malutki22_12

Miarka paliwa do C-330/328

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Miarka

Potrzebne i jest ile ropy będzie w baku gdy na miarce będzie 1cm od dna lub ile to będze na miarce gdy wlejemy 1 litr. Potrzebne mi jest to ponieważ chce zrobić miarke do ropy. I wogóle ile litrów miejści się w baku gdy naleje się pod sam korek.

 

Życzę miłego pisania!!! :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    55

Witam. Chcesz sobie zrobić wskaźnik paliwa na zbiorniku przy C 330 :rolleyes:. Nie wiem jak to wyjdzie... Ale chyba nie stanowi to problemu- zależy jak chcesz wyskalować ta miarkę. Wlewaj odpowiednie ilości ON do baku ciągnika (nie wiem co ile chcesz wyskalować- co 10, 20 litrów...) i odznaczaj sobie na miarce :blink:.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

Mój wuj zrobił miarkę do paliwa w 60. Do pustego zbiornika wlewał po 5 litrów i za każdym razem wkładał miarkę i zaznaczał do kont sięga paliwo. trochę miał z tym zabawy ale miarkę ma. Nie można wlać raz 5 litrów i zaznaczyć poziom a potem odmierzyć takie same odległości bo zbiornik nie jest prostopadłościanem. trzeba wlewać i mierzyć - na miarce będą różne odległości.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

elektrotech    4

mozna zatankowac na Full i odpowiednio wyskalować- elektryczny wskażnik nie wchodzi w rachube z uwagi ze traktor jeździ po nierównosciach-a pomiar by był dobry tylko na postoju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

Jak co 5 litrów to zrób tak jak mój wuj zrobił. Będziesz mieć mniej roboty bo zbiornik mniejszy (35l według instrukcji)


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zefirek    0
można zatankować na Full i odpowiednio wyskalować- elektryczny wskaźnik nie wchodzi w rachube z uwagi ze traktor jeździ po nierównościach-a pomiar by był dobry tylko na postoju

 

Proponuje zamontować elektryczny np. fiacik 126p., zegar można wbudować w skrzynkę narzędziową.Traktor jeździ po nierównościach, samochody też, a miarka to zabawa i zbiornik odkręcać, miarkę wozić, szmatkę nosić, przecież na chwilowym postoju elektryczny i tak pokarze, a skala to kwestia praktyki, raz 5km po paliwo i się wie ile do spodu, no i lampka kontrolna rezerwy, też do zrobienia. Tylko jedna uwaga przy spawaniu zbiornika i cięciu szlifierką <<TO MORZE CHUKNąć I TO ZDROWO>>proponuje skręcanie lub nitowanie i użyć wyrzynarki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

wystarczy zalać woda i nie wybuchnie.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

andrzej ma racje woda wystarczy i mozna spawać ciąć ile wlezie


Zdrowia szczęścia pomarańczy niech Ci Żona nago tańczy!!!;). Życzy Wojtek :D :D :P
__________________________________________________________________________
Zdradzę Ci największą tajemnice internetu:
google nie gryzie wikipedia też!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zefirek    0

tak tylko to już polecam zaawansowanym spawaczom, bo wybucha też z wodą trzeba wiedzieć ile nalać i w jaki sposób ustawić zbiornik chodzi o otwór wlewu dlatego nie polecam amatorom, skutki mogą być takie, że zbiornika nie będzie i można pozbyć się klejnotów rodzinnych na zawsze oby tylko. Proponowałem wskaźnik z malucha ale będzie za krótki, na szrotach można dobrać odpowiedniej długości, to samo z zegarem. W nowych ciągnikach są montowane seryjnie i podczas jazdy nie ma problemów z odczytem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    1

Odnośnie togo to nie można by było zrobić jakiegoś diodowego tego wskaźnika?? Nie wie ktoś jak by to zrobić bo jestem zainteresowany :)


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0

Witam zrobiłem sobie taka miarkę paliwa do C-330/328. Jest w miarę dokładna co 2 litry wiadomo nie jest super dokładna ale starałem się to w miarę dokładnie robić brakło mi paliwa żeby dokończyć miarkę ale będzie pewnie tak jak w instrukcji 35 litrów

2,5 litra - 2.5 cm

4l - 4,4 cm

6l - 5,9 cm

8l 7,5 cm

10l 8,7 cm

12l 10,3 cm

14l - 11,5 cm

16l - 13 cm

18l - 14.1 cm

20l - 15,5 cm

22l - 16.8 cm

24l - 18 cm

26l - 19,5 cm

28l - 20,7 cm

30l - 22 cm

32l - 23,4 cm

34l - 24,8 cm

Edytowano przez lukano

Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0

po to żeby się tym podzielić z innymi użytkownikami forum a ty po co piszesz bezsensowne posty?


