power2347el

John deere 6630- awaria (elektronika)

Polecane posty

power2347el    1

Witam, szukam pomocy!! CHODZI o nowego John deere 6630, jest jakiś problem z elektroniką był pomylony (chyba) kabel w gniazdku 3stykowym zamiast być napęcie na jednym z grubszych styków był na cinkim górnym. Gdy podłączyłem komputer od pilmeta nagle zgasł, sprawdziłem bezpieczniki wrzystko ok!!!!!! a na comand center zapalił się błąd cyt."FUNKCJA ROZŁANCZANIA SPRZĘGŁA NIEDOSTEPNA" i co teraz?? Nie wiem co z tym fantem ciągnik potrzebny a tu o:(

 

czemu nikt nie nic nie poisze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johnyursus    0

A nie podpiłeś się przypadkiem pod gniazdo diagnostyczne te do którego się serwis popdłancza ?? może dlategolepiej nic nie majstruj tylko zadzwoń do serwisu i sprawdź ten kabel od pilmeta czy wszystko jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Sprawdź w instrukcji które bezpieczniki odpowiadają za to gniazdo i spr je dokładnie. Wiecej nikt ci nic nie napisze bo tu potrzebny jest serwisant z kompem diagnostycznym. Swoją drogą w instrukcji zamieszczają tez opis styków szelkich gniazd ciągnika. Można było przejżeć a teraz pozostaje tylko mieć nadzieje że koszty będą niskie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

Było by to najgłuprzą rzeczą gdyby gniazdo diagnostyczne wyglądało iidentycznie do prądowego człowieku :lol: a pozatym to ten pilmet jest nowy czy ciągnik jest nowy czy obie maszyny bo jak JD jest na gwarancji to nie qiwem czym ty sięprzejmujesz ludzie czy wy aż tak isę tych serwisów boicie? natomiast jeśli nowy jest pilmet to powinni ci go uruchomić a nie sam podłaczałeś napisz coś wiecej ja jak sprzedawałem nowe maszyny to klient nie miał prawa do niczego sie sam dotykać do momentu uruchomienia maszyny bo jak by coś sie spieprzyło to już jest po gwarancji i taka usterka robiona jest na koszt nabywcy.

 

 


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Z tego co ja się orjętuje gwarancja na ogół nie obejmuje błedów w obsłudze. Tzn usterek powstałych z winy użytkownika. No ale może coś się zmieniło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

Oczywiście ,że nie obejmuje ale niech się najpierw wypowie urzytkowinik jakie są to maszyny obie nowe czy pilmet jst już stary i czy chodził z innymi ciagnikami i było ok , jeżeli okarze sie, że w gnieździe były błędnie podłaczone kable zasilania to nie ma tu winy urzytkowniak ale w to akurat trochę wątpię, bo wszystkie wtyczki powinny być podłaczone standardowo , a nie pomieszane, że co ciągnik jest inaczej to jest rozwiązanie uniwersalne, a w takim przypdaku niema już winy urzytkowniaka, tylko producenta.


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szarywilk    90

Kolego nawet jak byś zrobił proste zwarcie, na gnieździe zasilania to nie ma prawa walnąć sterowanie sprzęgłem. Co do zasilania w gniezdzie - to są dwa - jedno stałe zasilania 30a - gruby przewód - drugie sterowane stacyjką 10a cieńszy przewód i masa - gruby przewód. ten komunikat na cc jest niebieski -czyli informacyjny - mam pytanie czy przypadkiem nie bawiłeś się ustawieniami commandcenter i nie włączyłeś sprzegła ręcznego którego nie masz, albo jesli masz to musisz siedziec na siedzeniu aby zadziałało ??jak wyłączyć zobacz http://manuals.deere.com/omview/OMAL171331_19/OU12401_0001948_19_11DEC07_1.htm

 

a co do zasilania to sprawdz bezpiecznik 2 i 4 (od gniazda) http://manuals.deere.com/omview/OMAL171331_19/OU12401_000191F_19_10DEC07_1.htm

i z tej strony 1,2,3 (od epc ) http://manuals.deere.com/omview/OMAL171331_19/OU12401_0001920_19_10DEC07_1.htm

i ew bezpieczniki w komputerze pimeta i podłączenie we wtyku

Edytowano przez szarywilk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Mój kolega miał taki problem w swoim 6830P po wymianie bezpiecznika problem ustąpił.

