Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
arielo

ilośc oleju w skrzyni biegów i zwolnicach

Polecane posty

arielo    0

Witam mam takie pytanie może głupie ale czy do zwolnic w T 25 leje się jakiś olej czy nie bo są tam jakieś korki u góry?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Piotruniu25    1059

Do skrzyni wchodzi 8l musisz zalać po sam korek że by panewek na rewersie ci nie obróciło :D a do zwojnicy 1l ale w razie czego to masz śrubę z lewej strony jak odkręcisz i się pojawi ole to znaczy że wystarczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    303

A wlew do skrzyni to jest tam z prawej strony? Nie wiem akurat bo nigdy nie zaglądałem. Przyniose sobie z serwisu po pierwszym przeglądzie olej i zmienie w skrzyni i zwolnicach :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arielo    0

A jeszcze jedno z przodu w kołach też są taki zakręcane korki czy tam też się zmienia olej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    303

z tego co czytałem to tam się leje olej ale ja mam smar bo uszczelniacz poszedł a robota była to wyciekło a kupićnie było kiedy to tawot do łożysk i jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    1059

A wlew do skrzyni to jest tam z prawej strony? Nie wiem akurat bo nigdy nie zaglądałem. Przyniose sobie z serwisu po pierwszym przeglądzie olej i zmienie w skrzyni i zwolnicach :D

 

Tak z prawej strony.

 

A jeszcze jedno z przodu w kołach też są taki zakręcane korki czy tam też się zmienia olej?

 

W kolumnie wlewa się olej i smaruje zwrotnice ja tak zrobiłem i wywołało to u mnie minusowe skutki ale u ciebie powinno być dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    303

No a ja czytałem i tam olej przychodzi przecież od środka są siemeringi a z zewnątrz masz pokrywe z uszczelką. Ja jednak miałem bo kiedys coś zaczęło lecieć z koła co bardzo mnie zdziwiło :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    1059

Może i fabrycznie powinien być tam olej ale ja mam w obuch kołach smar bo wymieniałem łożyska i nie mogłem tam dostać gumowego uszczelniacza i kupiłem mniejszy i dałem smar bo olej by wyleciał.Ale sprzedawca w sklepie powiedział że smar będzie lepszy i kupiłem jeszcze smar do łożysk za 25 zł.Czesio wiadomo każdy robi jak mu pasuje ja dałem smar ty zalejesz olejem a ktoś będzie jeździł na sucho. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lancer234    0

Witam.

Wykonałem właśnie kapitalny remont skrzyni biegów i zwolnic. Mam pewien problem z ocenieniem ilosci oleju jaka należy wlać do skrzyni a jaką do zwolnic. podobno do skrzyni 10L a do zwolnic?

Proszę o rzetelne info

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    0

w zwolnicach masz korki przelewowe koło dekielków, lejesz do poziomu niższego korka, ok 1 litr wejdzie. a co do skrzyni to chyba 10l, nie pamiętam już dokładnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    1059

Do skrzyni 7-8 l,nie wiem jak wy chcecie wlać 10 l oleju do skrzyni skoro ja wlałem 8 i było po sam korek :P .A do zwojnic tak jak napisał @Buszmen11.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mentos223    154

W skrzyni macie korek przelewowy i tam zobaczycie :D Tak jak pisze Piotruniu25 do skrzyni 7-8 l do zwolinic tyle ile pokarze korek kontrolny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×