jump0ncash

Chlapie z pod bagnetu Ursus 330

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
jump0ncash    0

Mam pytanie, posiadam ciągnik Ursus C330 rocznik 1985, ostatnio zauważyłem że dostała się woda do olej - Po sprawdzeniu okazało się że był wywalony "brok". Zmieniłem brok i uszczelkę pod głowicą ale okazało się że chlapie mi olej z miski olejowej po wyjęciu bagnetu.

 

Natępny mechanik orzekł że trzeba zrobić generalny remont głowicy: zawory, szczelność i planowanie, później się okazało też że trzeba wymienić tłoki cylindry, pierścienie - cały remont generalny.

 

Po złożeniu nadal to samo - wyrzuca olej po wyjęciu bagnetu, Czy ktoś wie co może być przyczyną? Może to po prostu w misce olejowej jest jakiś element ruchomy który powoduje chlapanie? A może kompresja z cylindrów dostaje się do miski? Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    3114

To będzie bryzgać jak wyjmiesz miarkę. Jakby ci tą miarkę wyrzucało to już kłopot. Tam na miarce uszczelka w tym daszku powinna być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jump0ncash    0

To by wychodziło na to że remont robiłem na darmo.. Może ktoś się jeszcze wypowie.

Ciekawe jak jest z waszymi Ciągnikami. Sąsiad ma też 330 oleju trochę w minimum, ale u niego nie chlapie nic.

 

U mnie jak się przystawi palcem do tego otworu to czuć takie niewielkie wahania powietrza, prawie niewyczuwalne, ale to zapewne wał robi wiatr.

Szkoda że się posłuchałem tych mechaników od 7 boleści 1500 poszło...

Edytowano przez jump0ncash

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Roki212    163

w miarce powinna być uszczelka aby nie wyciekało gdy miarka wsadzona, a gdy wyjmiesz to u mnie tez chlapie bo wał ten olej tam rozgania i temu chlapie, a jak jeszcze korek odpowietrzający w pokrywie zabrudzony to tym bardziej bedzie chlapać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelgoj    2

olej powinno się sprawdzać przy wyłąnczonym silniku wtedy nic się w środku nie rusza i nie powinno chlapać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jump0ncash    0

PAWELGOJ, przypadkiem dla testów wyjąłem bagnet po to by sprawdzić czy kompresja nie ucieka gdzieś do miski olejowej, i zaniepokoiło mnie to chlapanie że to chyba ciśnienie wypycha olej na zewnątrz, ale teraz im dłużej o tym myślę to już chyba jestem pewien że to wał korbowy chlapie a nie nieszczelność w cylindrach.

Dzięki panowie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Adam2332
      Witam wszystkich zgromadzonych!!
      Mam problem od nośnie pneumatyki w zetorze 8441. Od kupna nie mam poprowadzonych Hamulców do przyczep i nie wiem jak je poprowadzić w ciągniku??
       
    • Przez max2505
      Witam. Niedawno kupiłem c 330 jako traktor pomocniczy w gospodarstwie (do lekkich prac). Do tej pory posiadałem u c 360. Traktor był słaby o czym wiedziałem ale reszta była ok. Gdy rozebrałem silnik okazało się że większość części jest nowa tzn. Tłoki, cylindry, pompa olejowa(poprzedni właściciel zrobił remont) wał też nowy, korbowody chyba też. Okazało sie że przyczyną może być kiepska głowica. Została oddana do regeneracji. Wtryski zostały sprawdzone i są ok. Po wymianie pompy wtryskowej na regenerowaną dalej nie było różnicy. Filtr powietrza i filtry paliwowe czyste. Rozrząd też sprawdzony, znaki są dobrze. zapłon był przestawiany i reakcja jest ale wielkich różnic nie ma. traktor ciężko pali w temperaturze ok 5 stopni C, i kopci przy dodawaniu gazu a "górke widzi z daleka", troche wolno wchodzi na obroty ale to chyba normalne. Jeździłem inną trzydzistka i nie była wcale taka słaba. Nigdy nie grzebałem w 30 , może miał już ktoś podobny problem?? będe wdzięczny za jakieś rady.
      P.S. Spotkał sie ktoś ze złymi znakami na kołach rozrządu??
    • Przez 330CUrsus
      Witam. Czy orientujecie się jakie są najlepsze i lepsze zestawy naprawcze do C-330(chodzi o silnik).Bo w dzisiejszych czasach to można kupić i za 120 zł ale to Chińskie i nie chcę nawet na to patrzeć.Myślałem o tych z Krotoszyna.Czy do wyjęcia tłoków trzeba zdejmować wał korbowy?I czy da się ocenić jego kondycję bez zdejmowania go? Z góry dzięki.Pozdro
    • Przez Mily235
      Tak jak we wcześniejszym temacie było o tym dymku na niebiesko że delikatnie podkapca, pompa wróciła ze sprawdzenia i wszytko jest ok ale temat jest taki że mogą być zapieczone pierścionki olejowe i tak by mogło być, zużycie oleju nie jest duże i silnik ładnie chodzi, czytałem o nafcie że mogła by pomóc je odblokować bo nie chce mi się jeszcze raz rozbierać tego wszystkiego. Co sądzicie o tym sposobie, może pomóc?? 
    • Przez KonradBugaj
      Witam serdecznie. Prosił bym, jeśli ktoś takową wiedzę posiada, i chciał by się podzielić, o sposób jeśli takowy istnieje uszczelnienia (naprawy) połączenia rozpylacza (czoła) z korpusem wtryskiwacza. Próbuję naprawić wtryskiwacz otworowy z ryską. Wymieniłem 3 rozpylacze Gwint kręcę na 80 Nm. Zawór w rozpylaczu trzyma, na otworkach nie cieknie, chrypi przy swoim ciśnieniu bardzo wyraźnie. Lecz ciśnienie Bardzo szybko spada od 150 do 50 bar i niżej. Jestem przekonany iż jest to spowodowane tym połączeniem. Dziękuję za wszelką pomoc. Zapomniałem dodać iż tester na szczelność, po nabiciu ciśnienia 180 bar po 30 minutach trzymał 150bar.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.