Skocz do zawartości
bartosik

szerokie opony

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
bartosik    0

Witam,mam pytanko,mianowicie czy opony o rozmiarze 13.6 R20 można założyć na felgę na której wcześniej była opona 11.2x20,chodzi o koła z przodu?,pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    757

Znając życie to chodzi o MTZ albo o belarusa, jest taka możliwość, wysokość sie zgadza, napęd Ci sie nei wysypie, znajomy założył taurusy i wszystko pasuje


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DawidM    1

Zdecydowanie felga będzie za wąska. Jeśli chcesz zmienić ogumienie na szersze musisz również zmienić felgi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    757

Panowie, szerokość felgi jest liczona procentowo od jej wysokości, czyli ta opona o rozmiarze 13.6 x20 jest węższa od tej o wymiarze 13.6x24, nie chce mi sie tu dyskutować na ten temat-najlepiej wybrać sie do jakiegoś wulkanizatora który wyjaśni to wszystko,


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    188
(edytowany)

no tylko czy napęd wytrzyma najlepiej jest zmierzyć dokładnie szerokosc felgi to się przekonasz, ale wydaje mi się że nie da rady

Edytowano przez piotrb14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    83

Panowie, szerokość felgi jest liczona procentowo od jej wysokości, czyli ta opona o rozmiarze 13.6 x20 jest węższa od tej o wymiarze 13.6x24, nie chce mi sie tu dyskutować na ten temat-najlepiej wybrać sie do jakiegoś wulkanizatora który wyjaśni to wszystko,

albo się nie znasz albo nieźle mieszasz :huh:

 

13,6 zawsze będzie miało 13,6 szerokości opony niezależnie czy to będzie 13,6-20 czy nawet 13,6-38 ;)

 

bartosik jak masz te wąskie felgi to max wejdzie ci opona 12,4-20 (a wtedy z tyłu powinna być 16,9-38 chodź może jeszcze podejdzie 15,5 )

a szerokość możesz se przeliczyć i sam zmierzyć felgę np 13,6cal *2,54=cm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    757
(edytowany)

Posłuchajcie i spytajcie wulkanizatorów;) podobnie jest w samochodach osobowych przecie, szerokość jest zależna od wysokości i odwrotnie, więc nie spierajmy się o to. A co do taurusa to sie pomyliłem, szerokość opony to 12.4 więc PRZEPRASZAM za pomyłke, w każdym bądź razie na oryginalną felgę pasuje, a tutaj na allegro znalazłem dziwny wynalazek z szerszymi oponami http://allegro.pl/mtz-820-4x4-1989-tuz-i1555724461.html

Edytowano przez yahooo777

KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    757
(edytowany)

W takim razie jakie opony do MTZ 82TS zakładano na przód i do niektórych MTZów od 98 roku? ;] sam sobie uzupełnij wiadomości;]opony 12.4R20 zakładane były do niektórych koparko-ładowarek, to że na allegro czegoś nie znalazłeś nie oznacza że takich kół nie ma;]

Edytowano przez yahooo777

KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartosik    0

wszystko oki,ale dalej nie uzyskałem odpowiedzi czy na wąskie felgi z przodu da się założyć opony 13.6 R20,na tylnią felgę mam zamiar założyć oponę 16,9 R 38 i wiem,że wejdzie na felgę,wcześniej była opona 15,5 R38

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    757
(edytowany)

Skoro na tylną felgę da sie wrzucić szerszą oponę to i na przód powinna wejść, jak już pisałem 12.4 weszło i nie koliduje z przednim napędem. Najlepiej przemierz jedną i drugą oponę i będziesz miał odpowied, a z tego co na forum doczytałem 320/20 powinno wejść bez problemu, a takie opony oferuje akurat taurus

Edytowano przez yahooo777

KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    306
(edytowany)

Nie będzie pasować bo te nowsze po 98 roku miały inne falgi zakładane pod te opony. Te opony na wąską felge które zakladaja teraz takie jakja mam np: to też są szersze bo felga była robiona oryginalnie pod 9.5 R20 czy też 9.0 W LTZ czy T25 z przodem takie spotykamy i one są na równi z felgą więc nie wiem jak ktoś chce wkleszczyć 13.6 na tą felge. Do nich są inne felgi i zawsze były szersze. To jak by na koło od ciapka pakować 16,9R28

Na tył są o póltora cala szersze niecałe. bo oryginał 15.5-38 szersze są 16,9-38 taka sztuczka przejdzie spokojnie ale przednie, to zmiana felgi

Edytowano przez UrsusCzesio

Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

13,6 wejdzie czemu by nie ale to nie bedzie efektu bo felga jest za wąska i napewno po zmiania z 11,2 na 13,6 sie napedy nie zgraja 13,6 bedzie wyzsza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    83

12,4-20 wejdzie podobnie jak na tył 16,9 no chyba że masz naprawdę starą wersję wtedy były jeszcze węższe felgi poniżej 80 roku bodajże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    17

To zmieniaj, felgi są te same pytałem u dilera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    188

dla mnie bezsensu jest zmienianie opon na szersze bo ci pójdzie przód jak będzie napęd ciągnąć także nie widzę żadnych plusów tego rozwiązania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    757

Plusy szerszych opon są-po pierwsze uciąg a po drugie mniej buja ciągnikiem, przy turze też to bardzo plusuje


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    188

no tylko ile wyniesie koszt kupna nowych felg i opon... napewno parę tysięcy... tylko czy te felgi szersze nie będą wyższe

?? bo w takim przypadku będzie problem z synchronizacją napędu między tyłem a przodem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    757
(edytowany)

My za radiale dnieproshiny zapłaciliśmy po 420 zł. Gdybyśmy wiedzieli że ciągnik dostanie tura poczekalibyśmy 3 tygodnie na taurusy, 320 R20 były by po 620 za sztuke na tamtą chwile, wysokość była identyczna jak 11.2 x20, i na felgę wg doradców w Grene miało by to wejśc z powodzeniem

 

Nowych nie znalazłem, ale prosze bardzo;] http://allegro.pl/mtz-pirelli-320-70r20-320-70-20-11-2r20-11-2-20-i1556588874.html

Edytowano przez yahooo777

KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RycerzNocy    0
(edytowany)

Założysz na felgę pełną postaram się o zdjęcie

post-30750-0-14355800-1302899947_thumb.jpg

Edytowano przez RycerzNocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    757

Apel do użytkowników, którzy stanowczo zaprzeczali temu-zanim sie nie upewnicie nie krytykujcie postów innych użytkowników w momencie kiedy sami nie macie racji;]


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jakie wejdą największe opony na tył mtz bez zmieniania felg? Dodam ze mtz jest bez przedniego napędu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Alchemik
      W czasie pracy ładowarką, gdy pociągniemy za dźwignię, żeby podnieść  ramię, lub ładowarkę na "łapach" w pierwszym momencie zamiast unoszenia to mamy gwałtowne opadanie kilka cm w dół  ( z 1000kg w łyżce podejrzewam że obecnie mogłaby się ładowarka przewrócić przy maksymalnym wysięgu, a przy ładowaniu normalnych ładunków przedni lemiesz odrywa się na moment od ziemi.... )
      ładowarka jak kolegi zwc18 z forum:

      schemat hydrauliki na 95% jak tu:
      schemat
      Problem się nasila z biegiem czasu, mimo, że pracuje sporadycznie.  Ramiona same nie opadają - 500kg można za zgaszonym silniku zostawić na kilka godzin, minimalnie opadnie, ruchy ramion przy pracy są dosyć szybkie, czasami silnik nawet pracuje na za niskich obrotach ze względu na szybkie ruchy ramion.
      Gdzie szukać przyczyny?
      - zatrzaski hydrauliczne przy siłownikach?
      - rozdzielacz (który?)
      - zawory przelewowe, bezpieczeństwa w rozdzielaczach?
      - zawór łączący pompy zasilające przy rozdzielaczu?
       
    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez audi80b4
      zaczeło mi ostatnio spadać ciśnienie oleju w belarusie 952 na czerwone pole wiem gdzie się zwiększa trzeba wykręcić ten korek przy filtrze i jest tam taka śruba na śrubokręt ale nie wiem w którą strone się zwiększa w którą strone mam kręcić zeby zwiększyć ciśnienie oleju i ile ma być na rozgrzanym?
    • Przez KubAE86
      Witam posiadam MTZ 82 pronar z 1996r, problem w nim jest taki że cisnienie oleju w cięższych pracach na zegarze szybko spada, gdy po nocnym postoju i odpaleniu wskazuje 3,5 - 4 atm tak po godzinnej robocie zegar wskazuje już z 1 atm czy da się pompę jakoś podkręcic czy tylko nowa? Główny problem to taki że tak jak i spada ciśnienie tak i jednakowo spadają obroty silnika.  1.5h pracy z pługiem  i silnik chodzi jak by sie miał zaraz rozpaść.(Nie traci mocy). Po ostygnięciu silnik znowu pracuje jak nowo narodzony. Czy ktoś wie co się dzieje dół silnika do roboty czy może coś innego ?
    • Przez pafeu
      Witam. W pronarze 82a z 2010 roku podczas orki na biegu polowym 3,4 oraz 5 zaczęło zgrzytać i nie można zmienić biegów na szosowe. Tylny bieg działa ale bez gazu bo inaczej zgrzyta.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.