Skocz do zawartości
sztrauser

w MTZ 82 dma dmucha i pluje olejem

Polecane posty

sztrauser    0

Witam mam taki problem nie dawno zauważyłem że z odmy w ciężkiej pracy leci taki dymek ale to raczej normalne, ale wczoraj zrobiłem moim MTZ 90 km można powiedzieć że prawie na maxa obrotach ale leciał na pusto bo jechałem po przyczepę i po powrocie zauważyłem że z odmy dmucha również olej bo obryzgał mi silnik po tej podróży wydmuchnął około 2 litry oleju, co sie stało i jak to naprawić???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian23199    0

Prawdopodobniez poszly pierscienie lub pompa paliwowa poszla i daje rope do silnika aon ja wywala z olejem tylko ze ropa jest lzejsza i moze byc tak ze jak zassie ja to i olej wypcha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    786

Gdyby leciała ropa do silnika to oleju by przybyło a nie ubyło i to dwa litry, poza tym olej miesza się z ropą a nie osiada na dnie tym bardziej przy pracującym silniku. Kompresja ucieka ci pod tłoki i to wygląda na to że dużo. Możliwe że przytarły lub pękły pierścienie. Jeśli masz możliwość to sprawdz kompresję na cylindrach.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

yahooo777    757

Na bank pierścienie obstawiam


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sztrauser    0

pompa na pewno nie bo jest po regeneracji + nowe wtryski. Możliwe że to te pierścienie bo jak było zimno to długo kręcił żeby odpalić jak było nawet koło +5 a sa nowe aku i rozrusznik szybko obrotowy, ale jak pierscienie to czemu nie kopci i jak dotąd to oleju nie ubywało. Zastanawiam sie czy głowica może mieć duży wpływ na to co sie stało może sa nadpalone gniazda?? Ciśnienie oleju w silniku trzyma się tak od 4 do 5 no to moim zdaniem ładnie. Czekam na dalsze porady i dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    141

przegoniłeś go na pełnych obrotach to może dlatego bo przecież normalnie w pracy to on tak nie dostaje po D

zobaczysz czy w polu będzie tak samo i dopiero zdecydujesz ale też bym pierścienie obstawiał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sztrauser    0

No aż tak mocno w kite nie dostawał normalnie tak jak sie jedzie po szosie 45 km w 1,5 godziny , no zobaczę jak bedzie tak dalej robił to dostanie nowe pierścionki i sie zobaczy co z ą głowicą. Silnik prawdopodobnie ma przejechane 1700Mt to czy juz mogły sie zużyć pierścienie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    757

Mógł nie mógł, zależy jak go eksploatowałeś, zmieniałeś oleje itp, mógł Ci sie popaść też feler jakiś


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sztrauser    0

No ja o niego dbam wymiany itp wszystko jest robione na czas ale mam go dopiero rok jestem jego II właścicielem i od tego roku ciągle coś w nim dłubie, albo poprzedni właściciel nie dbał albo naprawdę jakiś wadliwy jest,po żniwach siadły mi satelity kupiłem nowe, pompa hydrauliczna -nowa, reduktor siłowy-nowy, siłownik podnośnika- nowy pompa po regeneracji i wtryskiwacze-nowe i parę drobiazgów dobrze że części do MTZ sa mało wiele tanie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    786

Mój mtz kręci się na 2600 obrotów, jeżdżę dużo po drogach i nigdy z odmy nie puścił oleju. To coś innego.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sztrauser    0

No raczej stawiam na pierścienie i mam nadzieje że tylko to, jak rozbiorę to zobaczę jak tam te gniazda w głowicy wyglądają bo to jeszcze mnie nie pokoi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    361

Problem mtz dymi na bialo z odmy zalozylem tylko inna pompe wtryskowa cisnienie mialem 2.5 na rozgrzanym teraz jest 0.8 na max obr co sie stalo slinik nie przegrzany nic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    76

Zajrzyj jak ten olej wygląda.


Sprzedam: 

- Katalog części MTZ 50/52.

- Części silnika MTZ 552.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    361

wcześniej  nie dmuchało z odmy mam już pompę wtryskową po regeneracji olej wymieniony nadal dmucha, chyba że jeszcze pozostałośc ropy w obiegu ale mi sie wydaje że coś się zejbało może pompa olejowa? ale od czego jest nowa na zimnym 4 at na gorącym 0,5 at a było 2,5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    76

Jeśli 0.5 na gorącym no to olej może być rozrzedzony. Woda by ci wyparowała z oleju, ropa nie musi. Ale zepsucie pompy olejowej nie powodowałoby plucia przez odmę. Olej jeżeli jest rozrzedzony, to przedostaje się przez ten filtr odmy i skapuje na dekiel. Wiatr go rozwiewa i masz obryzgane. Chyba, że daje jakieś ciśnienie odma.


Sprzedam: 

- Katalog części MTZ 50/52.

- Części silnika MTZ 552.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    361

już wiem co może być jak miałem prze4stawiony rozrząd z powodu ukręconego wałka pompy wtryskowej kopcił mi na biało nie przepalał i wypalił gniazda zaworowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    76

U. Aż tak?


Sprzedam: 

- Katalog części MTZ 50/52.

- Części silnika MTZ 552.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HAKER    4

Co to może być ze z odmy nic nie leci dymem ani olejem a z tłumika olejem wali i oleju ubywa ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    8

u mnie było tak ze filterek od chłodnicy oleju sie zatkał i gotował olej dym leciał przez odme wystraszyłem sie ze go zatarłem o dziwo jak zagotował olej w silniku cisnienie miał 2,5 atm tak wiec nie wiedziałem co do konca sie stało łapie za rurki od chłodnicy górna letnia a na dole zimna i znalazłem przyczyne dymu z odmy. Tak zapytam ten filterek myje sie ropa przy kazdej zmianie oleju czy zostawia sie go w spokoju, ja kupiłem nowy juz dla swietego spokoju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • [[Template sdtools/front/widgets/sdToolsSimilarContent does not exist. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.