Polecane posty

krystek1992    20

Te wszystkie problemy zaczęły sie pojawiac po remoncie sprzęgła. Przed wszystko bylo super... Będę miał czas to zobaczę. Dziękuję za podpowiedzi :)


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3047

to dziwny ten remont :D , cos gdzies zachacza i jest problem, zajrzyj prze okienko i bedziesz widzial co sie dzieje.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

U mnie też tak było, w końcu wysprzeglik padł po wymianie problem znikł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poznaniak    6

zetor 7245 założony ładowacz czołowyprzy którym sprzegło dostaje ładnie po d*pie ,dzis podczas ładowania obornika zaczął ciągnąć na sprzegle a na koncu to już ujechac nie mogłem . 

Tarcze wymienione ok 2 lata wstecz i skrzynia  nowa - po remoncie biegi bardzo ciezko wchodziły wiec łapki podciagniete pod same łożysko słychac było je podczas jazdy wiec pewnie tarły lekko,

łudze sie ze moze wystarczy popuscic łapki czy od razu szykowac sie na rozpoławianie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetorski    0

Mam problem ze sprzęgłem w Zetorze 7211 - po postoju przez kilka dni robi się miękkie. Poruszam po odpaleniu i jakoś jest jakiś czas ok.

Ale w trakcie jazdy też mięknie, muszę parę razy poruszać pedałem i przez jakiś czas jest ok.

Odpowietrzałem, ale znowu to samo.

Chcę wymienić płyn. Czy to wystarczy?

Jak się do tego zabrać? Gdzie odkręcić, aby zleciał? Dodam, że jestem zielony w temacie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Napisano (edytowany)

Prawdopodobnie tzw. wysprzęglik do wymiany .

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

U mnie była winna pompka ale wysprzeglik padł dwa msc później

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetorski    0
Napisano (edytowany)

U mnie była winna pompka ale wysprzeglik padł dwa msc później

 

kupiłeś oryginalną pompkę i wysprzęglik?

jaki koszt? (może link)

Edytowano przez Zetorski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

zamienniki jakieś nie pamiętam juz nawet ceny bo to w sklepie z cześciami nie z internetu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ceny to po pięćdziesiąt kilka zł. szt. , wymiana w miarę prosta . Bez odpowietrzania po chwili działa .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czekaz    0

w 7245 założyłem nowy wysprzęglik, ale po odpowietrzeniu, wyskakuje tłoczek z cylinderka tego wysprzęglika, może ktoś podpowie jak temu zapobiec, może jest jakaś regulacja tego wysprzeglika, jest tam nad nim jakiś pręt z gwintem do jakieś regulacji, podpatrzałem u znajomego ten pręt jest sztywno zamocowany a u mnie, z jakiegoś powodu jest ruchomy, skok około 5 cm i o tyle przesuwa jakąś dźwigienkę która znajduje się przy obudowie tylnego mostu,(jeden koniec pręta regulacyjnego to wysprzęglik a drugi to właśnie ta dźwigienka) dlaczego ta dźwignia jest ruchoma??? a u znajomego jest sztywna, jak to naprawić?)  

Edytowano przez czekaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Skoro masz gdzie porównać , to zobacz wszystko po kolei i dojdziesz co jest nie tak . Przed wymianą było jak ? Dlaczego wymieniałeś ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czekaz    0

sprzęgło nie wysprzęglało, płynu hamulcowego nie było widać w zbiorniczku, dolałem, odpowietrzyłem jak umiałem, dalej sprzęgło słabo wysprzęglało, znajomy doradził wymienić wysprzęglik, być może tamten był dobry,ale zaufałem, no i dopiero zaczęły się problemy z wysprzęglaniem, 2 razy synhronizatory 4 biegu zablokowały, poprzez niepełne wysprzęglanie, odblokawaliśmy, poźniej już nieużywałem zsynchronizowanych biegów, ale jazda z takim wysprzęglaniem to męka, teraz nie wiem czy czekać mnie bedzię naprawa synhronizatorów, ot! ciężko jak nie ma majstra w okolicy, człowiek uczy się  na własnych błędach, póki co uczę się jak prawidłowo ustawić ten wysprzęglik!!!

Edytowano przez czekaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Zacznij od porządnego ustawienia sprzęgła . Coś się gdzieś ułamało , albo odgięło lub źle ustawione . Zostaw wysprzęglik w spokoju .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Sprawdź łapy sprzęgła i podkładki choć wątpię żeby rozpadły się wszystkie na raz czy zużyły aż do tego stopnia. Ale sprawdzić warto.

Ustaw jak należy podciąg je na regulacji by się zbliżyły do łożyska  lub daj dłuższego pręta łączącego dźwignie z wyprzęgnikiem. 

Ciężko powiedzieć co jest nie tak bo nie wiadomo w jakim położeniu są aktualnie łapy i czy wcześniej nie było coś kombinowane.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3047

idz do sasiada zrob zdjecie i poskladaj tak samu u siebie, i jeszcze kup nakretke 8 samokontrujaca-gdzie ja zakrecic to juz sam powinnes dojsc-jesli wysprzeglik masz kompletny. ciekawe jak to sprzeglo dzialalo bez zalozonego ciegla

 jak nie bylo plynu -to jak niby mialo sprzeglo dzialac, skad wyciekl plyn[bo chyba nie wyparowal] .


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Akurat bez płynu (ale w zbiorniczku) sprzęgło działa . B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3047

sloneczko ci przygrzalo czy co -chyba nigdy nie jezdziles zetorem bez plynu, dziecko jak mi peknal wezyk to na terenowych do domu jechalem bo innych sie nie dalo wbic 

 

juz wiele razy prosilem -"chachowcom" dziekujemy, 


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Może nie obrażaj , bo jeszcze wszystkiego nie wiesz ! Pękł Mi wężyk zaraz przy zbiorniczku i objaw był taki że po zaciągnięciu ręcznego sprzęgła , pedał nożnego robił się miękki, ale jeździć się dało . W zbiorniczku było sucho , więc nie pisz tego czego nie wiesz , tylko zapytaj w jaki sposób gówniarzu . Było najpierw wbić bieg , a później go odpalić , ale do tego trzeba było użyć rozumu - panie wszystkowiedzący ! i nie musiałbyś jechać na terenowych .

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czekaz    0

a mnie tu chodziło o konkretną odpowiedź na pytanie zawarte w moim pierwszym poście: z czym jest połączony pręt regulacyjny

ten nad wysprzęglikiem  w 7245  ???

jeden koniec z obudową wysprzęglika  a drugi koniec ???- z jakąś dźwigienką przy obudowie tylnego mostu, czy do czegoś służy, czy to tylko taki króciec trzymający pręt regulacyjny ? i dlaczego to nie jest sztywne jak jest u znajomego, tylko ruchome przód - tył jakieś 5 cm?

Edytowano przez czekaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

 Nie chce Mi się teraz iść patrzeć do traktora , ale jutro spróbuję się nad tym zastanowić .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3047

gwiazda portalu nie wie-normalnie wymiekam. gowniarzu to ja mowie wylacznie do swoich -doroslych juz zreszta-dzieci, o tym ile lat mam to masz takie pojecie jak o zetorach..............

pret sluzy do ustawienia pozycji wysprzeglika-tak by skok sprzegla byl jak najwiekszy i wysprzeganie optymalne dla kazdego ciagnika, kazdy moze miec inaczej ustawiona nakretke regulacyjna-tez kiedys miale podobny problem i pare ciagnikow przegladnolem. 

pret regulacyjny z jednej strony jest przykrecony do oczka na plaskowniku dzwigni hamulca sprzeglowego nad wysprzeglikiem a z drugiej do krzywki znajdujacej sie za cylinderkiem pneumatycznym- trzeba sie dobrze schylic albo wejsc pod ciagnik zeby ja zobaczyc, , to ze sie rusza tez jest normalne, nie wiem czy dobrze odpowietrzyles wysprzeglik-zrob to jeszcze raz-nie bede sie pytal czy umiesz bo jak takiej prostej sprawy bys nie umial zrobic, to nie bierz sie do zadnych napraw bo wszystko zepsujesz,

 

Edytowano przez jacus

buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Do czego służy to wiem , ale nie wiem z czym się łączy .Ta wiedza nie była Mi potrzebna . Nie jestem mechanikiem , ani wszechwiedzący jak ty . A jak wygląda "dobre" odpowietrzanie , bo też nie wiem . Po wymianie wysprzęglika , jak również kiedyś pompki , a także braku płynu , po uzupełnieniu i kilku ruchach pedałem wszystko wracało do normy ... Cud , czy jakieś inne teorie ? Co do wiedzy to staram się dowiedzieć tego co Mnie interesuje i czasami próbuje się tym podzielić z innymi . Gdyby wszyscy na AF byli takimi zarozumiałymi bucami jak ty to wiele by się nikt nie dowiedział , no chyba że o rodowodach polityków , bo zdaje się że masz niezłego hopla na tym punkcie (pewno jakaś nieudolna próba startu do czegoś) , a co do wieku to nadal dla Mnie jesteś gówniarz :P . Idź spać , bo jutro w tym swoim biurze znowu będziesz nie miły dla petentów B) B) .

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

U mnie trzeba było odpowietrzac po wymianie wysprzeglika także chyba cud

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Pajacusiu jestes ? Znowu mam suchy zbiorniczek układu hamulcowego w 5211 (gdzieś nadal ucieka płyn) i sprzęgło działa , tyle że trochę słabiej . Nijak mają się twoje teorie do faktów  B)  . Mam pytanie do tych co naprawdę się trochę znają , a nie tylko rżną wszechwiedzących (np. jacus) - czy przypadkiem w tych Zetorach sprzęgło , hamulce nie są mechaniczne , a te całe pompki , wysprzegliki pełnią rolę "wspomagania" ? Nie jest bzdurą totalną czasem , że bez płynu nie ma sprzęgła ? Dlaczego w Moim pomimo braku płynu nadal działa sprzęgło? :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez JasiekAgriculture
      Witam mam problem z ciagnikem same Explorer 60 88r mam spory luz na pedale sprzęgła przez co rewers wchodzi ciezkawo z lekkim zgrzytem wie ktoś może jak podregulowac pedał lub co innego zrobić? 
       
    • Przez Konrad1245
      Witam mam taki problem gdyż ciagnik jest niby na luzie ale gdy puszczam sprzęgło nadal jedzie dodam ze nie mogę wbić zadnego innego biega chyba się zakleszczyły biegi jeśli tak to jak do tego się zabrać żeby je odkleszczyc pomocy 
    • Przez staszek87
      Witam. Mam problem ze skrzynia biegow Range Command. Na plaskim terenie dziala bez zarzutu jak ciagnik stoi z górki ciezko jest wbic jazde do tylu. Skrzynia wyskakuje na N. Kiedy stoi pod górkę zdarza sie choc rzadziej problem z ruszeniem do przodu również po zalaczeniu rewersu i puszczeniu sprzegla wyskakuje na N. Skrzynia sie kalibruje bez problemu. Poziom oleju centymetr od max. Olej na skrzyni wymieniany ok 800mth filtr 200mth temu. Serwis nie wykryl błędów. Co moze byc przyczyna? 
    • Przez Dominikst
      Witam, posiadam zetora 9540 z 4 biegową skrzynią. Po skończeniu rozrzucania obornika biegiem 1 z przyspieszaczem nie mogę już wyrzucić biegu. Wajcha zaklinowała się na 1 biegu, nie da się zmienić na inny bieg.  Co jest przyczyną? Co mam robić?
      Dodam jeszcze, że za każdym razem, gdy chciałem zredukować z wyższego biegu na 1 to był zgrzyt, musiałem poczekać, aż traktor się zatrzyma.
    • Przez Kobra66
      Witam! Potrzebuję pomocy odnośnie sprzęgła a mianowicie ciągnik kupiony z rozsypanym sprzęgłem czyli nie na chodzie, sprzęgło udało się poskładać ale nie wiem jak mają być powkręcane śrubki regulacyjne w dźwigienkach aby nie były za długie lub za krutkie i jeszcze jedna sprawa jak prawidłowo krok po kroku wyregulować sprzęgło 1i 2 stopień. I czy da się je wyregulować przed spułowieniem czy tylko i wyłącznie po społowieniu ciągnika. Wszystkie informacje będą cenne gdyż nie mam instrukcji obsługi a najlepiej by było jakby było coś z instrukcji napraw. Jeżeli ktoś posiadał by coś takiego to będę wdzięczny, pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj