Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
mtz_820

Zardzewialy komin

Polecane posty

mtz_820    0

Czym pomalowac komin w Belarusie 820 bo mi strasznie zardzewial jaka farbe czy co radzicie zeby nie rdzewialo? bo to szpetnie wyglada w c360 mam juz chyba z 5 lat i tylko przy kolanku i w jednym miejscy taka kropka o srednicy 1,5cm jest rdzy ja juz nie wiem moze cos poraddzcie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    3

popieram rękami i nogami :P taką farbą maluje sie np piece CO.poszukaj w google farby żaroodpornej :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

xsc    54

ja taką pomalowałem kominek w 330 i po dniu pracy znow zardzewiał :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    529
ja taką pomalowałem kominek w 330 i po dniu pracy znow zardzewiał :P

a oczyściłeś komin przed malowaniem ?? :P

 

Do MTZa kup se nowy taki jak ma pronar, ja tak zrobiłem

 

 

Można i tak ale tanie będzie kupić farbę. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Malowanie pomoże tyle co umarlemu kadzidło ,szukaj tłumika emaliowanego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nitram92    1
Malowanie pomoże tyle co umarlemu kadzidło ,szukaj tłumika emaliowanego.

 

 

Tutaj raczej nie masz racji. Mam tlumik przy c360 ktoremu teraz idzie 10 rok . jest po kilku malowaniach i wyglada jak noweczka jedno malowanie trzmie conajmniej 1,5 roku. Przed malowaniem dobrze oczysc ja kupuje w ''brikomarsze'' farbe w spray-u odporna na temp 400C i maluje raz potem dzien pracy i jak ostygnie 2 raz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    54
a oczyściłeś komin przed malowaniem ?? :P

 

oczywiscie ze czysciłem szczotka drucianą ( chyba wiadomo o co chodzi??)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nitram92    1

Na szlifierce a potem dobrze jest polatac troche papierem drobnoziarnistym, a jako ze ja wygodnis papier montuje na szlifierce oscylacyjnej i heyja hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Warto regularnie czyscic komin, najlepiej nocą wtedy na bank nie zardzewieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czesiek    20

Hammerite

Sąsiad pomalował tłumki w kombajnie John deere'a i po całym sezonie

tylko niemielkie przebarwienie wystąpiło, bo farba nie była odporna na wysokie temperatury.

Jeśli zastosujesz Hammerita odpornego na wysokie tempetaury zapewne bedzie OK :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    54
Ja polecam srebrzankę żaroodporną.

 

Popieram :). Malowałem komin od C 4011 to dopiero po 8 latach pojawiły się lekkie odpryski farby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

Ja w polonezie zmieniałem tłumiki to pociągnołem jeszcze cynkalem, ale w ciapku też miałem taki rdzewiejęcy tłumik to ten cynkal rok wytrzymał, ja proponuje dobrac kolor a nie farbe :):) , cynkal jest taki rudo czerwony więc jak coś przebije to nie będzie tak od razu widac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×