Skocz do zawartości
przemek111447

zetor 7340 stukanie w prawym kole

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor

kolego to napewno od hamulcy prawdopodobnie nie ma już klocków hamulcowych w zetorach od 3320 do7340 i 7711,7745 są hamulce tarczowe(co raz nawet byłem w czechah i mówili że są to niezbyt udane hamulce)ale to co ci się dzieje to od hamulcy i musisz zwolnice wyjąci (wymiana pompek i cylinderków nic ci nieda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Według mnie to są to bardzo udane hamulce w porównaniu do modeli 52.. 72....U nas przez 10 lat użytkowania nie było najmniejszych problemów z nimi. A może to nie hamulce tylko łożysko siadło Ci na półosi i właśnie przy hamowaniu daje o sobie znać radziłbym Ci odkręcić kapsel i od tego zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

no słuchaj kolego wszystko jest dobrze póki wszystko działa a z głowy sobie tego nie wymyśliłem tylko miałem taki sam przypadek w zetorze 6340 a napewno w modelach 52.. i 72.. hamulce są proszcze(jedynie odpowietrzanie jest trudniejsze)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego proximapower85 hamulce mam dobre ale dzieje sie tak jak napisałem i jesli miałes ten sam problem to jak sobie z nim poradziłes?wystarczy tylko zwolnice sciagnac czy tam dalej tez trzeba rozebrac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

klocki i tarcze zmieniłem,pompki,cylinderki i tam jeszcze pare dupereli tylko że u mnie nie było hamulce ale njpierw zrób t ale u mnie po tym było dobrze.ak jak ci każe majsterpopsuj88 zaczni od najładwiejszego

Edytowano przez PROXIMAPOWER85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jakie są w 7340 czy suche czy mokre ale chyba mokre tarczowe co do zużycia to sa to o niebo lepsze chamulce niz w 52-72 w zasadzie sie nie psują, a przy tym bardzo skutecznie hamują, naprawa też nie jest nie wiadomo jak skomplikowana, i przy tych i tamtych i tak musisz ściagać zwolnice co do stukania to najpierw zlokalizuj gdzie czy na pochwie czy na zwolnicy, bo jak zwolnica to może ząb sie ukruszył i przy hamowania stuka jak sie zazębia , ja bym ci doradził zlej oliwe z zwolnicy i odkręć dekiel na niej kręć kołem i sie przekonasz, najwyżej zainwestujesz w uszczelke i olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no słuchaj kolego wszystko jest dobrze póki wszystko działa a z głowy sobie tego nie wymyśliłem tylko miałem taki sam przypadek w zetorze 6340 a napewno w modelach 52.. i 72.. hamulce są proszcze(jedynie odpowietrzanie jest trudniejsze)

A co niby jest skomplikowanego w tych tarczowych hamulcach a są lepsze o tyle, że jak padnie pompka co niekiedy sie zdarza to nie musisz zdejmować zwolnicy tylko 20 minut i cylinderek przełożony. I popraw ten dziwaczny wyraz "proszcze" :blink: bo nie wiem ile w nim błędów zrobiłeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kur.. geniuszu.może napisze tak robiłesi hamulce w jakimkolwiek zetorze albo ino w rowerze ja mam zetora 3320 z 2004r i miałem 3320 z 1997r i w ani jednym to nie zbytnio hamowało w 6340 tak samo dlatego też niebardzo mi sie to podoba.a od pisowni to się odpier... bo sam pewno nie jestesi lepszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to może Cię zdziwie chłopaczku bo hamulce robiłem w kilku zetorach i w rowerze różwnież. Za geniusza sie nie uważam, bo wiem , że na af jest grono duzo bardziej doświadczonych mechaników, za najgłupszego też jednak nie uchodze bo z wykształcenia jestem inż, mechanikiem więc siłą rzeczy potrafię więcej niż "ino" rower naprawić. Jeżeli jest dyskusja to licz sie z tym, że niektórzy mogą mieć odmienne zdanie a twoje armumenty typu kur... i odpier... jakoś do mnie nie przemawiają. I jeszce jedno ja przynajmniej staram sie pisać poprawnie bo to o mnie świadczy. A jeżeli chodzi o Twoje problemy z hamulcami to może poprostu nie potrafiłeś ich odpowiednio ustawić. Jeżeli masz problem z napisaniem chociaż jednego poprawnego zdania to wątpliwym jest, że dasz sobie rade z odpowiednim ustawieniem hamulców. A odnośnie mojej wcześniejszej wypowiedzi to nie miałem na celu obrażania Cie w żaden sposób.

 

Ps: Nasz sposób wyrażania sie świadczy o tym jakimi jesteśmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no ino to nie ja miałem problem do ciebie tylko ty do mnie,a co do hamulcy to jak już napisałem w drugim poście że słyszałem jak w czechach tak mówili że nie są to udane hamulce więc ja tego nie wymyśliłem tylko napisałem że miałem taki przypadek w z6340.A co do wyrażania to może masz i rację ale jak byś mnie znał bliżej to byś wiedział że jestem bardzo nerwową osobą a to czy jesteś inż. mechanikiem i czy robiłeś w jednym czy w kilku zetorach hamulce to mnie zbytnio nie interesuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No widzisz jak chcesz to potrafisz z kulturką:).Twierdziłeś,że robiłem hamulce w rowerze to Ci uczciwie odpowiedziałem, że nie tylko i jakieś ku temu kopmetencje posiadam A to, że jesteś osoba nerwową to mnie też nie interesuje. Jeżeli twierdzisz, że są awaryjne to powiec co sie psuje bo argument, że w Czechach tak mówią to nic nie znaczy. I nie mówie tego żeby Cie drażnić tylko jestem ciekaw co ci sie psuło dokładnie, że tak twierdzisz.

