pawel5991

czy ciagniki renault sa dobre

Polecane posty

izydor6280    1153

jeszcze farbę czuć, do tego wymieniany fotel i wykładzina,

adaptacja ładowacza świadczy o tym że przy nim chodził, więc przednia oś i skrzynia mocno dostały

jak dla mnie cena mocno przesadzona


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozzborn   
Gość ozzborn

znajomy mechanik trudni sie naprawianiem ciagników i ostatnimi czasy czesto widuje u niego renówki z powaznymi awariami silników, a to wał pekniety a to panewka obrócona i za kazdym razem to wszystko w silniku MWM, takze ja juz przestałem wierzyc ze Fendt to mercedes wsród ciagników i wam tez radze sie wyleczyc, a jeszcze nie widziałem u niego john deera z peknietym wałem, takze ja jakbym kupował to cos z silnikiem perkinsa albo JD

 

dodam jeszcze ze w okolicy jest wiecej JD niz renówek i fendtów razem wzietych a mimo to nie widac aby JD stały na warsztacie popsute

Edytowano przez ozzborn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Większość silników MWM (oczywiście odpowiednio serwisowany) zrobi czterokrotnie więcej mth niż jakikolwiek JD, przy czym spali co najmniej dwukrotnie mniej ON.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozzborn   
Gość ozzborn

tylko Polak wierzy w takie bajki  :D bo wiadomo fendt to niemiecki cud techniki  :D

 

jezeli JD zrobi 20 tys to fendt wg. ciebie zrobi 80 tys tak ?  :D

Edytowano przez ozzborn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Silnik MWM jest dość udaną jednostką napędową. Jeśli chodzi o spalanie i awaryjność nie ma wielu konkurentów.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daanny    33

Ja posiadam renie z silnikiem MWM od 6 lat kupiłem z przebiegiem ok 7tys teraz ma 10 i przez ten okres nie włożyłem w silnik ani jednej złotówki, tylko olej wymieniam co rok i śmiga aż miło, mam też JD i nie mówię że jest zły, na liczniku ma 8 tys niestety już mi bierze olej i przy tej samej mocy spala ok 30% więcej, a Perkins tez kiedyś miałem trochę mniejszy, i według mnie fajny ciągnik do lekkich prac a jak mu się ostro w d... dało to odmą dym szedł i wydmuchnieta uszczelka pod głowicą to u niego był standard

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

znajomy mechanik trudni sie naprawianiem ciagników i ostatnimi czasy czesto widuje u niego renówki z powaznymi awariami silników, a to wał pekniety a to panewka obrócona i za kazdym razem to wszystko w silniku MWM, takze ja juz przestałem wierzyc ze Fendt to mercedes wsród ciagników i wam tez radze sie wyleczyc, a jeszcze nie widziałem u niego john deera z peknietym wałem, takze ja jakbym kupował to cos z silnikiem perkinsa albo JD

 

dodam jeszcze ze w okolicy jest wiecej JD niz renówek i fendtów razem wzietych a mimo to nie widac aby JD stały na warsztacie popsute

jak ktoś kupuje trupa wrośniętego w ziemię z przebiegiem 30 tys. godzin j jeszcze zaleje go superolem to co się dziwić że mechanicy mają taki zarobek


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Ja posiadam renie z silnikiem MWM od 6 lat kupiłem z przebiegiem ok 7tys teraz ma 10 i przez ten okres nie włożyłem w silnik ani jednej złotówki, tylko olej wymieniam co rok i śmiga aż miło, mam też JD i nie mówię że jest zły, na liczniku ma 8 tys niestety już mi bierze olej i przy tej samej mocy spala ok 30% więcej, a Perkins tez kiedyś miałem trochę mniejszy, i według mnie fajny ciągnik do lekkich prac a jak mu się ostro w d... dało to odmą dym szedł i wydmuchnieta uszczelka pod głowicą to u niego był standard

 

Czyli średnio renią robisz 500 godz w roku i tylko jedna zmiana oleju?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    190

Panowie to przy ilu mniej więcej mth wymieniacie olej?? Ja się staram wymieniać tak max do 200mth ale najczęściej jest to przy 150mth, a jak wygląda to u was. 


