Skocz do zawartości
kamyk128

Agroplus 100 spadek mocy i trzymajace hamulce

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kamyk128    0

Witam

 

Na początek chce przywitać wszystkich użytkowników tego forum ponieważ jest to mój pierwszy post na tym forum ;).Przeglądam tematy już od dłuższego czasu i zauważyłem ze nie ma zbyt wiele informacji na temat Agroplusa 100 i dlatego zdecydowałem się napisać.

Do setna sprawmy, mam wiec problem ponieważ mam wrażenie ze ciągnik osłabł zrobił się strasznie mułowaty niby daje rade z pługami Unia ibis 3+1 ale kiedyś tak jak by lżej mu było. Ciągnik jest z 2003 roku i ma zaledwie 2400 mth silnik chodzi równo, pali na dotyk nie kopci tylko jest mułowaty :(

Druga sprawa to hamulce ewidentnie trzymają nie jakoś mocno ale trosze ciągnik nie toczy się swobodnie. Wie ktos moze jak się reguluje w nim hamulce bo ja nie potrawie znaleźć:ph34r:

 

Pozdrawiam kamyk128 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    188

może problem tkwi w tym że nie dostaje odpowiedniej dawki paliwa czego przyczyną może być zamulony bak paliwa lub przewód paliwowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gibus    1

a nie miałes w baku przez zime letniego paliwa? bo mozliwe ze stworzył się osad i pozniej zapchał przewozy paliwowe pompke i filtr... miałem tak przy agrotronie 165.7... pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52
(edytowany)

jesli chodzi o hamulce to jedynie odpowietrzyc i bedzie po sprawie odpowietrzniki sa chyba na tylnym moscie przy bloku hydrauliki

Edytowano przez timasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamyk128    0

Dziękuje za podpowiedzi ale temat jeszcze zamknięty nie jest, tak ze jeśli ktoś ma jeszcze jakieś sugestie to proszę pisać:D będę bardzo wdzięczny.

Raczej zamulony bak paliwa odpowiada bo odstojnik jest czysty i cały czas pełny. Musze jak najszybciej wymienić filtr paliwa niby na jesieni był nowy ale kto wie. Wiecie moze czy w pompie wysokiego cienienia sa jakieś dodatkowe filterki moze tam coś utkwiło / zamuliło się? Albo moze siada juz pompka paliwa ta co jest napędzana paskiem klinowym?:blink:

Co do hamulców spróbuje odpowietrzyc i zobaczymy mam nadzieje ze pomoże ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamyk128    0

Dziękuje za podpowiedzi ale temat jeszcze zamknięty nie jest, tak ze jeśli ktoś ma jeszcze jakieś sugestie to proszę pisać:D będę bardzo wdzięczny.

Raczej zamulony bak paliwa odpowiada bo odstojnik jest czysty i cały czas pełny. Musze jak najszybciej wymienić filtr paliwa niby na jesieni był nowy ale kto wie. Wiecie moze czy w pompie wysokiego cienienia sa jakieś dodatkowe filterki moze tam coś utkwiło / zamuliło się? Albo moze siada juz pompka paliwa ta co jest napędzana paskiem klinowym?:blink:

Co do hamulców spróbuje odpowietrzyc i zobaczymy mam nadzieje ze pomoże ;)

 

Witam

Sprawa mocy i hamulców rozwiązana :)

Spadek mocy był spowodowany kawałkami gumy (prawdo podobnie uszczelka z pistoletu od tankowania) które zatkały smok w zbiorniku paliwa, stanęły na kolanku. Sprawa hamulca wyjaśniła się podczas wyjmowania zbiornika paliwa, gdy już był dostęp do cięgła od ręcznego, okazało się ze cięgło nie odbijało do końca bo oblepiło się trochę w ziemi. Kompletnie nie było tego widać gdy zbiornik był zamontowany.

 

Dziękuje wszystkim za udzielanie się w temacie

Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banankucice    0

witam koledzy również mam problem z hamulcami w deutz fahr agrotron 90.

moglibyście mi napisać jak odpowietrzyć te hamulce.? dzięki

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zacx18
      Witam  mam problem z rozłączaniem się rewersu elektrohydraulicznego   w ciągniku DF Agroplus 100  (skrzynia bez półbiegów). Rewers rozłącza się gdy obroty silnika spadną poniżej 800 obrotów powyżej 800 działa i nie ma  znaczenia czy olej jest ciepły czy zimny    . Gdy rozłączy  się rewers  wyrzuca błąd   w postaci migającej lampki  (jedno błyśnięcie długie , cztery krótkie )
      Czy może być to wina pompy hydraulicznej ? czy coś innego ?
    • Przez dominikl95
      witam mam problem z Deutzem 7206 gdyz jadę sb to cos mi zaczyna trzesc w tylnim moście ale to jeszcze jest tez również uzależnione od ustawienia Tylniego TUZ ,ja mam pytanie co to moze robic i co ma podnośnik do tylniego mostu
    • Przez Halun125
      Witam. Jak w temacie mam problem z hydrauliką ciągnika. Objawy to słabe podnoszenie na rozgrzanym oleju maszyn na tylnym bądź przednim TUZ, bądź też słabe kiprowanie przyczepy np z gnojem. Po prostu trzeba go wkręcać na 1300-1400 obr/min żeby np. kosiarkę która waży 600 kg jako tako podniósł. Jak olej jest zimny wszystko jest ok a problem pojawia się po rozgrzaniu. Błędów nie ma, jak coś podniesie to nie opuszcza więc rozdzielacz chyba sprawny. Po spuszczeniu oleju z hydrauliki (wersja B więc ma oddzielny zbiornik) na dnie kasterki znajdowały się opiłki chyba miedziane bo magnes ich nie przyciągał, a że olej muszę często spuszczać bo zbiornik się rozwarstwia tak ostatnim razem pierwszy raz natknąłem się na te opiłki. 
      Czy jest to być może wina pompy? Ciągnik jest z 2012 r i ma 2800 z hakiem przejechane. 
    • Przez JurekPa
      Lamborghini lampo 60 uchodziły za trwałe, szczególnie jeśli chodzi o silniki.
      Tymczasem traktor już co prawda niemłody, ale dopiero przekroczył 3 tys mth i zaczęła świecić lampka ciśnienia oleju po rozgrzaniu. Zmierzone ciśnienie na zimno przekracza 4 bary, po rozgrzaniu spada poniżej 2 i lampka świeci. Olej wymieniany regularnie na zalecany przez producenta.
      Czyżby to już  czas na wymianę/naprawę wału korbowego i panewek?
      A może problem leży w innym miejscu (jakiś przeciek, pompa oleju itp)?
      Miał ktoś taki przypadek?
    • Przez dasas12345
      Witam. Ostatnio pojawił się błąd w traktorze T15 i 17 odpowiedzialne za czujnik obecności operatora na siedzeniu. Moje pytanie brzmi czy da się go usunąć na dobre z fotela GRAMMER tak by nie wyskakiwały mi te błędy, czy raczej nie obejdzie się bez kupna nowego ????
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.