adi972

Awaria skrzyni w T25

Polecane posty

Dare0x    1

ja wiem tyle , że to jest dużo roboty , i męcząca praca


---->> Władymirec, nie ma to jak mieć wschód pod domem <<----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dare0x    1

jak ja kupiłem t-25 to zacząłem żałować ze to zrobiłem , między innymi przez te biegi . Dziś bym go nie oddał , musisz sam dojść do tego jak sie wbija te biegi .


---->> Władymirec, nie ma to jak mieć wschód pod domem <<----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martinezo    41

Witam Wszystkich

Jestem swiezo upieczonym posiadaczem wladka t-25 i nie mam pojecia jak chodze te biegi... mam tam dwie dzwignie i nie wiem dokladnie do czego one sluza, bo co by nie bylo wrzucone to on jedzie:)ma ktos moze jakis schemat albo opis tego lub moze mi to opiac??? bardzo byl bym wdzieczny:)

pozdrawaim i dziekuje za pomoc

tutaj wrzuciłem tak na szybko narysowany schemat biegów "WLADKA" z dwu dźwigniową skrzynią biegów :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialycivic    1

tutaj wrzuciłem tak na szybko narysowany schemat biegów "WLADKA" z dwu dźwigniową skrzynią biegów :blink:

Pomyliłeś r1,r2 z 2,4 powinno być na odwrót.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Martinezo dał na 2 wajchy ale te z początku produkcji T25A1 potem był inny schemat w T25A, T25A2, T25A3


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam nie będę się rozpisywał manowicie mam władka z 1996 r i ma 2 wajchy zmiany biegów mam problem z tą przód tył nie mogę wrzucic biegu do przodu ani do tyłu (jest zluzowana i przykręcona na maxa) może coś z jakimś trybem? czy coś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martinezo    41

a ze sprzęgłem jest wszystko w porządku?? u mnie czasami tak się dzieje jeśli nie wciśnie się sprzęgła do końca :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blazek    3

Ale wajchą da sie przełączać a nie ma biegu czy wogóle nie możesz nią ruszyć ?

u mnie niedawno było coś takiego że puściło zabezpieczenie w skrzyni tryby sie rozsuneły i nie było wstecznego :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz20    106

NO właśnie muśisz dokładniej napisać jak ta dzwignia się zachowuje bo jest cała masa możkiwości dla których nie da się nią prawidłowo operować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tak ta wajcha lata mi w nim jak ruska k***a (takie powiedzenie) i np raz wrzucam przód i jedzie (to jest wkurzające) naciskam sprzęgło ile wlezie i próbuje wrzucic bieg i puszczam gwałtownie i znów naciskam i wrzucam bieg aż do skutku tak robię i ja bym to wytrzymał tylko mnie wkurza bo mi szarpie jak szybko puszcze.

biegi mogę wrzucac ale w polu to z 10 minut żeby przełożyc do przodu i to przedłuża prace. w tej większej co się wrzuca 1 2 3 4 5 6 to ok. tylko się z tą małą morduje po prostu trzeba pare zazy trącic w jedną stronę żeby można było jechc. (ciągnik to władymirec t-25a leda dopisze bo na początku nie ma)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek12345    0

już wiadomo ze na pewno trzeba rozebrać skrzynię, ale podejrzewam ze kolega blazek ma rację bo tez miałem taki przypadek, tylko ze ten luz na wałku tez mógł się zrobic bez rozsypywania, jak u mnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tak kolega ma rację to mi juz się w skrzyni stało te zabezpieczenie u mnie z boku mechanik młotkiem wbił i chodzi jak ta lala.

ale z tą małą t nie wiem co zrobic a niedawno to se taki sposób na nią wynalazłem że popycham ją do przodu i mi te biego wskakują i jest ok ale trzeba sily bo nie lekko idzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KOMBAJNista    0

Witam

 

Widzę że jest tu wielu ludzi znających się na skrzyniach w T-25 wiec spytam Was o radę. 2 miesiące temu kupiłem t-25 w którym nie było 1-wszego biegu. Wszystkie inne były. Po rozebraniu okazało się ze jedna z zębatek na wałku jest "wysypana" wymieniliśmy ją i złożyliśmy wszystko. Niestety po złożeniu okazało się ze raz wchodzą a raz nie biegi " szybkie". "Wolne" są i wchodzą dobrze. Co może być przyczyną? Poczszególne biegi wchodzą ale jak przełączam wajchą szybkie- wolne to tylko mam zawsze wolne a raz na kilka razy wskoczą szybkie ale podczas jazdy np pod górkę wyskakuje.

Proszę o rade bo naprawde myślę ze skrzynia jest złożona ok. Czy da się może wyregulować ten ostatni wodzik? czy to nie jest wina tego ze biegi " szybkie" nie do końca wchodzą ( badz wchodza za mało) i pod obciązeniem wyskakują?

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
manio10    0

witam. jestem nowy i mam klopot ze skrzynia w wladku. ma 2 wajchy i zakleszczyla sie chyba na dwojce. mam tylko ten bieg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BUSTED    63

na moście pod podłogą z jednej i z drugiej strony masz takie dekielki musisz je odkręcić i wbić któryś wodzik do środka naj lepiej przez jakieś drewno żeby ci się nie rozklepały

Edytowano przez BUSTED

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
manio10    0

kombinowałem ale niewiem jakie ma byc ulozenie tych wodzikow

 

jak wbilem wa pierwsze wodziki(od strony silnika) to lewarek opadl o pare centymetrow

Edytowano przez andrzej2110
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BUSTED    63

nie pamiętam dokładnie ale chyba na luzie powinny być na rów no ze skrzynią teraz nie pamietam musiał bym rozebrać i zobaczyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
manio10    0

a o co chodzi z tym opadajacym lewarkiem. bralem go do gory i kombinowalem z wodzikami ale nie pomoglo. nie trzeba go odkrecic zeby wlozyc na swoje miejsce?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wrodarek
      Witam
      Mam problem ze skrzynią w traktorze władimirec t-25. Otóż po wbiciu biegu szosowego sprzęgło nie odbija do końca, zatrzymuje sie w połowie, po przejechaniu ok 10,15 metrów bieg wyskakuje i słychać tylko zgrzyt. Po rozłożeniu skrzyni okazało sie ze na ruchoma zębatka na wałku głównym nie zazębia sie do końca w tej od przełożenia szosowego. Co może być tego przyczyną ?
    • Przez macius11157
      Witam czytałem trochę o tym ale nigdzie nie ma dokladnie wyjasnionego czy każdy dx posiada blolade 6 biegu po przez zabezpieczenie srubka. Przerabial ktoś taki temat ?chciałbym mieć pewność że nie narobie się na darmo.
      Ciągnik to dx 4.50 1987r
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez Piotrekk9540
      Witam, mam problem ze skrzynia biegów w ares 710 2000r rewers mechaniczny. przy zmianie polbiegow słychać uderzenie w skrzyni podobne do uderzenia młotkiem w metal. najsilniejszy dźwięk wydaje przy zmianie z 3 na 2. gdy zmieniam na większe polbiegi uderzenie to jest cichsze. miał ktoś podobny problem ?
    • Przez Maikel1987
      Chce się dowiedzieć jak się spisuje  skrzynia w tym modelu 5120 ? Drogi koszt naprawy skrzyni jak coś siadzie ?  Ona jest na tarczkach  czy jak ? Ogólnie ile wytrzymują ? 
    • Przez Pstrąg
      Witam,
      Mam problem , otóż nie wiem gdzie znajduje się filtr skrzyni biegów w fendt 309c (silnik deutz) 2000r. Przekopałem forum i nadal nie wiem na 100 % gdzie jest. Ktoś wspominał ,że w okolicach tylnego lewego koła ale i tak nie mogłem znaleźć. Prosze o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj