Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
rafal4610

wtryski

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rafal4610    58

może niektórym pytanie wyda sie głupie ale chce zapytać zanim pojade do mechanika... Mam forda 4610 i wtryski musze oddać do regeneracji i tu moje pytanie... Czy we wszystkich ciągnikach ciśnienie na wtryskach jest takie samo? A jeśli nie to jakie powinno być u mnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek6    1

wtryski powinny poprostu dobrze rozpylać paliwo jak są już wyrobione to bedzie z nich leciało jak z strzyku u krowy


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel1987    0

kazdy ciagnik ma praktycznie inne.....moze znajdziesz w instrukcji ile powinno byc

jezeli masz pompe rotacyjna to napewno miedzy 170-210...czarek6 rozpylac to bedzie nawet przy 120

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

czarek6    1

a to niby rozpylnie zależy tylko od pompy jak wtryski są przepalone to chyba nie bedzie pylić


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZetorPower    0

no nie bedzie ale podane paliwo musi miec odpowiednie cisnienie


zetor 7211  zetor 10540  zetor 11441  zetor 18345  XTZ T-150K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Za rozpylenie paliwa odpowiadają w głównej mierze wtryskiwacze. Jeżeli pompa będzie sprawna i przekazywała na listwę wtryskową (Common Rail)czy bezpośrednio do wtryskiwaczy a one same będą zużyte to rozpylania nie będzie.

Teraz w fazie testów jest trysk HADI. Jest to rozbudowana wersja wtrysku common rail. Łączy on jakby CR i PD ponieważ we wtryskiwaczu jest siłowniczek, który podnosi ciśnienie wtrysku. Na listwie jest ono niższe niż we wtryskach.

Co do samego ciśnienia wtrysku w różnych ciągnikach będzie ono zbliżone - jeżeli ciągnik Fendt'a i John Deere'a jest ta CR to czemu ma być ono różne?


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    58

wiem że ciśnienie mogło by być w instrukcji ale jej nie posiadam :/ to jest 3 cyl. silnik o mocy 65KM. No i mam problem skąd wziąć to ciśnienie :/ Najwyżej bd musiał gdzieś poszukać i kupić instrukcje ale myślałem że może ktoś wie. A i to jest rok '85 więc nie ma tu mowy o common rail czy innych "bajerach" tylko po prostu paliwo z pompy idzie na wtryski

Edytowano przez rafal4610

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    727

pompa jest sekcyjna

Kolego masz ciągnik i nie wiesz jaka jest w nim pompa wtryskowa??? U mnie w 4600 jest rotacyjna(taka jak w 3p)i u Ciebie jest z całą pewnością taka sama, ale wracając do tematu to ciśnienie powinieneś ustawić na 185, a i jeszcze jedno u mnie w traktorze zamontowałem wtryski od mf 255 i ponad rok chodzi jak rakieta :rolleyes:


KOLOR POTĘGI JEST TYLKO JEDEN............................NIEBIESKI!!!!!!!!!!!!!!

 

3000 postów

mam nadzieję, że  chociaż w części z nich pomogłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    58

pompa jest rotacyjna i to był mój błąd jak pisałem sekcyjna ;) Po prostu pomyłka :D Myślałem 1 a pisałem 2. :D To mówisz że wtryski od 255 pasują ? Jaki koszt 1 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    727

Pasują na 100% u mnie są założone od jesieni 2010 i jest ok(trochę dymi ale jak mi powiedział jego poprzedni właściciel- Niemiec "ten typ tak ma), a koszt to w zależności od jakości tzn od ok 20,- do 50-60,- więc jaki sens ma regeneracja??Jeśli masz jakieś pytania odnośnie tego ciągnika to pisz postaram się pomóc mimo tego,że mój to 4600 ;)


KOLOR POTĘGI JEST TYLKO JEDEN............................NIEBIESKI!!!!!!!!!!!!!!

 

3000 postów

mam nadzieję, że  chociaż w części z nich pomogłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    58

dymić to troche musi bo faktycznie ten typ tak ma :D Mój zaczyna dymić dopiero ja ma bardzo ciężko albo zbyt gwałtownie mu wcisne gaz :D

Edytowano przez rafal4610

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    727

dymić to troche musi bo faktycznie ten typ tak ma :D Mój zaczyna dymić dopiero ja ma bardzo ciężko albo zbyt gwałtownie mu wcisne gaz :D

U mnie ostatnio jest odpalany codziennie bo przywozi kiszonkę i bele słomy i zauważyłem,że teraz jakby mniej dymił jak go rano zapale-kiedyś jak był zimny to zdarzało się,że i 10 minut lekko dymił a teraz przejadę kawałek i dymka nie widać. Kolego a nie miałeś nigdy problemu z odpalaniem podczas dużego mrozu????


KOLOR POTĘGI JEST TYLKO JEDEN............................NIEBIESKI!!!!!!!!!!!!!!

 

3000 postów

mam nadzieję, że  chociaż w części z nich pomogłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    58

z odpalaniem to jakichś większych problemów nie było... W zeszłym roku jak mi padł akumulator a musiałem przywieźć słome bo mam na nim ładowacz to paliłem go na samochodowym 90Ah i przy -15 poszedł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    727

z odpalaniem to jakichś większych problemów nie było... W zeszłym roku jak mi padł akumulator a musiałem przywieźć słome bo mam na nim ładowacz to paliłem go na samochodowym 90Ah i przy -15 poszedł.

Mój zeszłej zimy też palił ale denerwuje mnie to że nie mogę wyłączyć pompy hydraulicznej i co za tym idzie musi ją także "ruszyć"podczas odpalania-ja mam aku 140Ah


KOLOR POTĘGI JEST TYLKO JEDEN............................NIEBIESKI!!!!!!!!!!!!!!

 

3000 postów

mam nadzieję, że  chociaż w części z nich pomogłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez jabu
      Witam, chciałem się dowiedzieć jak podłączyć 2 pompy hydrauliczne o wydajności 40 l każda pod rozdzielacz o przepływie 80 l.
      Czy wystarczy sam trójnik czy potrzeba jakieś zawory?
    • Przez Webson_
      Witam. Posiada ktoś na gospodarstwie ciągnik serii MB-trac? Chodzi mi tu o przedni tuz do niego, jak wykonać?
    • Przez ferdek3085
      witam, podczas orki podnosnik przestal podnosic. Na panelu podczas pracy zaczely migac kontrolki gora-dol podczas podnoszenia pluga i pali sie kontrolka stop. Z panelu w kabinie nie opuszcza ani nie podnosi, na blotnikach rowniez. Dzialaja jedynie te mechaniczne przyciski znajdujace sie kolo silownika z prawej strony, wciskajac je bez problemu podnosi i opuszcza.. co sie dzieje ?
    • Przez kaczor937
      Witam
       
      Tak jak w temacie mam problem z podnośnikiem EHR w moim Fiacie F140, , mianowicie wyświetla błąd 20, powoli podnosi ramiona bo aż 8 sekund i po ustawieniu potencjonometru na 99 mimo podniesionych ramion dalej ładuje ciśnienie, Jak ktoś wie jak skaliborwać podnośnik prosze o POMOC !!
    • Przez Wojtek
      chciał bym sie dowiedziec troche na temat t150k a dokładniej jak sobie radzi na ciezkich i górzystych polach, czy silnik łatwo traci obroty i sie szybko dusi pod górki i czy jest awaryjny
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.