pawel5991

czy ciagniki renault sa dobre

Polecane posty

Levis    10

Zależy jak był zadbany przez te 10kmth i co robił ale jeżeli ktoś o niego dbał to dopiero połowa tego co powinien przejechać bezproblemowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

zachodnie ciagniki licza czas pracy w godzinach, nie zadne mth jak u nas i czechow

10 tys. to dosc duzo, choc jak kolega wyzej, dopiero polowa dla silnika, najczesciej maja nakrecone po 8-9 tys, roczniki 85-95

osobiscie widzialem nectre 120.54, lekko ponad 10tys. silniczek jak nowy, zero dymku,

jak zadbana to nie patrz na zegar


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Levis    10

Hmm w godzinach powiadasz, na jedno wychodzi, dla dajmy na to C360 ostatni bębenek obraca się co 6min przy prędkości obrotowej wału 1865 co daje obrót 2 bębenka dokładnie co godzinę w przypadku gdy ciągle utrzymujemy te obroty.

Edytowano przez Levis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwi    74

Panczo dla mnie to ona ma łyse opony które kwalifikują się do wymiany. Dolicz ok.12.000 za opony i już się robi inny przedział cenowy.

Rejestracja w kraju też nie napawa optymizmem.

 

http://otomoto.pl/renault-155-54tx-ciagnik-rolniczy-A207105.html'>http://otomoto.pl/renault-155-54tx-ciagnik-rolniczy-A207105.html Gdybym nie kupił swojej to już bym jechał

 

http://otomoto.pl/renault-155-54tx-ciagnik-rolniczy-A207105.html

 

Sorki za błąd górnego linku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

dlaczego rejestracja krajowa nie jest zbyt optymistyczna??

tego co dałem linka oglądałem osobiście i uważam że mechanicznie to do niczego nie można się przyczepić... owszem oponki nowe nie są ale jeszcze jakiś tam czas pojadą... Tak jak w opisie wszystkie elementy były wymienione... podnośnik i wspomaganie działają jak malina, silniczek mruczy sobie bardzo fajnie, itd itp... jeszcze mam na oku tą:

http://otomoto.pl/renault-120-54-renault-120-54-A156994.html

 

tylko ze jak widac jest droższa i ma ten EHR...

 

PS. 155.54 jest za duża.... szukam max do 133-XX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwi    74

Bo z reguły Polacy nie serwisują maszyn,nie używają drogich oryginalnych części,płynów,nie dbają tak jak na zachodzie bo tu jest inna opłacalność i chcemy zaoszczędzić na eksploatacji.Wydaje mi się ,że ta pierwsza ma sporo mniejszy przebieg bo w damasławku tłumik do góry jej wypaliło i dospawali nową końcówkę,fotel był raczej porozrywany,jeśli ma nowe obszycie i to całe malowanie tuszuje jakiś brak dbałości o blacharkę a jak nie dbali na zewnątrz to środkiem też się nie przejmował.

Od takie tam moje wywody.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

Ta pierwsza w kraju jest dopiero od pół roku tak więc rodak jeszcze wiele szkód nie zdążył narobić:)

Ta z damasławka malowane ma raczej tylko felgi... chodzi dosyć ładnie, pali od strzała, EHR działa... tylko w polu nie testowałem jej... Mam niedaleko do tej miejscowości więc myslę że się jeszcze tam wybiore i zapytam konkretnie za ile do oddania (wstepnie mówił że 39tys odda, a będę mieć max 38tys). Prawda jest też taka że jest prawie 4 lata młodsza od tamtej (pierwsza rej 1990r) no i jest to nowszy model... więc chyba lepiej dać te ok 3tys więcej i mieć młodszą w podobnym stanie...

PS. masz może jakiś fajny sposób na stwierdzenie stanu silnika? Bo akurat dymu to raczej żadna nie puszcza....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwi    74

Zapinaj i grzej w polu.W pracy wszystko wyjdzie.Ciśnienie oleju manometrem po odkręceniu czujnika przy filtrze i patrz czy mocno z odmy i miarki sadzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2

pamiętaj że EHR MA + i - podstawą jest żeby wszystko działało a nie że to można zrobić bo to wszystko kosztuje mam znajomego handlarza który daje swoją gwarancję ze znajomymi kupiliśmy 4 renie a po roku przyjechał od niego mechanik wymienił 3 uszczelki pod głowicami uszczelniacz na głównym tłoczysku od podnośnika i za free jak obiecywał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

w reni nie tak łatwo załozyc zegar zamiast czujnika, czujnik jest przy podstawie filtra a ten jest za rama , ehr ma ten plus ze nawet jesli wysiadzie Ci komputer" to mozesz elektrozawory spiac pod wylacznik 3 pozycyjny jakkolwiek tez bedziesz opuszczac i podnosic


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

W sobotę chciałem jechać obejrzeć kilka renówek z poważnym zamiarem zakupu jednej z nich...

Powiedzcie mi koledzy w którym miejscu znajduje się odma? Oraz czy po odkręceniu miarki oleju na pracującym silniku będzie coś tryskać olejem? (patrzyłem u siebie w C-360 i lekko sadzi olejem a silnik żyleta-oleju nie bierze)

No i co w przypadku gdy podnośnik będzie ładnie podnosił a po zgaszeniu zacznie opadać? brać wtedy takiego pod uwagę? czy jest to może poważniejsza awaria? czy dopuszczalne jest lekkie dymienie na biało krótko po uruchomieniu silnika?

no i jeszcze jedna sprawa- czy jest możliwe "krótkotrwałe" zrobienie EHR żeby przy kliencie pięknie działał a później się rozsypał czy raczej jak wszystko jest OK to nie powinno budzić podejrzeń?

Proszę o odpowiedzi oraz opinie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

lekkie dymienie na biało pare sekund po odpaleniu jest w wiekszosci renowek, odma znajduje sie przy polaczeniu silnika z przednim napedem po stronie pompy wtryskowej , podnosnik , moj jest z ehr lekko opada po zgaszeniu ale moze z pol centrymetra, nic strasznego, moj wlasnie podnosnik tak miał przywiozlem ciagnik od handlarza u niego dzialal a u mnie kicha, spiałem na krotko, a pozniej przejrzałem wszystkie styki, przeczysciłem i sprayem wurth do stykow i działa do dzis, to tyle


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ksawery    57

panczo kupiles 110 pewnie, ostatnio sie taka ladna pojawila? daj odpowiedz a może jakąś fotke i opisz wyposażenie i swoje jakieś spostrzeżenia z zakupu i czy coś bedziesz robil przy niej? oby chodziła bezawaryjnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

Tak kupiłem 110-54 92r zdjęcie w galerii... Kupiłem ją spod Inworocławia... Stan mechaniczny, techniczny lepszy niż wizualny... nie myta, nie malowana nie czyszczona... Można powiedzieć "odczepiona prosto od pługa"...W środku pełno kurzu i trochę brudna. Sprowadzona 2mc-e temu. wszystko mam sprawne ale musze dokręcić parę śrubek przy tapicerce, wymienić tylną szybę, kupic końcówkę tylnego błotnika... Takie tam d*perele które dopełnią całości..

powiem tak-u kolesia podczepiliśmy ją pod agregat ścierniskowy i heja w pole! bez oszczędzania! mogłem sprawdzić napędy, blokade i w ogóle podnośnik i resztę... podziękowałem i pojechałem do Damasławka po tą z linka z poprzednich postów.. wyglądała o wiele lepiej z zewnątrz i wewnątrz ale co z tego skoro podnośnik zamiast trzymać równo to cały czas pulsował góra-dół... wiadomo koleś mówił że naprawi to itd itp-tylko z tego co pamiętam to ten ciągnik prawie rok tam stoi i co przez ten czas ja jestem pierwszym klientem który to zauważył??? Pomyslałem że wolę jednak pogrzebać sobie samemu takie detale jak pisałem powyżej ale wiedzieć że wszystko działa niz mieć pięknie w środku a mechanicznie nie sprawną... Tak więc wróciliśmy się na drugi dzień po tamtą... jechałem nią wczoraj 140km na kołach i mam juz jakieś przekonanie że wszystko jest OK... Oby tak już pozostało.. postaram się o nią zadbać jak najlepiej będę potrafił i mam nadzieję że posłuży dłuugi czas!:) dzisiaj po pracy jadę ją myć i pucować środek:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dreamtime18    1

Renówki sa to dobre ciagniki wykonane z solidnego materialu z silnikiem jd pala duzo mniej niz jd, pala prawie to samo co silnik MWM poniewaz jest inne przelozenie. Pozatym maja wiekszy uciag niz nowe ciagniki i napewno uzywana dluzej pochodzi niz nowy ciagnik jesli kupisz w dobrym stanie. Czesci nie sa drogie wystarczy tylko sie znac orginalna swieca plomieniowa kosztuje 115zl a taka sama od Fergusona 15zl :) tu jest na wsowke a u fergusona na srobke to tyle:) z roznic:) Pozatym w roznych sklepach rozne ceny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2

kolego dreamtime18 nie całkiem wiesz co piszesz silnik johnego to silnik johnego i nic przełożenie tu nie ma do rzeczy silnik mwm czyli MANA to całkiem inna bajka fakt że nie raz można coś zaoszczędzić ale tylko "nieraz" ja ostatnio wymieniałem uszczelkę pod głowicą cena uszczelki 50 pln - "goetza"-czyli z najwyższej półki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

silnik MWM to nie jest silnik Manna

skrot MWM (Motorenwerke Mannheim) czyli po nasemu fabryka motorowa w Mannheim


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly00    26

to jest manowski silnik

 

ale ten silnik jest super oszczedny ja na 40 litrach zaoralem 3 ha i zasialem agreagetm biernik z siewnikiem w porownaniu do johnna ktorego ma kolega i ciezko mu zejsc ponizej 18 litrow na ja w orce a glebokosc taka sama jak moja....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

to prawda te silniki sa bardzo oszczedne, jestem w stanie uwierzyc w to spalanie, szczegolnie w pracy, w transpocie przy max. obrotach spalanie bedzie wieksze

spalanie w plogu dla 6 cyl. to ok.9-10l/h w agregacie pewnie wiecej niz 7 nie wciagnal

oczywiscie w zaleznosci od klasy gleby bedzie maly odchyl


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly00    26

ciagnik mam juz 6 lat normalnie w orce spala od 10 do 13 litrow ( chyba ze razowa idzie jak w tym roku pod rzepak to kolo 16 wyszlo srednio ) na ha hektar robie okolo 1.h 30 min ( max 1650 orbotow ) zalezy jaki kawalek klasa ziemi od II do III b

 

to pole na ktorym robilem ma 2.95 ha w jednym kawalku dlugosc okolo 800 metrow oralem to 4 godziny sialem 2.5 godziny razem z dojazdem okolo 7 godzin roboty co daje

 

srednio okolo 6 litrow na godzine wiec wydaje mi sie ze wynik do osiagnecia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

tak więc muszę pogratulować spalania:)

ja z moim pługiem i wałem campbella nie mogę zejść poniżej 16l/ha....

klasa gleby 3 i 4...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj