Skocz do zawartości
luk2782

Motogodziny w traktorze

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
luk2782    19

Dla mnie motogodzina tj praca silnika na 1850 obr/min przez godzine. bynajmniej tak jest w ursusie. A co ciekawe na Forum w dziale John Deere na temat seri 5020 ktoś mówi ze rożna jest motogodzina w róznych ciągnikach. to jest możliwe przeciez to chyba jakis standard.

 

Temat o rocznym przebiegu ciągników:

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/1879-ile-mth-robicie-rocznie-ciagnikami/


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralf    6
napewno jest różnie np. w mtz bardzo wolno idą

tak to prawda sa inne i tyle jakos tego nie podopracowywali sobie :D

 

ps: Damian jak tam przygotowania do slubu :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

luk2782    19

to co 1mtg w ursusie może nie równac sie 1mtg załużmy w new hollandzie? to jakies głupie może dlatego te ciagniki z niemiec maja tyle narobione w tak krótkim czasie


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gumis45    1

Z tego co wiem i sie nie myle to w jd 1 mth rowna jest godzinie zegarowej a np w massey ferguson juz jest inaczej


Niezawodność Jest Naszą Siłą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

to jak JD pracuje przez 1h na 1200obr/min = 1mtg i jak pracuje przez 1h na 2200obr/min = 1mtg to jakies dziwne i bez sensu. a co do MF to bym sie nie ździwił bo to w koncu Angielskie tam wszystko jest innaczej


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

każdy ciągnik ma to inaczej więc motogodzina jest nienajlepszym porównaniem , tylko że trudno o lepsze


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

W moim MF 4270 motogodzina jest liczona przy 2000 obroty a w drugim psiadanym przeze mnie MF 255 przy 1500 obroty

 

W sobote 4270 chodził 10 godzin na obrotach 2100-2200 i nabił 9 mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

myslalem ze chociaż mtg można porównywac:) a wie ktos jak ida mtg w NH i deutzach?


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

tyle to ja wiem


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grześ    3

Ja w kombajnie JD mam licznik który obraca tarczki w systemie dziesietnym i wskazówkę jak w zegarze z podziałka do 60 minut. I jest tak jak wcześniej "luki" pisał niezależnie od obrotów liczu godziny pracy silnika.


The Truth Is Out There

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

czyli jak w moim ursusie 1mtg równała by soe 1 godzinie to miał bym troche wiecej nastukane


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    45

i pewnie przez to te fendty mają po 20000 h bez remontu jak on może połowe tego pod obciążeniem zrobił..


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grześ    3

No ale jak nawet wyjdzie 10 000h solidnej roboty to i tak dobry wynik.


The Truth Is Out There

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek_WW    0

Zetor 5211 rocznik 1988 ponad 7200 mtg bez remontu  ;) I pewnie jeszcze pochodzi długo, bo silnik chodzi jak zegarek, od paru lat jeździ na opale  8)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axial    9

Taaak... myślę że to bardzo prawdopodobne. W jednym z naszych jelonków stuknęło 11 000h /6200-1997/ i nic niepokojącego się nie dzieje/wymiana oleju co 250h bez potrzeby najmniejszego uzupełniania/. Ale z najbliższego otoczenia to np. 500h /6520/ urwana końcówka wtryskiwacza a w następstwie tłok, głowica, tuleja...albo 80h (!) /8520/ urwany wał korbowy...

Wniosek: jedne z najlepszych ale to tylko maszyny...

ps. nie wiem jak wy, ale ja mam wrażenie, że z trwałością najnowszych maszyn /nie tylko jd!/ coś jest nie tak?


Wiśta, Wio! Łatwo powiedzieć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JarekWLKP    1

Coraz więcej się wymaga... Znasz okoliczności awarii tych sprzętów, które wymieniłeś? Wina leżała w konstrukcji czy może spoczywała na użytkowniku? Podejżewam, że wada produkcyjna, albo złe użytkowanie.


John Deere marką ponad wszystkie.
Zamieszczone przeze mnie fotografie chronione są prawem autorskim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez lernik
      Witam
      Otóż niedawno kupilem ciagnik z przednim napedem i nie wiem jak mam go uzytkowac ;/ chodzi mi o to czy na polu podczas zawracania mam go wylaczac czy nie jest to konieczne??na asfalt wylaczam to na pewno>
      prosze o pomoc
      pozdro
    • Przez majes
      Mam szybkozłącza jak na rysunku.
      2 szt nie mogę w ogóle ruszyć, wcisnąć. 2 szt udało mi się na sile młotkiem rozruszać. Macie jakis sposob na nie?
      Inne z kolei przy wkladaniu wtyczki strzyka olejem na końcu gniazda tam gdzie jest nakretka do jego przykrecenia do rozdzielacza (na zdj w miejscu tego czerwonego plastiku, u mnie tego nie ma), da sie to jakos rozebrac i naprawic?
       

    • Przez Kizo
      Piszcie w jakiej miejscowości, może być województwo ile mają sprzętu w jakim stanie i jak oceniacie ich ceny.
       
      Agrotechnik Tafiły plac z maszynami Stawiski woj.podlaskie.
      Duży wybór ciągników sieczkarni do kukurydzy pras mało kombajnów zbożowych.
      Sprzęt różny wiekowo raczej w dobrym stanie lecz ceny nie najniższe bynajmniej wedłóg mnie.
    • Przez MECHANIZATOR
      Witam panowie i panie
       
      mam takie oto zagadnienie na dziś - poszukuję informacji kto, gdzie i za ile regeneruje podzespoły ciągników rolniczych trzech najpopularniejszych marek czyli Ursusa Zetora i MTZ-ta
       
      najbardziej zależało by mi na informacjach o regeneracji niżej wymienionych podzespołów :
      - Regeneracja pomp wtryskowych
      - Regeneracja głowic silnika
      - Regeneracja pomp hydraulicznych
      - Regeneracja sprężarek układu pneumatycznego
      - Regeneracja podnośników hydraulicznych
      - Regeneracja kompletnych silników
      - Regeneracja przednich osi i mostów napędowych
      - Regeneracja serwomechanizmu układu kierowniczego
       
      jak i inne których nie wymieniłem
       
      możecie też pisać o regeneracji podobnych podzespołów do Bizona (podawajcie tylko do jakiego typu Super, Rekord czy BS lub Gigant)
       
      ważne aby informacja zawierała dane Kto (nazwa firmy) Gdzie (jaka miejscowość) i za ile (koszt naprawy netto/brutto) możecie też dopisać kiedy była naprawa wykonana i czy jestescie z niej zadowoleni
       
      sprawa dość pilna więc prosił bym o szybką w miarę odpowiedź
       
      z góry więlkie dzięki - pozdrawiam
    • Przez kamilekw1221
      Witam. Mam do was pytanie. chciałbym zrobić sterowanie rewersem z joysticka ładowacza w moim Renault Ares 550rx ponieważ byłoby to dla mnie duże udogodnienie. i pytanie do Was, jak to zrobić i czy wgl się da. Rewers oczywiście jest elektrohydrauliczny. można puścić tylko wiązkę od joya do rewersu do włączników czy jakiś inny pomysł?
×