Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
arielo

ilośc oleju w skrzyni biegów i zwolnicach

Polecane posty

arielo    1

Witam mam takie pytanie może głupie ale czy do zwolnic w T 25 leje się jakiś olej czy nie bo są tam jakieś korki u góry?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Piotruniu25    1152

Do skrzyni wchodzi 8l musisz zalać po sam korek że by panewek na rewersie ci nie obróciło :D a do zwojnicy 1l ale w razie czego to masz śrubę z lewej strony jak odkręcisz i się pojawi ole to znaczy że wystarczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    306

A wlew do skrzyni to jest tam z prawej strony? Nie wiem akurat bo nigdy nie zaglądałem. Przyniose sobie z serwisu po pierwszym przeglądzie olej i zmienie w skrzyni i zwolnicach :D


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arielo    1

A jeszcze jedno z przodu w kołach też są taki zakręcane korki czy tam też się zmienia olej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    306

z tego co czytałem to tam się leje olej ale ja mam smar bo uszczelniacz poszedł a robota była to wyciekło a kupićnie było kiedy to tawot do łożysk i jest ok


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    1152

A wlew do skrzyni to jest tam z prawej strony? Nie wiem akurat bo nigdy nie zaglądałem. Przyniose sobie z serwisu po pierwszym przeglądzie olej i zmienie w skrzyni i zwolnicach :D

 

Tak z prawej strony.

 

A jeszcze jedno z przodu w kołach też są taki zakręcane korki czy tam też się zmienia olej?

 

W kolumnie wlewa się olej i smaruje zwrotnice ja tak zrobiłem i wywołało to u mnie minusowe skutki ale u ciebie powinno być dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    306

No a ja czytałem i tam olej przychodzi przecież od środka są siemeringi a z zewnątrz masz pokrywe z uszczelką. Ja jednak miałem bo kiedys coś zaczęło lecieć z koła co bardzo mnie zdziwiło :D


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    1152

Może i fabrycznie powinien być tam olej ale ja mam w obuch kołach smar bo wymieniałem łożyska i nie mogłem tam dostać gumowego uszczelniacza i kupiłem mniejszy i dałem smar bo olej by wyleciał.Ale sprzedawca w sklepie powiedział że smar będzie lepszy i kupiłem jeszcze smar do łożysk za 25 zł.Czesio wiadomo każdy robi jak mu pasuje ja dałem smar ty zalejesz olejem a ktoś będzie jeździł na sucho. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lancer234    0

Witam.

Wykonałem właśnie kapitalny remont skrzyni biegów i zwolnic. Mam pewien problem z ocenieniem ilosci oleju jaka należy wlać do skrzyni a jaką do zwolnic. podobno do skrzyni 10L a do zwolnic?

Proszę o rzetelne info

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    370

Do skrzyni 10l a do zwolnic nie wiem dokładnie ale ok 1L.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    6

w zwolnicach masz korki przelewowe koło dekielków, lejesz do poziomu niższego korka, ok 1 litr wejdzie. a co do skrzyni to chyba 10l, nie pamiętam już dokładnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    1152

Do skrzyni 7-8 l,nie wiem jak wy chcecie wlać 10 l oleju do skrzyni skoro ja wlałem 8 i było po sam korek :P .A do zwojnic tak jak napisał @Buszmen11.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mentos223    176

W skrzyni macie korek przelewowy i tam zobaczycie :D Tak jak pisze Piotruniu25 do skrzyni 7-8 l do zwolinic tyle ile pokarze korek kontrolny :)


Polska moc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez AdamWładimirecPodlasie
      Witam mam problem ze światłami w Władimircu ponieważ nie wiem jak tam są one podłączone (chodzi o światła dolne) jakimi kolorami do jakich wtyczek włożyć i co może być przyczyną że na wybojach czasami jedno gaśnie? 

    • Przez karoleeeq
      Witam dziś  zobaczyłem usterkę w moim władku natomiast zobaczyłem że strasznie sadzi mi olej hydrauliczny z pod korka (z tyłu) do tej pory tak nie było odkręciłem korek i powietrze wybiło strasznie dużo piany było i jak traktor jest odpalony to caly czas leci ten olej. Z góry dzięki za odpowiedz
    • Przez adi972
      dlaczego w ruskim jak wrzucam wsteczny i na 1 to coś huczy
    • Przez plusz01
      Witam
      Mam małe pytanie do szanownych kolegów. Mianowicie przymierzam się do zakupu nowych opon i z tąd moje pytanie. Na początku zaczniemy od przednich opon jaki kupić zwykłe takie jak w oryginale czy może jodłowe które będą miały lepszą przyczepność w warunkach polowych. Ostatnio założyłem do swojego władka wspomaganie więc nie raczej nie będzie problemów ze skrętem interesuje mnie przyczepność które lepiej się sprawdzą ?. Druga rzecz co z oponami do tyłu zostawić oryginalne 11.2 czy może założyć szersze takie jak w C330 12.4 dodam że aktualnie dołożyłem obciążniki na tylne koła około 70 KG na jedno koło. Proszę o pomoc w doborze oraz przedstawienie waszych doświadczeń. Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.