Skocz do zawartości
luk2782

Motogodziny w traktorze

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MichalR    33

Ja mf5465 robię około 300 mth, u1014 minimum 1000 mth, c360-3p 200-300 mth i mf255 ostatnio góra 100mth bo czeka na remont i pracuje tylko przy cyklopie podczas rozwożenia obornika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość peres100   
Gość peres100

to ja mam 30ha na uslugi nie jezdze i robie prawie 400mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

robertbara    57

U mnie najwięcej mtg robi JD 6320 z Turem tj 700 mtg. rocznie :rolleyes: ,

3512 -600 mtg rocznie, do tego dochodzi 3512 pracownika ok 200 mtg rocznie,

912 tylko w wozie paszowym chodzi to mało :blink: .

C-360 to już w ogóle prawie nie używam, przez ostatni rok zrobiła 20 mtg. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    176

A czytaliście może w ostatnim RPT o Valtrze 800. Jest z czerwca 2001 r i napykała już... :rolleyes: 14500 mtg !

Wyobrażacie sobie prawie 2500 mtg rocznie. Chodzi w gosp. przy wozie paszowym dla 250 krów i jeszcze inne prace.

To jest ekonomicznie wykorzystany ciągnik, prawie niestygnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    176

No ja może tyle wykręcę wszystkimi swoimi traktorami przez 20 lat :blink: :D :rolleyes: .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

o tej Valtrze to ni mówił serwisant który ją serwisuje a ja to valtrą około 400 zetorem 100 a c-360 150 mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nowy1989    0

Weżcie pod uwage że w różnych ciągnikach motogodziny są liczone inaczej.

Zetorem 7211 robie 600mtg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalR    33
A czytaliście może w ostatnim RPT o Valtrze 800. Jest z czerwca 2001 r i napykała już... :rolleyes: 14500 mtg !

Wyobrażacie sobie prawie 2500 mtg rocznie. Chodzi w gosp. przy wozie paszowym dla 250 krów i jeszcze inne prace.

To jest ekonomicznie wykorzystany ciągnik, prawie niestygnie.

Też czytałem ten artykuł... Naprawdę świetna maszyna... Przymierzam się do zakupu jej następcy Valtry a85 albo mf 4445

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    44

a mnie sie wydaje, że one poprostu szybciej stukaja te godzinny...może i przez takie male zuzycie paliwa.ciekawe jak sie ma ich mth do zegarowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    54

Mój Ursus 4514 robi rocznie ok. 200-220 mth rocznie. C 4011 ok. 60-70 mth, a C 360 to nawet nie 50 mth, bo pracuje tylko przy wypychaniu obornika :rolleyes:.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

C-360 przy prasie i ogólnie przy budynkach tylko jakies 200mth.

C-360 przy opryskiwaczu, bronach, siewniku jakies 200mth.

7211 transport, rozsiewanie nawozow, kosiarka rotacyjna, talerzowka i wszystko co da rade, pyknie kolo 400mth

952.2 od stycznia do kwietnia zrobil 180mth.

1012 w tym roku zalednie 10mth. Jeździł tylko z kultywatorem na polu 5ha :wacko:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

3p to ok 600mth/rok a 55 to tak ponad 200mth/rok w tym roku to już 3p ok100 zrobił a 55 to ok 30

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    557

u mnie na 32ha bedzie jakies 400mth - z 300 lub ciut wiecej zetorem a reszta 3p i 330

 

a co do duzych przebiegow - kolo mnie jest dosc duze gospodarstwo i mieli jakiegos duzego fendta chyba 824, jak szykowalismy sie na ciagnik od korbanka to sie chwalili ze ten ich fendt mial przebieg 6.5mth dziennie - mi sie wierzyc nie chcialo ale pozniej wyszlo ze oni mieli z tego co slyszalem jakies 2400ha :wacko:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    8

hmm ja 4x40 jak orze to na jedynce i bardzo głęboko... A 3x35 to 3ka i idzie a jak już kiedyś wspominałem Zetor 7211 a 7011 to są 2 różne skrzynie biegów i całkiem inne przełożenia 7011 jest sporo na tych biegach wolniejszy od 7211 nie zapominajcie panowie pozdro:D A jak ktoś ma 7011 to niech poda max prędkości na jedynce dwójce i trójce to porównam ze swoim i się okaże?

Edytowano przez tomek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris20    0

jeźdzałem ostatnio z kolega JH 7800 juz drugi raz licznik idzie a ma teraz 9000 mtg, czyli ma juz 19000 mtg, nie możliwe a jednak tak. Wszystko zalezy od kierowcy i co robi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×