Skocz do zawartości
maciejk76

fendt 614ls 79r [słabo podnosi]

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt
maciejk76    1

witam mam pytanie czy ktoś wie co może byś przyczyną słabo działającego podnośnika na wolnych obrotach nie podnosi ,dopiero jak przegazuje to zaczyna podnosić ale gdy go zgaszę to po ok.2-3 min pług jest na ziemi.badałem ciśnienie na gniazdach hydraulicznych i na wolnych obrotach ma ok.100,a przy 1500obr, 230bar.

melon10641    161

hmm myślę że to wina tłoku/cylindra który podnosi ramiona. Mój wujek miał tak w 4512 przyczepy kiprował bez problemu ale mimo to tuz nie podnosił na wolnych obrotach tylko jak przygazował. Winą były dość spore rysu na cylindrze i tłoku. Może i u Ciebie tak jest. Albo rozdzielacz.. może i u Ciebie tak jest ale podkreślam nie jestem mechanikiem i też wielkiego doświadczenia nie mam dopiero nabywam.

Edytowano przez melon10641

Wiadomość z agroFakt.pl

maciejk76    1

jeszcze nie rozbierałem ale chce zacząć właśnie od rozdzielacze bo i w zbiorniczku widać jak pieni się olej.

maciejk76    1

czyli co mam zwalać od razu plecak? ja powiem wam że o hydraulice to za dużo pojęcia nie mam jak coś szwankuje to jedynie moge to zdemontować i zawieść do specjalistów a chodzi o to żeby za dużo nie rozbierać .

maciejk76    1

witam ponownie dzisiaj złożyłem mojego starego fendta do kupy,tak jak radziliście zdemontowałem plecak i okazało się że niema uszczelniaczy na tłoku ,pracy trochę było koszt ok 250zł efekt jest taki że traktor stał dzisiaj pół dnia z podniesionym agregatem accord i nie opadł nawet centymetr.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez OcB1
      Witam wszystkich