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek6    1

no może i to przydatne w obliczeniu spalania ale i tak zawsze leje sie pod korek praktyczniejszy był by wskaźnik bo w 30 czasami jak sie zdarzy ze potrafi zabrakować paliwa na polu


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

Witam zrobiłem sobie taka miarkę paliwa do C-330/328. Jest w miarę dokładna co 2 litry wiadomo nie jest super dokładna ale starałem się to w miarę dokładnie robić brakło mi paliwa żeby dokończyć miarkę ale będzie pewnie tak jak w instrukcji 35 litrów

2,5 litra - 2.5 cm

4l - 4,4 cm

6l - 5,9 cm

8l 7,5 cm

10l 8,7 cm

12l 10,3 cm

14l - 11,5 cm

16l - 13 cm

18l - 14.1 cm

20l - 15,5 cm

22l - 16.8 cm

24l - 18 cm

26l - 19,5 cm

28l - 20,7 cm

30l - 22 cm

32l - 23,4 cm

34l - 24,8 cm

 

Czytaj ze zrozumieniem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0

Chyba nawet 2 przepływomierze bo na powrocie tez masz jakis na oku?


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Groch    0

Masz rację, że nie jest on do końca dokładny, gdyż bak w 330 nie jest prostopadłościanem. Z każdym wlewanym litrem powinna wychodzić Ci troszeczkę mniejsza wysokość, a na Twojej podziałce waha się ona w granicach 2 l = od 1,3 do 1,6 cm. Ogólnie pomysł dobry - ja mam podziałkę co 5l i mi w zupełności wystarcza :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kierowca    0

Witam wszystkich czy da się zamontować wskaźnik paliwa w c-330 bo ja bym chciał sobie taki zamontować tylko nie wiem jak i czy jest taka możliwość.Proszę o pomoc :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasbar    0

Odnośnie togo to nie można by było zrobić jakiegoś diodowego tego wskaźnika?? Nie wie ktoś jak by to zrobić bo jestem zainteresowany :)

Witam!

Odświeżam temat

pytanie do elektroników czy nie było by możliwości wstawienia jakiegoś czujnika przy dnie żeby tylko zapalała się rezerwa np 5litrów przed końcem?

Mało wiercenia itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mily235
      Tak jak we wcześniejszym temacie było o tym dymku na niebiesko że delikatnie podkapca, pompa wróciła ze sprawdzenia i wszytko jest ok ale temat jest taki że mogą być zapieczone pierścionki olejowe i tak by mogło być, zużycie oleju nie jest duże i silnik ładnie chodzi, czytałem o nafcie że mogła by pomóc je odblokować bo nie chce mi się jeszcze raz rozbierać tego wszystkiego. Co sądzicie o tym sposobie, może pomóc?? 
    • Przez Slawekkul1
      Zwiększył mi się stan oleju w silniku więc [wody nie ubyło]więc to ropa.Zrobiłem kapitalny remont pompy,nowe końcówki wtryskiwaczy wymieniłem olej w silniku i problem nadal został bo to nic nie dało nadal stan oleju się zwiększa ,nadal ropa idzie do oleju,przez sekcje raczej nie bo sprawdziłem stan i gęstość oleju w pompie jest OK -pompa odpada ,czy jest możliwość aby ropa dostała się przez DZIURAWY tłok ?
    • Przez 330CUrsus
      Witam. Czy orientujecie się jakie są najlepsze i lepsze zestawy naprawcze do C-330(chodzi o silnik).Bo w dzisiejszych czasach to można kupić i za 120 zł ale to Chińskie i nie chcę nawet na to patrzeć.Myślałem o tych z Krotoszyna.Czy do wyjęcia tłoków trzeba zdejmować wał korbowy?I czy da się ocenić jego kondycję bez zdejmowania go? Z góry dzięki.Pozdro
    • Przez max2505
      Witam. Niedawno kupiłem c 330 jako traktor pomocniczy w gospodarstwie (do lekkich prac). Do tej pory posiadałem u c 360. Traktor był słaby o czym wiedziałem ale reszta była ok. Gdy rozebrałem silnik okazało się że większość części jest nowa tzn. Tłoki, cylindry, pompa olejowa(poprzedni właściciel zrobił remont) wał też nowy, korbowody chyba też. Okazało sie że przyczyną może być kiepska głowica. Została oddana do regeneracji. Wtryski zostały sprawdzone i są ok. Po wymianie pompy wtryskowej na regenerowaną dalej nie było różnicy. Filtr powietrza i filtry paliwowe czyste. Rozrząd też sprawdzony, znaki są dobrze. zapłon był przestawiany i reakcja jest ale wielkich różnic nie ma. traktor ciężko pali w temperaturze ok 5 stopni C, i kopci przy dodawaniu gazu a "górke widzi z daleka", troche wolno wchodzi na obroty ale to chyba normalne. Jeździłem inną trzydzistka i nie była wcale taka słaba. Nigdy nie grzebałem w 30 , może miał już ktoś podobny problem?? będe wdzięczny za jakieś rady.
      P.S. Spotkał sie ktoś ze złymi znakami na kołach rozrządu??
    • Przez ursus-moc
      witam stosowla to ktos pomaga to co http://www.olejarz.pl/dodatki-do-oleju/140-cerazer-do-silnika-maszyn-rolniczych-cs-a.html
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.