Polecane posty

Dewro    26

To że masz sucho w zbiorniczku nie oznacza że masz całkowicie pusty układ, trochę płynu zostało i jeszcze ci to działa.

Odpowiadając na następne pytanie, sprzęgło i hamulce są sterowane hydraulicznie, przyglądałeś się kiedykolwiek jak to w ogóle działa?


Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Nie specjalnie B) . Dzięki , tyle Mi wystarczy . O resztkach płynu pomyślałem , chciałem tylko się upewnić .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

A czasem hamulce płynu nie gubią? Wtedy zawsze w przewodzie zasilającym pompkę sprzęgłowa zostanie płyn i będzie pracowało normalnie. 

Załóż dwa zbiorniki osobny dla sprzęgła i hamulcy samo się wyjaśni. Pomijając fakt że wyciek na jednym nie eliminuje drugiego.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3017

zetorkowi to brakuje jednego rodzaju plynu-mozgowego..


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

E no pajacusio zawsze ma inteligentną odpowiedź :P . Poluzuj se krawat , bo w biurze za ciasno ci każą go wiązać :lol: . Tak na marginesie - zdarzyło ci się powiedzieć coś z czym ktokolwiek by się zgodził ? :huh: Biedny Ty :wacko: .         Spróbuję na razie zlokalizować wyciek bez drugiego zbiorniczka , w Moim 5211 tłoczki hamulcowe z tyłu są na wierzchu , więc się zobaczy . Dzięki za rady . A jak z tym odpowietrzaniem ?

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Co z odpowietrzaniem ? NIe umiesz odpowietrzyć czy co ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Umiem , a nawet potrafię B) . Zastanawiam się tylko , dlaczego bez odpowietrzania , po kilku ruchach pedałem nie odczuwam żeby układ był zapowietrzony .  Po prostu dziwi Mnie to i ciekaw jestem jak jest zwykle . Na marginesie - przecieka nadal jeden z przewodów zaraz przy zbiorniczku , skróciłem , ale chyba wymienię cały . O jaki pytać w sklepie , bo ten co jest wygląda na oryginalny ?

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ale masz problemy, skoro jest olej w pompce i wysprzeglilku to jak sie ma zapowietrzyć ? przecieka ci za zbiorniczkiem przeciez, chcesz zapowietrzyć ? Odkrec śrubke przy wysprzegliku i naciskaj aż zleci cały płyn.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Nie problem , lubię wiedzieć . Napisałem wcześniej - wymieniałem pompkę hamulcową , wysprzęglik i obyło się bez porządnego odpowietrzania . Zastanawiam się tylko jak to możliwe , ale właściwie to nie istotne .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

pogubiłem się kiedy wymieniałeś teraz wszystko czy innym razem :huh:

Co do pompki jak nowa to nie odpowietrzałeś wcale czy tylko trochę

A że  pedałem sprzęgła popompujesz trochę to znaczy że zapowietrzone tylko zaworki w pompce nie trzymają i musisz nabić ciśnienie (nie odpowietrzać)

 

Chodź ja w tamtym roku zetor stał prawie całą zimę nie ruszany i w pole poszedł a tu codziennie trzeba było odpowietrzać <_< z tydzień się męczyłem ;[ potem o o dziwo samo się naprawiło :huh: i cały rok bez problemu. Ale jak się pogorszyło to wymieniłem cały zestaw i jest spokój

 

A przewód to płynu to mam zwykły do paliwa i oleju wczoraj wymieniany poprzedni z 10 lat wytrzymał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Dobra , bo właściwie to szukam dziury w całym B) . Na razie wszystko działa B) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kojot629    257

Panowie mam taki problem ze popuszczjac pedal sprzegla to nie cofa sie plynnie tylko tak przycina i gdy wciskam to slychac szum. Czy to łapki nierowną "biora"?

Jakies 2,5 miesiaca temu bylo wymieniane cale sprzeglo i do niedawno chodzilo pieknie a teraz takie rzeczy. Jest to uciazliwe szczegolnie w turze i przy podczepianiu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

a smarowałeś łożysko i tuleją co po niej chodzi,  jak nie to przez tę rurkę olejem tak ze 1-2 łyżki stołowe ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kojot629    257

Juz poprawione, jedna łapka byla deczko wiecej wykrecona niz pozostale, Wyrownalem i jest dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czekaz    0

Mam pewien problem i konkretne pytanie: w moim 7245 pełny skok wysprzęglika nie powoduje całkowitego wyciśnięcia sprzęgła (chyba wyciska tylko 1 stopień przez co nie mogę wbić biegów) czyli ruch dzwigni (tą co popycha wysprzęglik) jest za mały, czy istnieje jakaś regulacja tej dżwigienki w kierunku wysprzęglika by wyciśnięcie było pełne, dodam wymiana wysprzęglika była i że odpowietrzanie było robione naście razy. Może jest jakieś inne rozwiązanie mojego problemu? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

No drugiego stopnia to raczej nie szukaj w nożnym sprzęgle (chyba że pneumatyczne).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3017

nakretka 8 -wloz do wysprzeglika, ewentualnie skoryguj ustawienie hamulca sprzeglowego. tak zeby wysprzeglik byl jak najbardziej rownolegle do dzwigni.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erciak    19

Padło mi sprzęgło w 7011. Nie mogłem włączyć ani wybić biegu, strasznie zgrzytało. Po rozpołowieniu i wymianie tarczy sytuacja była identyczna, nakrętki na łapkach o regulacji były tak samo mocno powkręcane. Przerwa pomięzy łapkami a łożyskiem oporowym minimalna. Macie jakieś sugestie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3017

jesli ten model ma tak samo jak 72 to odleglosc  od lozyska oporowego zawsze jest minimalna-ono przeciez nie jest w widelkach tylko popychacz je uruchamia a sila odsrodkowa je odpycha od lapek,chyba ze skrecisz tak ze musi trzec o lapki.

zobacz czy  dziala wysprzeglik , jaki lozysko ma skok i czy odpycha lapki, mam nadzieje ze wczesniej sprawdziles stan skrzyni biegow....


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erciak    19

Sprzęgło jest w pełni mechaniczne. przy wciskaniu pedału sprzęgła łożysko oporowe ładnie się wypycha. 

Po złożeniu kosza sprzęgłowego ustawiłem odległości łapek tak jak było wcześniej i martwiło mnie, że śruby od regulacji były tak samo mocno skręcone jak przed wymianą tarczy.

Co to znaczy że sprawdziłem stan skrzyni? Biegi działały prawidłowo. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

jacuś 7211 a 7011 to trochę różnic jest kabina na gumach w 7011 a 7211 na silentblokach (czy jak tam zwał)

no i sprzęgło w 7011 na linkę

 

 

erciak i tu może masz błąd jak masz do oporu skręcone śruby a II stopień działa , w instrukcji odległość łapki I stopnia to 25 mm ale od środka przy łożysku (wgłębienie na obudowie sprzęgła ) a II stopień 37 mm , oba z luzem 0,15 mm

 

A masz na łapkach te czapki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erciak    19

Problem rozwiązany. Przy składaniu ciągnika przegiąłem tarcze sprzęgłową. Miała bicie i nie działała prawidłowo. Nowa tarcza zamontowana i jest super. Dziś będę testował w kosiarce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czekaz    0

Proste pytanie ale nigdzie znaleść nie potrafię: w zetorze 7245 lub podobnej serii-  jaki wynosi luz miedzy łożyskiem oporowym a dzwigienkami 1 i 2 stopnia ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafik87    16

Witam, mam taki problem w zetorze 5211, gdy wcisne sprzeglo do konca i wbijam bieg to zgrzytaja przewaznie biegi i to sie dzieje przy ruszaniu, a gdy przytrzymam sprzeglo z 4-5 sekund to wchodza idealnie. Ktos moze wie o co tu chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez JasiekAgriculture
      Witam mam problem z ciagnikem same Explorer 60 88r mam spory luz na pedale sprzęgła przez co rewers wchodzi ciezkawo z lekkim zgrzytem wie ktoś może jak podregulowac pedał lub co innego zrobić? 
       
    • Przez Konrad1245
      Witam mam taki problem gdyż ciagnik jest niby na luzie ale gdy puszczam sprzęgło nadal jedzie dodam ze nie mogę wbić zadnego innego biega chyba się zakleszczyły biegi jeśli tak to jak do tego się zabrać żeby je odkleszczyc pomocy 
    • Przez staszek87
      Witam. Mam problem ze skrzynia biegow Range Command. Na plaskim terenie dziala bez zarzutu jak ciagnik stoi z górki ciezko jest wbic jazde do tylu. Skrzynia wyskakuje na N. Kiedy stoi pod górkę zdarza sie choc rzadziej problem z ruszeniem do przodu również po zalaczeniu rewersu i puszczeniu sprzegla wyskakuje na N. Skrzynia sie kalibruje bez problemu. Poziom oleju centymetr od max. Olej na skrzyni wymieniany ok 800mth filtr 200mth temu. Serwis nie wykryl błędów. Co moze byc przyczyna? 
    • Przez Dominikst
      Witam, posiadam zetora 9540 z 4 biegową skrzynią. Po skończeniu rozrzucania obornika biegiem 1 z przyspieszaczem nie mogę już wyrzucić biegu. Wajcha zaklinowała się na 1 biegu, nie da się zmienić na inny bieg.  Co jest przyczyną? Co mam robić?
      Dodam jeszcze, że za każdym razem, gdy chciałem zredukować z wyższego biegu na 1 to był zgrzyt, musiałem poczekać, aż traktor się zatrzyma.
    • Przez Kobra66
      Witam! Potrzebuję pomocy odnośnie sprzęgła a mianowicie ciągnik kupiony z rozsypanym sprzęgłem czyli nie na chodzie, sprzęgło udało się poskładać ale nie wiem jak mają być powkręcane śrubki regulacyjne w dźwigienkach aby nie były za długie lub za krutkie i jeszcze jedna sprawa jak prawidłowo krok po kroku wyregulować sprzęgło 1i 2 stopień. I czy da się je wyregulować przed spułowieniem czy tylko i wyłącznie po społowieniu ciągnika. Wszystkie informacje będą cenne gdyż nie mam instrukcji obsługi a najlepiej by było jakby było coś z instrukcji napraw. Jeżeli ktoś posiadał by coś takiego to będę wdzięczny, pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj