Skocz do zawartości
MichalP

Mocowanie lamp roboczych i alternator

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MichalP    12

Witam. Mam taki problem, nie mogę nigdzie znaleźć mocowań lamp roboczych takich jak występują w 934 itp tych tylnich składanych. przy kabinie u góry. Jak by ktoś mi podpowiedział gdzie to kupić to byłbym wdzięczny.

A drugie pytanko czy w swoich ursuskach stosujecie standardowe alternatory czy raczej jakieś mocniejsze bo powiem szczerze ja mam standardowy w 902 ale przy tej ilości lamp nie ciekawie to wygląda. I myślę nad zastosowaniem jakiegoś innego .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wierzba1272    8

Co do mocowań1 to poszukaj po sklepach z częściami do maszyn rolniczych, lub w internecie.

A co do alternatora to zależy ile chcesz dodatkowych odbiorników zastosować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bart3k    0

Ja w 12 mam taki problem ze alternator nie daje sobie rady z tylu 4 halogeny + normalne swiatla drogowe z przodu ale to nie wystarcza i bede jeszcze montowal 4 halogeny z przodu, i tu pytanie jaki alternator podola takiemu obciazeniu? Z gory dzieki za odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

locke    291

Najlepiej to by był 70A.Ale mniejszy to też by może pociągnął.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bart3k    0

dzieki jak zamontuje halogeny i nowy alternator to dam znac jaki efekt :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    450

Standardowo typowo teoretycznie alternator 55A powinien udźwignąć obciążenie 660 W zaś 70A - 840W zyskujemy 180W (3 halogeny po 12V/55W). W 902 masz 55A czy 44A?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Yoda    18

Ja miałem problem z alternatorem i regulatorem to pojechałem na szrot i dostałem za 50zł alternator od jakiegoś bmw 70A. kabel do zarówki i drugi do aku i tyle a ładuje od niskich obrotów z zapalonymi lampami w ciagniku i 2 przyczepach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez asus83
      Wiatm wszystkich.Mam ładowarke teleskopową manitu  724  120koni i mam problem palą się cztery kontroli po włączeniu silnika i nie gasna. Pierwsz kontrolka to jest: lampa temperatury skrzyni biegów,druga lampa od niskiego poziomu płynu hamulcowego .trzecia lampka od temperatury wody i ostatnia od zatkania filtrea powietrza.Jaka możę być tego przyczyna ze to wszystko się pali jka się urochomi silnik i jest jeszcze sygnał dźwiękowy.Proszę o pomoć!
    • Przez radek5314
      po wlaczeniu swiatel drogowych w c360 pali mi bezpiecznik 2 od gory, zalozylem nowy i znowu to samopozostale swieca bez problemu i z tymi nie mialem do tej pory problemu, dzis mnie noc juz zlapala i nie mialem kiedy zajrzec, od czego zaczyna przy szukaniu usterki jakies zwarcie gdzies zapewne, przerabial juz to ktos kiedys?
    • Przez wojtal657
      witam, po podłączeniu wtyczki z przyczepy do gniazda nastąpiło zwarcie , nie działają swiatła pozycyjne  i kierunkowskazy , a poza  tym wszystko działa , z bezpiecznikami nic sie nie stało . Co może być przyczyną?
    • Przez zubr91
      witam mam problem mianowicie tydzien temu padłmi przełącznik wymieniłem go na nowy i było wszystko ok aż do dzisiaj przy uruchamianiu przełącznik nie łapał tylko włączał sie i wyłączał tak szybko i po drugie rozładowało mi akumulatory nie wiem czy nie podłączyłem źlei ich nie wyczerpało z mojej winy gdy podładowałem to przy rozruszniku podczas startowania robi takie trrrr i raz po raz załapie czy to moze byc wina rozrusznika jak długo startuje to przełącznik 12/24 robi sie gorący pomoże ktos?
    • Przez krystianr
      Witam wszystkich.
      Mam taki problem, otóż kupiłem nowy alternator z regulatorem i teraz jak go podłączyć?
      W załączniku daje zdjęcia nowego i starego alternator.
      Ja to tak widzę w tym nowym : czerwony B+ czarny B- zielony D+
      brązowy to masa

      Z góry dziękuję za pomoc



×