adam1999

czy da się poprawnie lożyć ciągnik za pomocą katalogu

Polecane posty

adam1999    0

tak jak w temacie czy nieznający się na silnikach można złożyć ciągnik np.c-330 poprawnie przy pomocy katalogu napraw i części?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam1999    0

no właśnie ale spróbuje mam taki stary silnik to można próbować u mnie to nie będzie problemu złożeniem silnika tylko brak doświadczenia jak skręcić np. przykręcę wał korbowy tak jak powinien być ale skąd będę wiedział że nie jest np za luźny czy za mocno skręcony lub czy niema za dużych luzów na sworzeń tłoka bo przy zakładaniu rozrządu taki problem nie występuje wystarczy założyć według oznaczeń na kołach ale najważniejsze jest chyba prawidłowo zamontować wał i tłoki (owszem reszta też ale tu chodzi mi o te luzy )więc mógłby mi ktoś poradzić związku z tym problemem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

panewki przykręca się że tak powiem z siłą więc luzu na wale tak nie wyregulujesz. Ogólnie do nauki katalog pomoże ale jak nie robiłeś tego nigdy to możesz coś pominąć co innego jakby silnik był do rozkręcenia i złożenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Do dokręcania korbowodów i panewek głównych oraz głowicy potrzebny klucz dynamometryczny. W książce napraw powinna być pokazana kolejność dokręcania śrub głowicy. Jeśli na panewkach kończy się już kompozycja a nie masz zamiaru szlifować wału(jest w dobrym stanie, to warto założyć nowe panewki z tej samej grupy selekcyjnej. Nie zamieniaj korbowodów ani stóp panewek głównych, oznacz je przed demontażem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam1999    0

ok dzięki wal będzie musiał iść do szlifu tak więc panewki będą też dorobione bo nie idzie takich kupić myślę że sobie dam radę :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

Jakich to panewek nie idzie kupić? Nie daj sobie kitu wcisnąć. Panewki do tych silników są dostępne począwszy od S312A a na C kończąć.


Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam1999    0

to są panewki grubościenne z kołnierzami więc nie można kupić ale znajomy zrobi mi szlif wału i dorobi odpowiednie panewki :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

to są panewki grubościenne z kołnierzami więc nie można kupić ale znajomy zrobi mi szlif wału i dorobi odpowiednie panewki :rolleyes:

 

Jaki to jest silnik? C 328? Czyli S 312 B? Panewki główne kosztują 220 zł i są na każdy szlif. Korby zakłada sie od 30. Panewki do 30 kosztują 16 zł.


Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj