arielo

Elektryka T25.

Polecane posty

Piotruniu25    3160

Nie pamiętam dokładnie ale coś koło 9V ładowania,mierzyłem 2 miesiące temu.W moim alternatorze już straszenie huczą łożyska.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

W zimie to muszę go ładować aby odpali bo sam to nawet nie ruszy,jak jeżdżę bez świateł to mi odpala a jak z światłami to już lekko niej est.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Bez różnicy który bo są takie same, najlepiej żeby był 9 diodowy, bo były 6.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

A jaki ma być mniej więcej spadek napięcia zaraz po włączeniu przednich świateł i całej reszty czyli z tyłu postojówek i na kabinie postojówek bez żadnych halogenów roboczych. Ono chyba na początku spadnie bardziej a potem trochę wzrośnie. Ile tak do 0,5 V spadku jest możliwe i w porządku zaraz po włączeniu? Kiedyś sprawdzałem to bez świateł było coś ponad 14.40 a po włączeniu 13.98 chyba było. A włączenie jednego samego halogenu z żarówką H3 55W spadek o 0,10 V.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Jeśli jest 9 diodowy, założyć i podpiąć, oczywiście regulator napięcia potrzebny.

Jakiś miernik uniwersalny także się przyda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

one są 9 diodowe, ale w żuku nie zawsze było to wykorzystywane. jak ma 3 wyjścia, to jest 9 diodowy, ale to nie ma większego znaczenia, bo można podpiąć pod regulator od Władka i będzie działał, pod warunkiem, że masz dobry regulator, no i trochę pojęcia o elektryce

Edytowano przez zbyszekbrzuze

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Nie wiadomo jaki ma alternator 9 diodowy prawdopodobnie nie będzie potrzebował regulatora bo ma wbudowany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Nie zawsze, bo zależy jaki rocznik. Ja zakładałem 5 sztuk takich i żaden nie miał.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Alternatory Elmotu miały wbudowany regulator jeśli był do niego z tylu przykręcony, ale spotkać taką używkę ciężko, przeważnie zewnętrzne.

Ilość wyjść na alternatorze nie oznacza ilu diodowy był alternator.

Można się przekonać po rozkręceniu, zmierzeniu albo po oznaczeniach na obudowie czyli typie alternatora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A jaki ma być mniej więcej spadek napięcia zaraz po włączeniu przednich świateł i całej reszty czyli z tyłu postojówek i na kabinie postojówek bez żadnych halogenów roboczych. Ono chyba na początku spadnie bardziej a potem trochę wzrośnie. Ile tak do 0,5 V spadku jest możliwe i w porządku zaraz po włączeniu? Kiedyś sprawdzałem to bez świateł było coś ponad 14.40 a po włączeniu 13.98 chyba było. A włączenie jednego samego halogenu z żarówką H3 55W spadek o 0,10 V.

Ma nie być wcale spadku napięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Oczywiście przy idealnej instalacji, a taką ciężko spotkać nawet w nowych sprzętach


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

@mtracz Elmot A124N 14V 44A i ma 3 wyjścia nie ma on regulatora zewnętrznego ale nie problem kupić i założyć,ilu diodowy jest nie wiem bo nie rozkręcałem go.A jak wygląda sprawa koła pasowego bo z tego co patrzałem jest mniejsze koło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Jak się nie mylę to jest to alternator 6 diodowy od żuka.

Tu było opisane podłączenie http://www.agrofoto....ania-dla-ursus/

Jak masz mniejsze koło to wirnik będzie szybciej się kręcił i wzbudzał przy mniejszych prędkościach

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Pisałeś że masz dwa alternatory. A ten drugi jaki jest?

Alternator 6 diodowy montował bym tylko pod jednym warunkiem, przerobienia go na 9 diodowy.

 

Co do alternatorów Elmotu jesli nie wiemy ilu diodowy jest wystarczy mały pomiar miernikiem bez rozbierania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj