Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
rafal4610

wtryski

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rafal4610    60

może niektórym pytanie wyda sie głupie ale chce zapytać zanim pojade do mechanika... Mam forda 4610 i wtryski musze oddać do regeneracji i tu moje pytanie... Czy we wszystkich ciągnikach ciśnienie na wtryskach jest takie samo? A jeśli nie to jakie powinno być u mnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek6    1

wtryski powinny poprostu dobrze rozpylać paliwo jak są już wyrobione to bedzie z nich leciało jak z strzyku u krowy


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel1987    0

kazdy ciagnik ma praktycznie inne.....moze znajdziesz w instrukcji ile powinno byc

jezeli masz pompe rotacyjna to napewno miedzy 170-210...czarek6 rozpylac to bedzie nawet przy 120

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

czarek6    1

a to niby rozpylnie zależy tylko od pompy jak wtryski są przepalone to chyba nie bedzie pylić


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZetorPower    0

no nie bedzie ale podane paliwo musi miec odpowiednie cisnienie


zetor 7211  zetor 10540  zetor 11441  zetor 18345  XTZ T-150K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Za rozpylenie paliwa odpowiadają w głównej mierze wtryskiwacze. Jeżeli pompa będzie sprawna i przekazywała na listwę wtryskową (Common Rail)czy bezpośrednio do wtryskiwaczy a one same będą zużyte to rozpylania nie będzie.

Teraz w fazie testów jest trysk HADI. Jest to rozbudowana wersja wtrysku common rail. Łączy on jakby CR i PD ponieważ we wtryskiwaczu jest siłowniczek, który podnosi ciśnienie wtrysku. Na listwie jest ono niższe niż we wtryskach.

Co do samego ciśnienia wtrysku w różnych ciągnikach będzie ono zbliżone - jeżeli ciągnik Fendt'a i John Deere'a jest ta CR to czemu ma być ono różne?


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    60

wiem że ciśnienie mogło by być w instrukcji ale jej nie posiadam :/ to jest 3 cyl. silnik o mocy 65KM. No i mam problem skąd wziąć to ciśnienie :/ Najwyżej bd musiał gdzieś poszukać i kupić instrukcje ale myślałem że może ktoś wie. A i to jest rok '85 więc nie ma tu mowy o common rail czy innych "bajerach" tylko po prostu paliwo z pompy idzie na wtryski

Edytowano przez rafal4610

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    1136

pompa jest sekcyjna

Kolego masz ciągnik i nie wiesz jaka jest w nim pompa wtryskowa??? U mnie w 4600 jest rotacyjna(taka jak w 3p)i u Ciebie jest z całą pewnością taka sama, ale wracając do tematu to ciśnienie powinieneś ustawić na 185, a i jeszcze jedno u mnie w traktorze zamontowałem wtryski od mf 255 i ponad rok chodzi jak rakieta :rolleyes:


KOLOR POTĘGI JEST TYLKO JEDEN............................NIEBIESKI!!!!!!!!!!!!!!

 

3000 postów

mam nadzieję, że  chociaż w części z nich pomogłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    60

pompa jest rotacyjna i to był mój błąd jak pisałem sekcyjna ;) Po prostu pomyłka :D Myślałem 1 a pisałem 2. :D To mówisz że wtryski od 255 pasują ? Jaki koszt 1 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    1136

Pasują na 100% u mnie są założone od jesieni 2010 i jest ok(trochę dymi ale jak mi powiedział jego poprzedni właściciel- Niemiec "ten typ tak ma), a koszt to w zależności od jakości tzn od ok 20,- do 50-60,- więc jaki sens ma regeneracja??Jeśli masz jakieś pytania odnośnie tego ciągnika to pisz postaram się pomóc mimo tego,że mój to 4600 ;)


KOLOR POTĘGI JEST TYLKO JEDEN............................NIEBIESKI!!!!!!!!!!!!!!

 

3000 postów

mam nadzieję, że  chociaż w części z nich pomogłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    60

dymić to troche musi bo faktycznie ten typ tak ma :D Mój zaczyna dymić dopiero ja ma bardzo ciężko albo zbyt gwałtownie mu wcisne gaz :D

Edytowano przez rafal4610

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    1136

dymić to troche musi bo faktycznie ten typ tak ma :D Mój zaczyna dymić dopiero ja ma bardzo ciężko albo zbyt gwałtownie mu wcisne gaz :D

U mnie ostatnio jest odpalany codziennie bo przywozi kiszonkę i bele słomy i zauważyłem,że teraz jakby mniej dymił jak go rano zapale-kiedyś jak był zimny to zdarzało się,że i 10 minut lekko dymił a teraz przejadę kawałek i dymka nie widać. Kolego a nie miałeś nigdy problemu z odpalaniem podczas dużego mrozu????


KOLOR POTĘGI JEST TYLKO JEDEN............................NIEBIESKI!!!!!!!!!!!!!!

 

3000 postów

mam nadzieję, że  chociaż w części z nich pomogłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    60

z odpalaniem to jakichś większych problemów nie było... W zeszłym roku jak mi padł akumulator a musiałem przywieźć słome bo mam na nim ładowacz to paliłem go na samochodowym 90Ah i przy -15 poszedł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    1136

z odpalaniem to jakichś większych problemów nie było... W zeszłym roku jak mi padł akumulator a musiałem przywieźć słome bo mam na nim ładowacz to paliłem go na samochodowym 90Ah i przy -15 poszedł.

Mój zeszłej zimy też palił ale denerwuje mnie to że nie mogę wyłączyć pompy hydraulicznej i co za tym idzie musi ją także "ruszyć"podczas odpalania-ja mam aku 140Ah


KOLOR POTĘGI JEST TYLKO JEDEN............................NIEBIESKI!!!!!!!!!!!!!!

 

3000 postów

mam nadzieję, że  chociaż w części z nich pomogłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez kaczor94
      Witam.
      Kupiłem niedawno 155.54 na skrzyni z rewersem elektro-hydraulicznym oraz z biegami pod obciążeniem. Ilość oleju w skrzyni mam prawie na minimum, ale okazuje się że przepuszcza mi siłownik i będę zapewne musiał dolać oleju prędzej niż przy uszczelnianiu siłownika. Nie mam specjalnie czasu aby teraz wziąć ciągnik na warsztat, a dodatkowo planowałem dopiero zimą się za niego zabrać i gruntownie przejrzeć. Nie wiem jaki powinien być olej, abym mógł chociaż na tą chwilę dolać?? Przepraszam jeśli powielam pytanie, ale jak wspomniałem mam bardzo napięty "grafik".
      Pozdrawiam
      Darek
    • Przez Casevil
      Czy rama od tura z Lamborghini champion 135 może spasowac do innych ciągników? Jeżeli ktoś wie na 100% proszę napisać (tur nowy metal-tech) 
    • Przez Pawliq
      Witam
      Dzisiaj pojechalem swoim M100 w pole z pługiem i jezdzilem z godzine i nagle ciagnik stracil moc i  delikatnie dymic na bialo. Zgasilem go i nieszlo go zapalic tak jak by sie zapowietrzyl. Sasiad mnie scholowal z pola i jak bylem pod domem zapalil mi bez problemow. Zaczelem nim gazowac i bo dwoch minutach znowu spadek mocy. I tak po kazdym odpaleniu. Dwa tygodnie temu wymienilem wszystkie filtry. Sprawdzilem rowniez pompke wspomagajaca ale podaje ona paliwo a zreszta w zeszlym roku wymienilem ja na nowa.
      Mam nadzieje ze ktos mi pomoze z tym problemem.
    • Przez sylwek1100
      Witam koledzy. posiadam od nie dawna fiata 70-90dt i potrzebne mi kilka wiadomości na jego temat.
      po pierwsze szukam instrukcji obsługi i katalogu części
      po drugie na jakiej zasadzie działa w tym ciągniku sprzęgło wałka bo ja mam z nim problem bo nie działa wogóle
      po trzecie to słabo działa mi w nim wspomaganie
      Koledzy pomóżcie bo mało informacji w necie moge znaleźć na temat tego ciągnika
    • Przez MiRol
      Piszcie wszystko co wiecie o tych ciągnikach
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.