Zaloguj się, aby obserwować  
arielo

ilośc oleju w skrzyni biegów i zwolnicach

Polecane posty

arielo    1

Witam mam takie pytanie może głupie ale czy do zwolnic w T 25 leje się jakiś olej czy nie bo są tam jakieś korki u góry?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164

Do skrzyni wchodzi 8l musisz zalać po sam korek że by panewek na rewersie ci nie obróciło :D a do zwojnicy 1l ale w razie czego to masz śrubę z lewej strony jak odkręcisz i się pojawi ole to znaczy że wystarczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

A wlew do skrzyni to jest tam z prawej strony? Nie wiem akurat bo nigdy nie zaglądałem. Przyniose sobie z serwisu po pierwszym przeglądzie olej i zmienie w skrzyni i zwolnicach :D


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arielo    1

A jeszcze jedno z przodu w kołach też są taki zakręcane korki czy tam też się zmienia olej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

z tego co czytałem to tam się leje olej ale ja mam smar bo uszczelniacz poszedł a robota była to wyciekło a kupićnie było kiedy to tawot do łożysk i jest ok


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164

A wlew do skrzyni to jest tam z prawej strony? Nie wiem akurat bo nigdy nie zaglądałem. Przyniose sobie z serwisu po pierwszym przeglądzie olej i zmienie w skrzyni i zwolnicach :D

 

Tak z prawej strony.

 

A jeszcze jedno z przodu w kołach też są taki zakręcane korki czy tam też się zmienia olej?

 

W kolumnie wlewa się olej i smaruje zwrotnice ja tak zrobiłem i wywołało to u mnie minusowe skutki ale u ciebie powinno być dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

No a ja czytałem i tam olej przychodzi przecież od środka są siemeringi a z zewnątrz masz pokrywe z uszczelką. Ja jednak miałem bo kiedys coś zaczęło lecieć z koła co bardzo mnie zdziwiło :D


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164

Może i fabrycznie powinien być tam olej ale ja mam w obuch kołach smar bo wymieniałem łożyska i nie mogłem tam dostać gumowego uszczelniacza i kupiłem mniejszy i dałem smar bo olej by wyleciał.Ale sprzedawca w sklepie powiedział że smar będzie lepszy i kupiłem jeszcze smar do łożysk za 25 zł.Czesio wiadomo każdy robi jak mu pasuje ja dałem smar ty zalejesz olejem a ktoś będzie jeździł na sucho. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lancer234    0

Witam.

Wykonałem właśnie kapitalny remont skrzyni biegów i zwolnic. Mam pewien problem z ocenieniem ilosci oleju jaka należy wlać do skrzyni a jaką do zwolnic. podobno do skrzyni 10L a do zwolnic?

Proszę o rzetelne info

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    459

Do skrzyni 10l a do zwolnic nie wiem dokładnie ale ok 1L.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    268

w zwolnicach masz korki przelewowe koło dekielków, lejesz do poziomu niższego korka, ok 1 litr wejdzie. a co do skrzyni to chyba 10l, nie pamiętam już dokładnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164

Do skrzyni 7-8 l,nie wiem jak wy chcecie wlać 10 l oleju do skrzyni skoro ja wlałem 8 i było po sam korek :P .A do zwojnic tak jak napisał @Buszmen11.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mentos223    209

W skrzyni macie korek przelewowy i tam zobaczycie :D Tak jak pisze Piotruniu25 do skrzyni 7-8 l do zwolinic tyle ile pokarze korek kontrolny :)


Naprawa ciągników i maszyn rolniczych , przeróbki, malowanie, tulejowanie przednich osi, klejenie rozmrożonych bloków itp. PODKARPACIE tel. 721141104

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj