lukano

Termostat w Ursusie C360

Polecane posty

arniormo    0

koledzy mam pytanie do was tylko proszę nie mówcie już ze ma być termostat i już. pytam tych którzy go nie mają. jak wyjmiecie termostat to wstawiacie blache z dziurą 10mm a teraz pytanie w którym miejscu w obudowie ją zakładacie bo ja myślę założyć na spodzie obudowy tylko nie wiem jak ją tam umocować czy z rury zrobić taką tuleje i czy dziura od kolektora wodnego od głowic może być zatkana ? bo już nie wiem czy może lepiej pod pokrywą założyć.? prosze o szybką pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arniormo    0

nie o to chodzi ze coś jest nie tak z chłodnicą czy coś tylko porostu wole tak bo w zimie też na wodzie a jak jest termostat to wode w chłodnicy złapie miałem tam blache wstawioną ale przegniła i teraz nie wiem jak to ma byc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

No to trochę dziwne stać na nie jedno piwko a nie stać na 10 litów płynu za 50 a czasami nawet za 30 zł i spać spokojnie zimą niż żyć w nie pewności ale to już twoja bajka i twój świat  :P  B)  :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Szybciej złapie  jak nie będziesz miał termostatu, po drugie fabrycznie  była zasłona chłodnicy  rzadko u kogo się ona uchowała więc wsadza się karton za chłodnice

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

weż kolego kup termostat i zrób w nim dziurke 6mm i juz ci nie złapie tej wody bedzie w tedy tzw powolny obieg wody przez chłodnice jak jest zamkniety termostat ja zrobiłem ta dziurke bo sie grzał traktor bo jest chłodnica zasyfiona zakamieniona i dwa razy wiatrak przypierdzielił w zeberka a chłodnicy nie chce mi sie kupowac bo to jest traktor do lekkich prac i z ta dziurka w termostacie zawsze temp jest na zielonym czyli o niedogrzaniu nie ma mowy a w zimie to wycinam tekture na wymiar tak zeby z 5-8 cm były widoczne zeberka u góry i jeszcze jakas smatke zakładam na ta tekture i lux 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

Kupiłem ostatnio termostat ten za 15zl i przy okazji założyłem nowa pompę wody Waryńskiego wraz z czujnikiem i zegarem z 385 i ruszyłem z przyczepka na pole a tam temperatura podchodzi pod 120 st. Nadmienie że termostat dobrze się otwiera bo sprawdzałem w wodzie, ale za to w chłodnicy mogę palec trzymać bez problemu a jak się dotknęła kolektora to strasznie gorący był. Jakieś sugestie?

Edytowano przez PaweLisowicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Kolektor będzie gorący,może czujnik walnięty.Jak termostat sie otwiera i idzie do chłodnicy to nie ma jak się grzać.Jak było 120 stopni woda bulgotała?

Edytowano przez Adi96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

Znaczy się borygo zalałem i nic nie bulgotało, ale zdziwiło mnie że nie ma ciśnienia od termostatu do chłodnicy górą. Naciągnąłem pasek klinowy i może będzie lepiej.

Edytowano przez PaweLisowicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    890

płyn wrze w wyższej temp niż woda     miałeś wcześniej  termostat czy jeździłeś bez    może masz zakamieniony układ  lub termostat ten co kupiłeś  jest walnięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

Termostat był ale rozleciał sie i był otwarty. Temerature wskazywało max 115 bo gasiłem go co chwile. Od kamieniałem odkamiaczem przed ale wczesniej tez był na płynie i problemu nie było. termostat dobry.

Nadmienię że jechałem z pustą przyczepką może przez 5 min max.

Edytowano przez PaweLisowicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    890

to kup porządny  termostat  albo   wyjmij ten co masz i na próbę    przejedź bez termostatu    może czujnik  żle wskazuje 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

Termostat odpada bo otwiera sie jak włożyłem do garnka z wodą. Dobra kupię jtr nowy czujnik i zobaczymy bo grosze to kosztuje.

Edytowano przez PaweLisowicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    890

tak ale termostat ma się otwierać przy około 82-85   a jak wrzuciłeś   do wrzątku  to skąd wiesz w jakiej temp się otwiera   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    890

początek otwarcia przy 82 stopnie    z resztą temp otwarcia powinna być  wybita na termostacie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

Panowie. Czujnik zmienony, termostat tez, a dochodzi mi podczas normalnej jazdy po chwili do 120st. Może wada pompy? Wąż dolny jest zimny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

Nie. Po wciśnięciu stacyjki startuje od 55st i potem leci pomalu do 120. Odczekam chwilę i spadnie do 110. Więc jest ok. Jak spuszcze z chłodnicy płyn to jest zimny tak samo jak dolny wąż

A na górze nie można się dotknąć

I w ogóle ciśnienia nie ma od termostatu do chlodnicy tak jak to było na starej pompie

Edytowano przez PaweLisowicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj