Zaloguj się, aby obserwować  
rafal4610

wtryski

Polecane posty

rafal4610    142

może niektórym pytanie wyda sie głupie ale chce zapytać zanim pojade do mechanika... Mam forda 4610 i wtryski musze oddać do regeneracji i tu moje pytanie... Czy we wszystkich ciągnikach ciśnienie na wtryskach jest takie samo? A jeśli nie to jakie powinno być u mnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek6    1

wtryski powinny poprostu dobrze rozpylać paliwo jak są już wyrobione to bedzie z nich leciało jak z strzyku u krowy


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel1987    1

kazdy ciagnik ma praktycznie inne.....moze znajdziesz w instrukcji ile powinno byc

jezeli masz pompe rotacyjna to napewno miedzy 170-210...czarek6 rozpylac to bedzie nawet przy 120

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek6    1

a to niby rozpylnie zależy tylko od pompy jak wtryski są przepalone to chyba nie bedzie pylić


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZetorPower    0

no nie bedzie ale podane paliwo musi miec odpowiednie cisnienie


zetor 7211  zetor 10540  zetor 11441  zetor 18345  XTZ T-150K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Za rozpylenie paliwa odpowiadają w głównej mierze wtryskiwacze. Jeżeli pompa będzie sprawna i przekazywała na listwę wtryskową (Common Rail)czy bezpośrednio do wtryskiwaczy a one same będą zużyte to rozpylania nie będzie.

Teraz w fazie testów jest trysk HADI. Jest to rozbudowana wersja wtrysku common rail. Łączy on jakby CR i PD ponieważ we wtryskiwaczu jest siłowniczek, który podnosi ciśnienie wtrysku. Na listwie jest ono niższe niż we wtryskach.

Co do samego ciśnienia wtrysku w różnych ciągnikach będzie ono zbliżone - jeżeli ciągnik Fendt'a i John Deere'a jest ta CR to czemu ma być ono różne?


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

wiem że ciśnienie mogło by być w instrukcji ale jej nie posiadam :/ to jest 3 cyl. silnik o mocy 65KM. No i mam problem skąd wziąć to ciśnienie :/ Najwyżej bd musiał gdzieś poszukać i kupić instrukcje ale myślałem że może ktoś wie. A i to jest rok '85 więc nie ma tu mowy o common rail czy innych "bajerach" tylko po prostu paliwo z pompy idzie na wtryski

Edytowano przez rafal4610

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

no to skoro 3p ma takie ciśnienie to może lepiej ustawić na 190? Jednak 3p ma ok 50KM a mój ma ok 60KM...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    19710

pompa jest sekcyjna

Kolego masz ciągnik i nie wiesz jaka jest w nim pompa wtryskowa??? U mnie w 4600 jest rotacyjna(taka jak w 3p)i u Ciebie jest z całą pewnością taka sama, ale wracając do tematu to ciśnienie powinieneś ustawić na 185, a i jeszcze jedno u mnie w traktorze zamontowałem wtryski od mf 255 i ponad rok chodzi jak rakieta :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

pompa jest rotacyjna i to był mój błąd jak pisałem sekcyjna ;) Po prostu pomyłka :D Myślałem 1 a pisałem 2. :D To mówisz że wtryski od 255 pasują ? Jaki koszt 1 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    19710

Pasują na 100% u mnie są założone od jesieni 2010 i jest ok(trochę dymi ale jak mi powiedział jego poprzedni właściciel- Niemiec "ten typ tak ma), a koszt to w zależności od jakości tzn od ok 20,- do 50-60,- więc jaki sens ma regeneracja??Jeśli masz jakieś pytania odnośnie tego ciągnika to pisz postaram się pomóc mimo tego,że mój to 4600 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

dymić to troche musi bo faktycznie ten typ tak ma :D Mój zaczyna dymić dopiero ja ma bardzo ciężko albo zbyt gwałtownie mu wcisne gaz :D

Edytowano przez rafal4610

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    19710

dymić to troche musi bo faktycznie ten typ tak ma :D Mój zaczyna dymić dopiero ja ma bardzo ciężko albo zbyt gwałtownie mu wcisne gaz :D

U mnie ostatnio jest odpalany codziennie bo przywozi kiszonkę i bele słomy i zauważyłem,że teraz jakby mniej dymił jak go rano zapale-kiedyś jak był zimny to zdarzało się,że i 10 minut lekko dymił a teraz przejadę kawałek i dymka nie widać. Kolego a nie miałeś nigdy problemu z odpalaniem podczas dużego mrozu????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

z odpalaniem to jakichś większych problemów nie było... W zeszłym roku jak mi padł akumulator a musiałem przywieźć słome bo mam na nim ładowacz to paliłem go na samochodowym 90Ah i przy -15 poszedł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    19710

z odpalaniem to jakichś większych problemów nie było... W zeszłym roku jak mi padł akumulator a musiałem przywieźć słome bo mam na nim ładowacz to paliłem go na samochodowym 90Ah i przy -15 poszedł.

Mój zeszłej zimy też palił ale denerwuje mnie to że nie mogę wyłączyć pompy hydraulicznej i co za tym idzie musi ją także "ruszyć"podczas odpalania-ja mam aku 140Ah

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ROLOMAZ
      Cześć koledzy,
      Mam problem z moim Fiatagri F120 
      W tamtym roku padła pompa hydrauliczna, została wymieniona na nową.  Przez okres zimy nie był na tyle uzywany, żeby sprawdzić działanie "w pracy". Teraz zaczęły się roboty polowei jest ubytek oleju. Okazało się, że z tyłu pod rozdzielaczem przepuszczają simeringi. Ściągnęliśmy rozdzielacz i wymieniliśmy je, dodatkowo został wymieniony filtr od hydrauliki. Od tego czasu pompa "wyje" tak jakby pompowała cały czas olej, rurki na rozdzialaczu są gorące, co potwierdza jej ciągłą pracę. Przedni tuz jest nie do ruszenia, drążka nie można przesunąć. Znajomy mechanik doradził, abym sprawdził filtr olejowy, który wymieniłem. Po zdjęciu okazało się, że go zassało i był lekko zdeformowany. Zamówiłem już nowy filtr, prawdopodobnie źle dobrali mi go w sklepie. Aktualnie żeby sprawdzić założyłem filtr, który był przed usterką i na początku tuz chodził normalnie. Jedynie było słychać takie syczenie przy rozdzielaczu, gdy zacząłem ruszaj gałkami od tylnego rozdzielacza, to tuz znowu jakby zablokował się i nie można było go podnieść, ani opuścić. Gdy włączę kiper i w tym samym czasie dam opuszczanie lub podnoszenie przedniego tuza to wtedy działa normalnie i da się przeciągnąć gałkę od tuza. Co to może być za przyczyna ? Czy ktoś miał coś podobnego? 
    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj