adi972

Awaria skrzyni w T25

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
adi972    0

gdy wrzucę jedynkę i jadę z góry to w skrzyni coś huczy a gdy wrzucę wsteczny to na prostym też huczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adi972    0

mam jeszcze jeden problem gdy jadę co pewien czas ciągnik jak gdyby palił na jeden cylinder czy może mieć nato wpływ wyciek przy pompie wtryskowej ropy czyżby dostawał powietrze i czy jest to możliwe gdyż od nie dawna jestem posiadaczem t25 i nie znam się zabardzo Bardzo Proszę o odp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    1

Po pierwsze nie pisz posta pod postem tylko edytuj jeden a po drugie to ja radzilbym przedmuchac i sprawdzic wtryski...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    4

i napraw pompe bo nie najeździsz z nieszczelną ;)


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Hmm cos ci się pomyliło. Zacznijmy od tego że 1 to nie redukcyjny, redukcyjne masz za polowymi zaraz, a jedynka, przed wstecznym,


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Nie położenie lawarka na biegu mówi o właczonych redukcyjnych, a włączony reduktor. We władku jedynka jedzie tylko do przodu, bez wzgledu na wcześniejsze włączenie jazdy do tyłu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wueska    1

we władku jest reduktor powszechnie traktowany jako biegi polowe i na tym reduktorze są biegi

 

2 - *

5 - 1

 

na wyłączonym reduktorze czyli na włączonych biegach szosowych mamy biegi

 

4 - *

6 - 3

 

te biegi można załączyć przez jeszcze jedną przekładnię i wtedy staną się biegami wstecznymi

oprócz tego są dwa biegi oznaczone wyżej gwiazdką które są dużo wolniejsze od zwykłych polowych ale one reagują tylko na pierwszy reduktor (polowe - szosowe)