SeboRolnik

Nagła zmiana ceny?

Polecane posty

piotrb14    192
Napisano (edytowany)

no ale np zetor proxima nie ma startu z belarusem bo mtz będzie miał większy lepszy uciąg, a to że będziesz u niego siedział w serwisie to ci facet coś kombinuje, albo pier#### głupoty, popytaj się kolegów co mają belarusy i popytaj się ich czy siedzą w serwisie non stop

Edytowano przez piotrb14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Skąd wiesz że nie ma startu z Belarusem pracowałeś jednym i drugim?

 

A swoją drogą duża różnica cen między Proxą a MTZ jest?


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Jeżeli już to myślałem o forterze 105, bo proxa do 4 obrotowej jest za lekka. A cena takiego zetora to chyba coś koło 170 tys brutto więc sporo wyższa od ruskiego. A jeżeli chodzi o psucie się to wyciągam wnioski z pronara 1025 którego ma brat mojego ojca, ciągnik pracuje na 22ha wraz z 2 innymi i ciągle coś szwankuje. Dodam tylko, że wójek naprawde ma zadbane maszyny więc to nie wina operatora. A mam jeszcze do Was pytanie czy jeżeli wziąłbym na prow używaną fortere 11441 taka do 5 lat to czy oprócz skorzystania z dotacji będe mógł również odpisać sobie podatek vat?

Edytowano przez MajsterPopsuj88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192
Napisano (edytowany)

tak kolego akurat miałem okazję jeździć proximą i różnica w uciągu pomiędzy belarusem a proxą jest spora nie oszukujmy sie, mam belarusa 1025 także nie wciskaj nikomu głupot że proxa więcej ci uciągnie niż belarus bo tak napewno nie jest. A co do ceny to za belarusa 1025 co ma 105 kM to sobie możesz kupić proximę 65 i to niebardzo. A co do powyżeszego posta to pronar jest gorszy od belarusa i więcej w nim słyszy się o awariach.

Edytowano przez piotrb14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154
Napisano (edytowany)

Używany to lepiej jakiś zachodni, Forterra podobno nie jest też nazbyt bezawaryjna ;)

 

http://otomoto.pl/landini-legend-125-2006r-super-stan-A54170.html

http://otomoto.pl/new-holland-t6010-t6010-A1333.html

 

@piotrb14 ja tylko zapytałem jak byś nie zauważył :P

 

Pod jakm względem Pronar jest gorszy od Belarusa przecież różną się jedynie opakowaniem i ceną :lol:

Edytowano przez MgrLukash

♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

a mi mówił ktoś że przed zakupem warto sprawdzić czy na ciągnik nie była brana już dotacja z uni bo w takim przypadku gdyby był już brany kredyt młodego rolnika na taki traktor to już ponownie nie można na niego wziąść ponownie tego kredytu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Ładny ten kolo z serwisu. A gdzie się pytałeś o ciagnik że takie krętacze. Tak w Zetorach tylko pierdoły sie sypią. Wyciek ze skrzyni biegów na sprzegle co tam rozpołowić i społowić jeszcze z turem to nie ma dojścia do niczego. A Belarus też się nie posypie tak samo jak zetor i tak samo jemu może dolegnąć ten nieszczęsny wyciek więc mamy 1:1 tylko obciachem jest wyciek w ciagniku za ponad 150 tyś a w ciągniku za ok 80 to już tak nie i który ma jako takie siedzenie w standardzie i obciążniki a nie golas :D


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

To akurat nie był żaden serwisant tylko właściciel składnicy, dodam tylko, że to nie był żaden pipidół tylko jedna z lepszych składnic w Polsce. Nie bede rzucał nazwami powiem tylko, że w 2009 byli na 2 miejscu sprzedazy zetora(72 szt), akurat do niego mam zaufanie. Mam już jednego zetora i mimo tego, że ma juz prawie 7 tys przebiegu to przecieków mu brak, i o żadnym slizganiu sie sprzegła nie ma mowy chociaż co roku tnie 10 ha lub wiecej qq . Gdyby fortera nowa była tańsza lub jezeli da sie odpisać vat od używanej 11441 to wezme zetora a jak nie to belarusa. W belarusie nie boje sie przcieków bo z tym da sie wygrać(według mnie te przecieki to nie problem) martwi mnie jednak ta skrzynia która jest całkowicie do kitu(1025) no i sprzęgło od WOM,które z tego co czytałem lubi sie ślizgać.A gadanie o komforcie to nie przemawia do mnie, wystarczy żeby nie wiało i nie padało na łepetyne to jakoś sie wytrzyma, zresztą nie mamy aż tak duzo to obróbki.

Edytowano przez MajsterPopsuj88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

chociaż 1 mądrze powiedział. A co co przecieków to mój ma 70 mtg i nie ma żadnych przecieków. Powiem ci tak sprzedawca powiedział mi że jeżeli nic nie wylazie do 30 mtg to nic nie będzie ciekło, no ale od tego jest gwarancja, jak coś się leje to od początku. jak bierzesz już 1025 to weź .3 bo on ma synchronizowany reduktor albo skrzynię 24/12. Ja mam zwykłego 1025 bez kropki i najgorszy to ten reduktor, niesynchronizowany zgrzyta więc nie nadaje się do transportu, ale jak nie szukasz traktora to dużego transportu to będzie dobry. Albo weź 952 on ma lepszą skrzynię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

[...] który ma jako takie siedzenie w standardzie i obciążniki a nie golas :D

 

łO w Zetorze masz wypasione siedzenie Mars te same które montowano na początku lat 80' :lol: MTZ też zabardzo wygodne nie jest najlepiej dopłacic do Gramer bo jednak kręgosłupa drugiego nie kupisz :P


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Akurat w Belarusach siedzenie jest do szyku w miare. U kolegi w johnie siedzenie nie przypadło mi do gustu co z tego że podgrzewane że obrotowe jak to styropianem wypchane a nie gąbką siedzisz jak na drewnianym krześle. Co z tego że fajnie amortyzuje i wogole jak to jest twarde. <_< A Belarus ma ten + dla siedzeń że są mięciutkie ^^


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj