Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Tadeusz1212

Problem z uchwytami ramion od podniśnika C-360.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Tadeusz1212    2

Witam !!!

Mam problem z uchwytami ramion od podnośnika w c-360.

Otóż jak kiedyś miałem własnej konstrukcji chwytak do drzewa i podnośiło sie kilkunasto metrowe topole to to śruby ( 4 na jedno ramie ) sie powyrywały. Ostatnio tam jakoś na dwie na każdym były i ci jakiś czas było trzeba dokrecać ale jakoś szło. Tylko że wczoraj sie odkręciły i tata chciał dokręcić a tu gwinty sie pozrywały. Co by tu zrobić z tym fantem ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

max2505    1

po zrobieniu gwintów załóż nowe śruby z mięsem albo jak masz dużo czasu to wyjmij zwolnice i od góry zapakuj nowe śruby, przyspawaj coś do łbów żeby się nie kręciły przy dokręcaniu oczywiście załóż śruby z mięsem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1

andrzej2110 sądzę że tego mięsa nie dałbyś rady zjeść, chyba że masz zęby pokryte tytanem ;p

Znajdź sobie jakąs mądrą książkę i sprawdź, z resztą od czego masz neta:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

Zrobiłem tak jak radził mi andrzej i narazie jest ok. Miałem tam śruby 16 ( raz już były rozwiercane bo orginalnie były 14 ) i zrobiłem 18 i narazie jest dobrze. O jakie mieśo chodzi bo bo zbytnio nie kumam ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1

otóż kawałek śruby na którym nie ma gwintu to jest mięso (i nie chodzi to o łeb śruby). Znajdźcie śrubę na której nie ma pełnego gwintu i przyjrzyjcie się jej. Okaże się że ta część jest minimalnie grubsza. Poza tym przy uchwytach o których mowa występują duże przeciążenia i szarpania, przez co poszczególne gwinty (znajdujące się w otworze uchwytu) są narażone na klepanie, potem luzy, i wiadomo co dalej znów wiercenie i będzie już fi 20

 

wiem bo przerabiałem ten temat na własnych kościach, dopiero po zastosowaniu śrub z mięsem i regularnej kontroli problem ustał (oryginalnie powinny tam się takie znajdować)

aha jeszcze jeden patent który zastosowałem otóż mam przewiercone wiertłem o małej średnicy fi 3 albo 4 łby śrub. Po dokręceniu zabezpieczyłem wszystkie 4 śruby drutem od pastucha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    529

z tym drutem to dobry pomysł na odkręcające sie śruby.

dlaczego mówisz na takie śruby ze są z mięsem?? po prosty śruby nie do końca gwintowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1

taka jest ich nazwa. Poprostu nieobrobiony jeszcze wałek dostał miano mięsa w miarę logiczne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gufi    0

orginalnie jest zabezpieczenie z blaszki które sie zagina i nie trzeba drutem wiązać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arturos21    4

moze ktos robił jakieś modyfikacje z tymi łancuchami bo mi sie cały czas zrywaja założyc jakieś inne łancuchy mocniejsze czy całkiem co innego zrobić moze ktos ma to jakos madrze zrobione ja kupiłem nowe łancuchy to 2 dni i pozrywane :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrp88    15

A czy ktoś z Was próbował przyspawać jakiś porządny ceownik lub coś podobnego do pozostałości po śrubie z urwanym łbem aby ją wykręcić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    189

Spawa się nakrętki na urwane śruby, Jak jest 16 to taką dajesz lub 18 i najlepiej półautomatem, ale zwykłą, na elektrody też słyszałem że spawają. Jak mocno siedzi to i z 4-6 razy spawam aż odkręcę, Zdażyło się że po spswaniu nie odkręciłe, wtedy wierciłem, i spawałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez bolo12121
      Panowie co może być przyczyną stukania w zwolnicy np przy ruszaniu z miejsca do tyłu lub do przodu ale tylko pod obciążeniem np z załadowaną przyczepą słychać takie stuknięcie dodam jeszcze ze na łączeniu pochwy i zwolnicy od czasu do czasu kapnie olej ??????
    • Przez Dawid18
      Witam. Mam takie pytanko: Ile może uciągnąć i jaki nacisk maximum może wytrzymać zaczep rolniczy w c-360???
    • Przez KubaAndWitold
      Witam.Ostatnimi czasy w ursusie c-360 zalozylismy nowa polos,nowe szczeki,łozyska(nie te stozkowe),zostal takze wlany nowy olej.Dzis po kultywowaniu po jakiejs 1 godzinie w okolicach zwolnicy zaczelo cos skrzypiec(nwm jak to nazwac).Po odkreceniu tej pokrywy co sie oglada tasme do recznego hamulca beben jest bardzo,bardzo goracy.Podnieslismy do gory jedna strone i jak zaczelismy krecic kolem to sie ciezko kreci ale jest moment ze sie bardzo ciezko kreci.Co to moze byc. ;[
       
      Pozdrawiam
    • Przez Predator205
      Witam, Zabrałem się za naprawe lewej zwolnicy w mojej c360 i mam problem. Łożyska na których podparta jest półoś mają luzyi nie moge jej wymontować żeby je wymienic. Zdjąłem tę osłone pod która jest łożysko i odkręciłem pochwe. Próbowałemja delikatnie wybic ale bez skutku. Czy musze coś jeszcze wymontować( wał koła) czy półośka powinna wyjsc razem z łożyskami?
       
    • Przez Razzor
      witam jak zdemontować rozdzielacz z plecaka w Ursusie c360. plecak mam już zdemontowany tylko niewiem co dalej
×