Polecane posty

AREK5211    0

Tu nie może być luzu bo niby jak . Przy pierwszej regulacji po wymianie tarczy ustawia się odległość pomiędzy powierzchnią cierną łapki a podtoczeniem w docisku - nie pamiętam dokładnych wartosci ale są podane w instrukcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martin11944    0

ja też mam problem ze sprzęgłem w zetorze 7745

u mnie wciskam sprzęgło próbuje wrzucić bieg a tam zgrzyt. dodam że wymieniłem już tą pompkę przy dzwigniach i odpowietrzyłem wszystko. pytanko co dalej robić proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

A jakim sposobem kolega zapowietrzył to sprzęgło? Czy tarcza wysiadła i rozpoławiałeś?

 

Ja mam zetora 5211 6 rok i ze sprzęgłem jeszcze nie miałem doczynienia.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
armi95    0

Sprawdź grzybki to znaczy odkręć skrzynkę akumulatora i dostaniesz się do pokrywki sprzęgła. Odkręć ją i przy łapach powinieneś mieć te grzybki. Moim zdaniem na to przez nie zgrzyta ci skrzynia.


<<SPRZEDAM>> Taśmociąg do kostek siana lub słomy w bdb stanie z zaczepem do ciągnika. Jest on na kołach gumowych. Mało używany. Tanio. Okolice Węgrowa, Korytnicy. W razie pytań pisać na PW. <<SPRZEDAM>>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Tak ,te grzybki lubią się psuć.W naszym zetorku to było dwa razy wymieniane .Odłamują się ranty i dzwigienki się opuszczają i jest zgrzyt.Udało się je wymienić przez te okienko bez rozpoławiania tylko trzeba uważać żeby nic nie wpadło do środka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol1990    0
Napisano (edytowany)

Witam mam nastepujacy problem: Podczas ruszania mam problemy z wrzuceniem biegu (tzn trzeszczenie skrzyni) pompka i silownik sprzegła sa wymienione obie tarcze sprzegłowe i łozyska równiez tak jak mowie dzieje sie to tylko podczas wrzucenia 1 biegu (zazwyczaj ruszam z 3) podczas obracania i jazdy redukujac na wyzszy bieg wszystko gra za to redukujac na nizszy bieg znow trzask

Tematy połączone

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendt070    0

Mam identyczny problem w moim zetorze 5211 , co może być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dinek94    13
Napisano (edytowany)

A sprzęgło masz dobrze wyregulowane. Tam te tarcze muszą być oby dwie równo według siebie . Daj więcej informacji . :)

Edytowano przez Dinek94

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol1990    0
Napisano (edytowany)

Dinek94 jakich informacji potrzebujesz?

 

Brat mi wspominał o podregulowaniu sprzegła na łopatkach dało by coś?

Edytowano przez karol1990

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

na łopatkach to raczej się nie rusza ;) reguluje się jeszcze hamulec skrzyni taki pręt jest na kołysce trzymającej siłownik ;) (mam w instrukcji opis)

No i przede wszystkim musi byc odpowietrzony dobrze :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strzymek    28
Napisano (edytowany)

o co chodzi z tym hamulcem jak go sie reguluje?

Edytowano przez strzymek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3047

ten typ tak ma i nic na to nie poradzisz,a jak zaczniesz wymieniac bez potrzeby oryginalne czesci [pewnie jeszcze takie siedza]to narobisz sobie niepotrzebnej roboty i to czesto B)


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor1111    2

witam mam problem ze sprzeglem w zetorze 6340 problem polega na tym że sprzegło nie trzyma wystarczająco mocno i omyka. Da sie jakoś podciagnac te sprzegło widziałem jakas klapke do sprzegła. A i mam pytanie czy te śruby od sprzegła to żeby je naciągnąc to trzeba wkręcac czy wykręcac.

Tematy połączone

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Nie do końca jestem pewien o co chodzi z tym sprzęgłem ale domyślam się że gdy trzymasz wciśnięte sprzegło ono samo zaczyna łapać i ciągnik jechać.

Więc jeśli tak to nic nie regulujesz tylko musisz zająć się układem hydraulicznym sprzęgła. Czyli pompką sprzęgła i wyprzęgnikiem. Gdzieś masz nieszczelne uszczelki i płyn ci ucieka, sprawdź poziom płynu w zbiorniczku, może samo odpowietrzenie pomoże ale raczej masz do wymiany uszczelki jeśli nie ma uszkodzeń (rys) w tych elementach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil19873    2

Ja miałem taki sam problem i musiałem wymienić pompkę hydrauliczną. Zeszłym roku wymieniłem uszczelki, a w tym roku znowu poszło. Się nie opłaca całe nowa pompka kosztuje 60 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor1111    2

panowei wiem co sie dzieje jak pompka padnie i jestem pewny że to cos ze sprzegłem bo jak miałem za duzo podciagniete te sprzegło od WOMu to mi łapało ten drugi stopień i ciągnik wtedy nie miał mocy w kołach nie dąło sie prawei jeździć i teraz tak samo jest

 

 

 

No i wszystko wiadome urwała sie jedna z trzech łapek na sprzęgle. Skręciłem dwie mocniej i jezdzi narazie jak bd czas to wymienie ją tylko mam pytanie czy da sie ją wymienic przez tą dziurkę od zaglądania do sprzegła.

Edytowano przez zetor1111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3047

raz tu czytalem ze mozna to zrobic-ale wydaje mi sie to bardzo trudne.

 

mi akurat pompka padla-nagle"zniklo" sprzeglo,pedal miekki trzeba pare razy nacisnac zeby zmienic bieg,znowu robota...


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor1111    2

nom tylko że masz do wymiany ta pompkę co jest zaraz koło pedłau sprzęgla nie tamta druga co jest na zewnątrz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadam1302    4

ostatnio jechałem orac zetorem lecz po wciśnięciu pedała śprzęgła nie działało po wyjściu z ciągnika zobaczyłem że z wysprzęglika wyleciał tłoczek i cały plyn chamulcowy wylał sie . wysprzęglik był wymieniany 2 lata temu więc mnie troche zdziwiło . wójek mówł że to większośc wyżuca wysprzęgliki i zaklada linki . nie wiem czy te wysprzęgliki to taka tandeta że nie opłaca sie wymieniac?? prosze o komentarz w tym temacie

Tematy połączone

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
david697    0

ja mam oryginalny jeszcze wysprzęglik 24 ma, ale już pomału czas na wymianę bo się zapowietrza czasami ale wymienię na nowy i pozostawię tak jak było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Zakładaj wysprzęglik. Na kilka lat będzie spokój. Kilka dych to kosztuje, przy tej awarii zmienisz płyn, bo pewnie nikt go nie zmieniał(a powinno). Zastanawia mnie jakim cudem wyleciał ten tłoczek.Może pierścień zabezpieczający puścił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez JasiekAgriculture
      Witam mam problem z ciagnikem same Explorer 60 88r mam spory luz na pedale sprzęgła przez co rewers wchodzi ciezkawo z lekkim zgrzytem wie ktoś może jak podregulowac pedał lub co innego zrobić? 
       
    • Przez Konrad1245
      Witam mam taki problem gdyż ciagnik jest niby na luzie ale gdy puszczam sprzęgło nadal jedzie dodam ze nie mogę wbić zadnego innego biega chyba się zakleszczyły biegi jeśli tak to jak do tego się zabrać żeby je odkleszczyc pomocy 
    • Przez staszek87
      Witam. Mam problem ze skrzynia biegow Range Command. Na plaskim terenie dziala bez zarzutu jak ciagnik stoi z górki ciezko jest wbic jazde do tylu. Skrzynia wyskakuje na N. Kiedy stoi pod górkę zdarza sie choc rzadziej problem z ruszeniem do przodu również po zalaczeniu rewersu i puszczeniu sprzegla wyskakuje na N. Skrzynia sie kalibruje bez problemu. Poziom oleju centymetr od max. Olej na skrzyni wymieniany ok 800mth filtr 200mth temu. Serwis nie wykryl błędów. Co moze byc przyczyna? 
    • Przez Dominikst
      Witam, posiadam zetora 9540 z 4 biegową skrzynią. Po skończeniu rozrzucania obornika biegiem 1 z przyspieszaczem nie mogę już wyrzucić biegu. Wajcha zaklinowała się na 1 biegu, nie da się zmienić na inny bieg.  Co jest przyczyną? Co mam robić?
      Dodam jeszcze, że za każdym razem, gdy chciałem zredukować z wyższego biegu na 1 to był zgrzyt, musiałem poczekać, aż traktor się zatrzyma.
    • Przez Kobra66
      Witam! Potrzebuję pomocy odnośnie sprzęgła a mianowicie ciągnik kupiony z rozsypanym sprzęgłem czyli nie na chodzie, sprzęgło udało się poskładać ale nie wiem jak mają być powkręcane śrubki regulacyjne w dźwigienkach aby nie były za długie lub za krutkie i jeszcze jedna sprawa jak prawidłowo krok po kroku wyregulować sprzęgło 1i 2 stopień. I czy da się je wyregulować przed spułowieniem czy tylko i wyłącznie po społowieniu ciągnika. Wszystkie informacje będą cenne gdyż nie mam instrukcji obsługi a najlepiej by było jakby było coś z instrukcji napraw. Jeżeli ktoś posiadał by coś takiego to będę wdzięczny, pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj