Gość Zetek5340

Agroplus 410

Polecane posty

Gość Zetek5340   
Gość Zetek5340

Witam czy mam szanse kupić na PROW Deutz Fahra Agroplusa 410 przy 20 hektarah nastawiam się całkowicie na opasy i chciał bym się dowiedzieć z góry dzięki B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Niby jest limit od 3 do 5 koni na ha, ale jak się dobrze uzasadni to można wziąć nawet trochę więcej.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
snopek    0

Witam wszystkich pytanie kieruje do wszystkich posiadaczy agroplusa 410 (310,320)prosiłbym o wszystkie opinie ,wady ,zalety ,ostrzeżenia na temat tego modelu (agroplus 410). Interesuje mnie spalanie , awaryjność , komfort , serwis , jak z hydrauliką , co warto wziąć z opcji , jaka warto wziąć skrzynie , jednym słowem proszę o informacje . Ciągnik pracował by na około 50ha jako pomocniczy (siew nawozu, transport ,różnego typy lekkie prace. Proszę o opinie , bo czas goni a trzeba rozważyć każdy wariant. Pozdrawiam Snopek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

snopek    0

obecnie nastawiam się na 4 cyl. także do wyboru 410 agroplus lub agrofarm , proszę urzytkowników o pinie tych modeli ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podcepiomy    34

Ja miałem Agroplusem (wersja DT) jak i R3 (wersja GS) okazję je pracować i jednym i drugim którego jestem posiadaczem. Oba ciągniki są zwinne lecz R3 jakby był bardziej zwrotniejdszy. W polu jeden jak i drugi radzi sobie też bardzo dobrze. Agroplusem wujo orze pługami 4x35, robił również z agregatem podorywkowym 2.10 m. Co do usterek to Agroplusik działa bez zarzutu a moje R3 miało 3 drobne usterki. Ciągniki ja osobiście mogę polecić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Ja bym wybrał R3 85 GS - większy, lepsza widoczność, stabilniejszy, a jak dojdzie trochę ziemi to też sobie poradzi.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale R3 niema EHR,stop&go,ma 2 biegi pod obciążeniem, a agroplus ma to wszystko co wymieniłem i 3 biegi pod obciążeniem ,a widoczność jest ta sama bo to są te same kabiny ;) ,jako pomocniczy wzioł bym agroplusa mniejszy,letszy i poprostu bardziej sie nadaje jako pomocniczy i bedzie miej palił od R3.

Edytowano przez samelamborghini

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Z jakiej okazji Agroplus 410 spali mniej od Agrofarma 410? Przecież oba mają tą samą moc i te same silniki. Po za tym @Zetek5340 napisał, że potrzebuje ciągnika na 20 ha to wnioskuje że to ma być główny ciągnik. Dlatego Agrofarma 410 (R3 85 GS) będzie lepszym wyborem.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

No w katalogach na 2011 jest pokazany EHR w R3, tylko ile trzeba dopłacić do niego?


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie może mieć bo sie pytałem 2 przedstawicieli i mówili mi ze nie można mieć EHR-u w R3 ,EHR ma R4 a R3 nie mją

@MDsikor-odpisywałem @snopek a nie @zetek5340,jako główny to Agrofarm,a jako pomocniczy to Agroplus.Agroplus mniej spali bo jest lżejszy i miejszy gabarytowo.

Edytowano przez samelamborghini

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pokazałem te zdiecie przedstawicielowi to powiedział że w przyszłości to może i coś takiego zrobią,ale w tym momęcie R3,Agrofarm GS,Explorer nie ma takiej opcji żeby był w nich EHR.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Nie wież we wszystko co mówią dealerzy. Bo niektórzy nawet nie wiedzą do końca co sprzedają.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

To w takim razie po co by zmieniali prospekty od tego roku dla modelu R3.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jozmi    0

Witam. Od kilku miesięcy mam Agroplusa 320GS wiec już trochę go poznałem. Kupiłem go jako pomocniczy ciągnik (mam już jednego większego). Jeśli chcesz kupić ja główny ciągnik to raczej odradzam nie wiem jak chodzi "410" ale "320" niby ma 82KM ale gdzie się one podziały to nie wiem. Mam kolegę który ma LAMPO 55KM i nie widzę różnicy nawet bym powiedział że jego jest "żywszy". Koleś od serwisu (miałem awarie hydrauliki) powiedział że to EURO3 zjadło resztę "koni". tak więc na 20 ha bierz większego z dobrym uzasadnieniem 100KM dostaniesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez NABUCH
      Witajcie od jakiegoś czasu przymierzam się do kupna używanego ciągnika. Waham  się pomiędzy kilkoma modelami. Zauważyłem że dosyć sporo trafia się 2-5 letnich Df 310 /410. Na agrofoto brak jakichs większych opini o tym sprzęcie. Ktos moze cos podpowiedzieć? Interesuje mnie także niezawodność i ceny części w stosunku do starszych modeli do których części były jednymi z droższych na rynku. Pozdrawiam W. 
    • Przez szymczak
      Witam.
      Proszę o pomoc w następującej sprawie. Mam problem z przednim napędem przy ciągniku SAME SILVER 110 2006r. Nie mogę wyłączyć przedniego napędu. Podobne tematy były już zakładane o Deutzach, ale nie mam pewności, że działanie układu jest takie samo. Opiszę po kolei "historię" awarii. Podczas jazdy bez przedniego napędu zaczęła mrugać kontrolka na włączniku (który nie był wciśnięty). Do tego co chwilę było słychać charakterystyczny dźwięk rozłączania przedniego napędu (takie trzaśnięcie). Po powrocie do domu kontrolka świeciła już światłem ciągłym, a przedni napęd od tego czasu jest już ciągle uruchomiony. Sam włącznik sprawdziłem przy pomocy probówki i prostownika i moim zdaniem działa prawidłowo. Podejrzane jest tylko napięcie na pinach dochodzących do włącznika (1 pin ma około 12V a pozostałe 0,5-1,5V). Według mojej wiedzy cewka/elektrozawór odpowiedzialny za rozłączanie przedniego napędu jest z lewej strony ciągnika koło filtrów hydraulicznych. Ten układ działa w tej chwili w sposób następujący:
      1. przy odpalonym ciągniku tłoczek jest schowany
      2. podczas gaszenia ciągnika tłoczek wychodzi z cylindra
      3. przy ponownym uruchomieniu samego zapłonu (przekręceniu kluczyka) tłoczek znowu się chowa
      4. odpalenie ciągnika nie powoduje żadnej reakcji dopiero ponowne jego zgaszenie powoduje ruch tłoczka
      Zachowanie tej cewki/elektrozaworu jest takie samo bez znaczenia czy włącznik jest wciśnięty czy też nie. Domyślam się, że żeby przedni napęd został rozłączony tłoczek musi wyjść z cylindra. A skoro u mnie przy odpalonym ciągniku tak nie jest, jest to pewnie przyczyna nieprawidłowości w działaniu. Nie wiem oczywiście czy dobrze myślę, jeśli jestem w błędzie proszę o podpowiedź. Jakie są przyczyny takiej usterki? Czy ktoś miał coś podobnego?  Z góry dziękuję za odpowiedź:)
    • Przez AGEPOWER
      Witam,
      jestem nowy na forum. Zajmuję się od 11 lat silnikami DEUTZ. Chętnie pomogę wszystkim użytkownkom:-) Odpowiem na każde pytanie, doradzę, zdiagnozuję, naprawię.
      Zapraszam do zadawania pytań.

       
    • Przez DeutzFahrAgroplus85
      Pomocy.
       
      Posiadam od niedawna ciągnik Deutz Fahr Agroplus85 z rocznika 2000 typ D11S. 
      Problem polega na tym, że nie ma mocy i kopci na czarno. 
      Zrobione zostały wtryski, uszczelniony kolektor dolotowy i intercooler, a problem nie zniknął. Turbo Ok. 
      Spotkał się ktoś z was z takim problemem? Bądź ma jakiś pomysł? 
    • Przez mateusz7745
      witam mam problem z deutz fahrem agrotronem 4.95 . Ciągnik postoi kilka godzin i paliwo całkowicie cofa się do zbiornika. sprawdziłem przewody wszystkie są szczelne założyłem przy zbiorniku zawór zwrotny po założeniu odpala dobrze ale po kilku dniach zawór zwrotny ulega uszkodzeniu i w czasie jazdy potrafi zawiesić się. Co może być przyczyną cofania się paliwa 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.