 

A na nerwy to melise polecam:):):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaziek    0

No to może Cię zdziwie chłopaczku bo hamulce robiłem w kilku zetorach i w rowerze różwnież. Za geniusza sie nie uważam, bo wiem , że na af jest grono duzo bardziej doświadczonych mechaników, za najgłupszego też jednak nie uchodze bo z wykształcenia jestem inż, mechanikiem więc siłą rzeczy potrafię więcej niż "ino" rower naprawić. Jeżeli jest dyskusja to licz sie z tym, że niektórzy mogą mieć odmienne zdanie a twoje armumenty typu kur... i odpier... jakoś do mnie nie przemawiają. I jeszce jedno ja przynajmniej staram sie pisać poprawnie bo to o mnie świadczy. A jeżeli chodzi o Twoje problemy z hamulcami to może poprostu nie potrafiłeś ich odpowiednio ustawić. Jeżeli masz problem z napisaniem chociaż jednego poprawnego zdania to wątpliwym jest, że dasz sobie rade z odpowiednim ustawieniem hamulców. A odnośnie mojej wcześniejszej wypowiedzi to nie miałem na celu obrażania Cie w żaden sposób.

 

Ps: Nasz sposób wyrażania sie świadczy o tym jakimi jesteśmy.

to złom sprzedaj złomiazowi i po problemie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    52

hamulce w porządnym rowerze bardziej skomplikowane jak z zetorze.

w zetorze zrobiłem,do roweru kupiłem nowe :D pewnie dlatego że jestem mechanikiem-bez tego inż(bez urazy-to miał być dowcip,zamiast melisy)

panowie bez nerwów-nie warto,lepiej z uśmiechem :lol: o właśnie tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    31

U mnie ostatnio tak było że przy bardzo powolnej jezdzie coś trzeszczało jakby łożysko ale na szczęscie wystarczyło dokręcić gwiazdę w feldze :)


Zetor is power
power is Zetor

Zapraszam do obejrzenia moich filmików http://pl.youtube.com/user/oFsik53

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    52

luzy na szpilkach,gwieździe,nawet na ciężarkach-należą do oc(obsługa codzienna)tak oczywiste-ale kto to robi?niekiedy na takie oczywiste rzeczy trudno wpaść,a od tego powinniśmy zacząć.a ilu się tak złapało? :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ja też zauważyłem, że ostatnio zaczęły pękać spawy na uchwytach od felg i teraz dopiero wiem czemu jeden z użytkowników mówił, że lepsze są pełne felgi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bartek4123
      Witam w zetorze 7340 po urywały mi się nity na głównym talerzu w mechanizmie roznicowym. Będę je zastępował śrubami. Tylko mam problem z wyciąganiem starych ucietych nitów jakieś rady? Ktoś już to wymienial? 
    • Przez adrin6231
      witam wszystkich poszukuje ramion z hakami do zetora 7341 wie może ktoś gdzie kupię całe ramiona i ile to może kosztować?
    • Przez bears
      Cześć,
       
      Potrzebuje informacji na temat rozmiarów lub różnić w rozmiarze konsoli zaczepowej zetora 5211-7211. Z tego co się dowiedziałem od sprzedawcy to występują w dwóch typach, szerszych i węższych ale nic więcej na ten temat nie wiedział. Ktoś ma może informację o różnicach w tych zaczepach?
    • Przez olozag
      Witam, mam pytanie jaką długość ma wskaźnik oleju skrzyni biegów do zetora 7711 bo w moim brak pręcika?
    • Przez petzi
      niestety nie znalazłem takiego samego tematu, więc mam pytanie; rodacy problem jest z włączeniem wom w zetorze 7211 rok. 1989 salon polska sterowany on jest w mojej wersji pneumatycznie;
       
      przy włączonym silniku na wolnych obrotach nie można przejść z pozycji neutral na hydraulike ani na wom, nie można pchnąć dźwigni do przodu jak by była zablokowana, włączyć można jedynie w taki sposób że pcha się dźwignie do przodu i wyłącza sie silnik, wówczas przechodzi na wałek, ale trzeba odpalić maszynę na włączonym wom'ie, wyłączyć można na silniku
       
      drugi sposób zaciągnięcie dźwigni 5min. po lewej stronie i próba włączenia womu czasami się udaje, ale bardzo rzadko; tak jak by jakieś zębatki nie mogły zaskoczyć, przy próbie siłowej słychać gruchotanie
       
       
      czy ktoś miał taki problem i wiem jak to naprawić to będę wdzięczny za pomoc
       
      wymieniony został automat do pneumatycznego włączania, ale nie pomogło, widocznie to nie było to
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.