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

silnik 200-250 godzin, skrzynia i mosty 950-1200


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz1q    1825

150 mth? czyli ja musialbym wymieniac 4 razy w roku? 250-300 mth w aresie 610

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozzborn   
Gość ozzborn

jak ktoś kupuje trupa wrośniętego w ziemię z przebiegiem 30 tys. godzin j jeszcze zaleje go superolem to co się dziwić że mechanicy mają taki zarobek

 

nie wiem ile ta renia miała przebiegu ale nie wygladała jak trup, a tymbardziej nie była wrosnieta w ziemie, fakty sa takie ze fendt to taki ciagnik jak kazdy inny, tyle tylko ze niemcy sobie wymyslili ze jest najlepszy a Polaki w to wierza, tak samo jak wierza w Audi i VW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

U mnie około 250 godzin, ostatnio zrobiłem 340 ale to był tylko jednorazowy wybryk. Staram się max 250 godz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Ktos zna tego handlarza? Jakies opinnie o nim? Moze ktos ogladal ten ciagnik?

 

http://olx.pl/oferta...html#866d52bd4b

 

 

Handlarz z mojej okolicy mam 10 km do niego sprzęty sprowadza i naprawia co trzeba zeby działało wszystko niektóre maluje bo ma lakernie własną i mechaników ogólnie wszyscy od niego w okolicy kupują i nie narzekają. Cena jak zajedziesz i pogadasz to cię miło zaskoczy w dół delikatnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    190

nie wiem ile ta renia miała przebiegu ale nie wygladała jak trup, a tymbardziej nie była wrosnieta w ziemie, fakty sa takie ze fendt to taki ciagnik jak kazdy inny, tyle tylko ze niemcy sobie wymyslili ze jest najlepszy a Polaki w to wierza, tak samo jak wierza w Audi i VW

Masz coś do zarzucenia Audi lub VW?, kupa sobie opla i za  dwa lata płacz że Ci nogi z podłogi wypadają. Tak samo jest w śród ciągników ile zrobi Ursus mth do remontu silnika a ile Renault powiedzmy z tego samego roku. Więc nie dyskutuj na temat o którym nie masz pojęcia. 


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
heniek36    18

renówka moim skromnym zdaniem to jest kupa złomu miałem  doczynek z 133 14 może była zużyta a to sprzęgło potem skrzynia  a na koncu wał pękł i to słynny mwm porażka 10000 koła za wał zmontażem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bob124a    3

W końcu części kupujesz jak do fendta wiec cena musi być .Wielu w mojej okolicy narzeka na drogie remonty tych silników a niestety nowe ciągniki to nie są wiec zawsze trzeba się z tym liczyć ze coś może się popsuć. Cenowo najlepiej wypadają silniki perkinsa. Wiele maszyn agregatów ładowarek je ma wiec i z częściami i cenami cześć nie ma problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

W ciągu roku robię 330 - 380 mth - olej FUCHS AGRIFARM MOT 10W-40. Olej zmienia barwę na ciemniejszą, ale nadal pozostaje czysty.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daanny    33

Czyli średnio renią robisz 500 godz w roku i tylko jedna zmiana oleju?

Tak raz w roku wymieniam leje fuchs, dokładnie sprawdziłem jak go kupiłem miał 7600 na liczniku a teraz ma 9700 więc robię około 350 rocznie ale ponad 40ha obrabia ale faktycznie przy wymianie jest czarny jak smoła muszę zacząć lać gorszej klasy olej a częściej wymieniać  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz30245    6

koledzy mam cergosa 350 silnik jd przebieg 23tys mth silnik igła nie dymi oleju nie bierze skrzynia chodzi lepiej niż w niejednej nówce mam go 12 lat i prawie bez usterek także renówki są dobre

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reno9034    1

znajomy w rono 80-34 z 1993 roku ma problem z dymieniem zapala normalnie ale na wolnych obrotach dymi nie milosiernie

dodam ze jak go kupowal to wlasciciel wyciagal pompe bo tez mu dymil jak przywiuzl go z holandii

czy sa jakies znaki zeby ustawic prawidlowo poczatek wtrysku

pompa juz byla sprawdzana u paru pompiarzy i wtryski tez wszystko sprawne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Jeśli dymi opóźniony wtrysk. Są znaki, było o tym pisane. Na kole pośrednim jest "0 0", zaś na kole od pompy wtryskowej "3/6" oraz "2/4" zależnie od liczby cylindrów. Ząbek na kole zębatym pompy z wybitym oznaczeniem "2/4" ma trafić pomiędzy znaki "0 0" na kole pośrednim. To jest podstawowe ustawienie. Teraz pozostaje dynamiczne na fasolkach (poszerzanych otworach) i tu trzeba mieć dobre ucho i pojęcie, albo wiedzieć jakie jest wyprzedzenie w stopniach.

 

Zdjęcia poniżej przedstawiają prawidłowe ustawienie rozrządu dla silnika MWM 6 cylindrowego:

post-81345-0-59080400-1457035980_thumb.jpg

post-81345-0-17623500-1457035999_thumb.jpg

Edytowano przez AlaCapone

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj