Polecane posty

MARIAN1056    0

Witam od dwóch miesięcy jestem posiadaczem takiej Forterry i mam pytanie czy normalne jest że w polu nie moge ruszyć(samym ciągnikiem bez rzadnej maszyny) z dwójki szosowej bo coś skrzynia zaczyna trzeszczyć i maszyna gaśnie, nieraz nawet jest problem jesli włącze dwa półbiegi. Na asfalcie czy betonie jest ok a w polu to tylko z jedynki moge ruszyć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomal89    0

Witam od dwóch miesięcy jestem posiadaczem takiej Forterry i mam pytanie czy normalne jest że w polu nie moge ruszyć(samym ciągnikiem bez rzadnej maszyny) z dwójki szosowej bo coś skrzynia zaczyna trzeszczyć i maszyna gaśnie, nieraz nawet jest problem jesli włącze dwa półbiegi. Na asfalcie czy betonie jest ok a w polu to tylko z jedynki moge ruszyć...

napisz na moje gg to podebatujemy o tym, znam forterre

Edytowano przez ziomal89

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seremiak    1

Witam

Miałem Forterre 11441 z 2008r i też miałem problem ze skrzynią, na początku biegi ciężko wchodziły aż wreszcie skrzynia zablokowała się na 2 biegu stanął i nie mogłem już ruszyć a zetorek miał niecałe 400mth!! okazało się że jakiś wałek w skrzyni się zatarł i łożyska koszt naprawy a było to dopiero 2 miesiące po gwarancji ok 6000zł!!! Więc jak masz jeszcze gwarancję to szybko na serwis bo sporo popłyniesz!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
k61wp    0

Zetorem na pusto jest ciężko ruszyć z jedynki a ty chcesz z dwójki :blink:

 

skrzynia zetora to porażka


 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kryssr    52

ja mam 5 letniego zetora 10641 i nie jest ciężko ruszyć z dwójki na pusto na polu. Musi to być jakaś wada. Biegi dosyć topornie chodzą jak na dosyś nowy cięgnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
k61wp    0

mój zetor na biegach terenopwych przy wciśniętym sprzęgle się toczy do przodu :blink:


 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slawuss    1
:D dobre ja 8045 bez problemu na pusto IV mogę ruszyć aby nie było pod górę Edytowano przez Slawuss

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MARIAN1056    0

:D dobre ja 8045 bez problemu na pusto IV mogę ruszyć aby nie było pod górę

też kiedyś miałem zetora 8145 i nie było problemu z ruszaniem a przy forterze jest chyba coś nie tak

 

Może jeszcze jakiś użytkownik takiej maszyny sie wypowie? Chodzi mi o biegi szosowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erni0402    10

ja mam 8145 i z 3 ruszam tylko troche więcej przygazuje:)

a z ta forterrą to coś nie tak musi być serwis musi pewnie to oglądnąć:)

Edytowano przez erni0402

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slawuss    1

Forterrą 95 nie próbowałem startować z III i IV ale z II spokojnie idzie przynajmniej moja


 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZetorPower    0

moze tasma nie odbija na bebnie od połbiegow ? i dlatego na wyzszym przełozeniu ma ciezej ruszyc

Edytowano przez ZetorPower

zetor 7211  zetor 10540  zetor 11441  zetor 18345  XTZ T-150K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojcik1996    1

Tarcz hmm u mojego kumpla był podobny problem tylko on tak długo jeździł aż się popsuło i na gwarancji mu naprawili bo stwierdzili się jakieś łożysko w sprzęgle nie było posmarowane tawotem i się zatarło..


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś też miałem problem w Forterze 10641 tego typu że biegi ciężko chodziły. Wystarczyło usunąć jedną osłonę co jest pod tapicerką i dzięki temu prostemu zabiegowi biegi chodzą leciutko, że mogę bieg wyłączyć bez wciskania sprzęgła. A z dwójki ruszam bez problemu.


Jak rolnictwo daje zdrowym ludziom pożywienie, tak medycyna rokuje chorym zdrowie. - Aulus Cornelius Celsus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil5421    25

Ja mam Forterre 125 z 2009r to rusza bez problemu , nie taz trochę biegi zgrzutaja i cieżko wchodzą ale narazie jezdzi ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj