Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
mirro

Farmer 312 smarowanie skrzyni biegów

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Farmer
mirro    436

Padł mi ostatnio czujnik ciśnienia smarowania skrzyni biegów pokazało się ostrzeżenie i kod błędu . Został wymieniony na nowy ale po jakimś czasie pojawił się nowy problem. Przy obrotach silnika powyżej 1200 wyświetla się ostrzeżenie o zaniku smarowania skrzyni biegów, jeżeli obroty spadną sygnał gaśnie - gaśnie również powyżej 1600. System nie generuje kodu żadnego błedu a wszystkie funkcje sterowania skrzynią biegów, załączanie przedniego napędu i PTO działają normalnie. Olej ma 700h filtr Fendowski.

Ot zagadka? Ma ktoś jakiś pomysł?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

Pomysl jest taki ze z pewnoscia musisz dokonac pomiaru cisnienia. Przy 150 obr. musisz uzyskac cisnienie 1,2 bar. Kontrola cisnienia odbywa sie od 1200 obr./min. wiec przy tych obrotach wlacza sie ostrzezenie, a gasnie jak piszesz przy 1600, wiec istnieje prawdopodobienstwo ze pompa nie pracuje jak nalezy i dopiero wyzsze obroty sprawiaja ze osiagasz odpowiednie cisnienie smarowania.


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    436

Wszystko racja tylko dlaczego przy palącym się alarmie mogę przełączać kierunek jazdy, półbiegi i resztę? Ta pompa zasila układ sterowania skrzynią biegów. Nie wiem czy dobrze myślę ale czujnik wkręcony jest chyba w zawór maksymalny ograniczający cisnienie smarowania do podanego przez KOSTIEGO może to jego wina? Ciekawe czy nie zacina się suwak sterujący czujnikiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kosti68    16

tez mozliwe, ale podstawa jest pomiar cisnienia. Wtedy bedzie wiadomo wiecej.


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    436

Zwój gwintu starego czujnika blokował suwak zaworu sterujący czujnikiem. Wymyte,wydmuchane,pomierzone ustawienie zerowe i OK. Człowiek cały czas się uczy a maszyny wciąż wymagają pokory. Dzięki za podpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez manitou123
      Witam,mam problem przy wymianie oleju w skrzyni w fendt 312.Problem polega na tym,że na wszystkich stronach z olejami jest napisane ,że oleju powinno wejść wraz z mechanizmem różnicowym 34.5l,a weszło tylko 21l i na miarce jest full.Czy olej ze skrzyni jest połączony razem z mechanizmem różnicowym?Mam tylko miarkę od skrzyni biegów a nie mogę znaleść od mechanizmu rożnicowego.Bardzo proszę o pomoc.
    • Przez andrzejoo7
      Witam wszystkich i przepraszam za zakładanie może podobnego posta. Mam problem z 311. Mianowicie podczas jazdy przybywa mi oleju w skrzyni.olej ucieka korkiem wlewu  tym za kabiną. Biegi działają polbiegi też. Co może być przyczyną? Ciągnik przy opryskiwacz więc to pilne
    • Przez Adam0401
      Witam . Jak w tytule mam problem z wałkiem WOM W fendt farmer 309 z 1995r. A mianowicie załancza mi wałek tylko na 750 . Na 540 i 1000 nie ma żadnej reakcji w guziku nie chce się zapalić kontrolka od załączenia walka . Na 750 normalnie załancza czyli pali się kontrolka w guziku i wałek przekazuje moc i rozlancza.  A na pozostałych przelozeniach nie chce załączyć.  
    • Przez Kuba284
      Cześć
      Czy w końcu ktoś mi powie gdzie w fendcie farmer 309 sidzą elektrozawory (lub coś w tym stylu) oraz czujniki od półbirgów oraz rewersu
      Bardzo bym prosił o zdjęcia lub dokładny opis.
    • Przez pawelol111
      Jak w temacie: Jadąc na wom 540 nie ma problemu. Jadąc na 750 jakiś czas działa a potem rozpina. Gaśnie lampka na guziku i dopiero po dociśnięciu dźwigni od zmiany prędkości i ponownym wciśnięciu guzika działa ale znowu tylko jakiś czas w zależności od kaprysu ciągnika.... Jest tam jakaś regulacja do lepszego spięcia a może cegłe na dźwignię położyć? Pytam bo jak przytrzymałem ręką dźwignię to nie rozłączało. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.