ale ona była zaprawiona tylko one nie wybierają ziarna tylko co wyszło juz z ziemi zielone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szopen    28

Jakbym nie zaprawił Mesurolem to żurawie wybrały by wszystką. U mnie stada po 200-300 sztuk siadają, parę sztuk wyjmą jak ma 10-15 cm i odlatują. Kiedyś zasiałem 5 ha bez Mesurolu i wybrały 100 %.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saszeta    73

żurawie idą rządkiem podobnie jak dziki. Wszystko po kolei tną. Ja nie zaprawiam ale aż takich szkód nie mam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szopen    28

Nie przesadzam. Od tamtej pory wolę nie posiać niż posiać niezaprawioną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Soltys85    16

W mojej wsi niema problemow z dzikami ale posiałem na dzierzawie w miejscowoscie sasiedniej no i niestety.... Ogrodzenie pastuchem pomaga?? Ile trzeba rozwiesc drutów i na jakiej wysokosci??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saszeta    73

25 i 50 cm. Wystarczą dwa. Na upartego nawet jeden na 30 cm. Oczywiście nie ten drucik 1,2mm i pastuch mocny

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seat    1

U mnie jak kukurydza wychodzi na wierzch  to wrony wyciągają ją i zjadają ziarnko. Co teraz można zrobić bo wybiorą wszystko?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    85

Kiedyś jak mieliśmy problem z wronami, a nie było mesurolu, to dziadek łapał na wnyka wronę, przywiązywał do sznurka i na kij... działało, ale to było 30 lat temu, teraz ktoś na bank by podpierdzielił do jakichś służb :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    53

na wrony najlepsze są petardy . na dziki tak samo a żeby nie jeździć noca i strzelać sypie trochę trocin do wiaderka klade na to petarde i przysypuje to trocinami do pelna polewam odrobina ropy i podpalam petarda wybucha kolo 4 nad ranem i to jak narazie pomaga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    41

Panowie do kiedy żerują dziki w kukurydzy? chodzi mi czy do momentu aż wyjdzie z ziemi czy np do 4 liścia , bo tak kiedyś słyszałem. Mam wystawioną armatkę i hukinol i nie wiem kiedy sprzątać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×