Tak jak radzą koledzy - sprawdź bezpiecznik, jeśli to nie pomoże dopiero dzwoń po serwis.

 

Pozdro


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek6    1

ciągnik jest nowy wiec nie widze żadnego problemu jak cos jest nie tak to ich zasrany obowiązek jest zeby usunąć usterke


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin6530    1

miałem coś podobnego przy włączonej kluczyku pewien elektryk z serwisu szukał bezpiecznika od radia wyjął od sprzęgła fachowiec od siedmiu boleści włożył go z powrotem ale go rozkodował i wszedł błąd musieli podpiąć pod komputer usunęli błąd i ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Johny7430
      Witam, mam problem z ciągnikiem JD 7430 po wyskoczeniu komunikatu ecu 84.31 "ograniczona prędkość drogowa" traktor przestaje jechać po usunięciu komunikatu traktor pracuje dalej lecz po kilku minutach jest to samo. Proszę o pomoc.
    • Przez ejczbio
      Witam, mam pytanie chyba bardziej do serwisantów, ale może i nie tylko. Chciałbym wyłączyć włączanie przedniego napędu przy wciskaniu hamulca, ponieważ uważam to za najbardziej debilny patent w moim ciągniku (6230) Wg. mnie to powinno działać dopiero przy prędkościach większych niż 10km/h W sumie nie mam pojęcia jak to rozwiązać, czy wpiąć się gdzieś w układ elektryczny, np. za czujnikiem który jest odpowiedzialny za włączenie napędu po wciśnięciu hamulca i zastosować włącznik ON/OFF?
      Jak myślicie, da się coś z tym zrobić?
    • Przez Omniq
      Witam,
      Posiadam instrukcję serwisową do JD 7430 i 7530 Premium. Instrukcja w języku angielskim w formacie PDF, nie skan książek tylko porządny pdf. Mogę się podzielić gdyby ktoś potrzebował
       

    • Przez dawwro03
      Wita mam problem z tls-em w john deere 6430. Dokładnie chodzi  o to że po odpaleniu traktora gdy oś chce wrócić do swojej wysokości nie podnosi płynnie tylko szarpie ( jest ustawione na auto), ale da się sterować wszystkimi jej funkcjami ( auto, max, manual). Jednak po jakimś czasie wyskoczy błąd- TSC 523976.04 i wtedy nie da się ustawiać między tymi funkcjami. Gdy traktor się zgasi i odpali na nowo wszystko jest znowu ok ( oprócz szarpania tlsem) ale błąd za chwilę znów wyskoczy i nic nie da się ustawić. Traktor mam od niedawna więc nie za bardzo wiem od czego mam zacząć szukać dla tego piszę tu. Z góry dziękuję za jakiekolwiek podpowiedzi.


    • Przez dawwro03
      Witam mam problem w ciągniku john deere 6430 premium z tlsem. Dokładnie chodzi o to że zaraz po odpaleniu ciągniku gdy oś ustawia się do swojego poziomu( jest ustawione na auto) nie podnosi płynnie ale mocno szarpie ale da się przełączać między funkcjami( auto, max, manual) i na wszystko reaguje ale zawsze szarpie. po jakimś czasie wyskakuje błąd ( TSC 523976.04) i już nie da się nic zrobić to znaczy przełączać miedzy tymi funkcjami. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu traktora wszystko jest ok oprócz szarpania, ale po jakimś czasie znów to samo. Traktor mam od nie dawna więc nie za bardzo wiem co by mogło być problemem. Z góry dziękuję za jakiekolwiek podpowiedzi. 

      20240308_170545[1].heic
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj