Zaloguj się, aby obserwować  
Bartmk

Wyciek oleju ze skrzyni biegów

Polecane posty

Bartmk    0

Witam posiadam zetora 7211 mam wyciek ze skrzyni biegów tzn czyściłem kiedyś w bloku z tyłu takie małe otwory od spodu znajdowała się tam woda z olejem (syf) wszystko wyleciało lecz z tycz otworów kapie czysty olej ze skrzyni.Wie ktoś jaki może być powód tego wycieku.Wcześniej te otwory były zalepione brudem itp nawet o nich nie wiedziałem .Myślę że te otwory są po to aby podczas mycia woda która dostaje się otworami gdzie są doprowadzone hamulce wylatywała przez te właśnie otwory pod spodem w bloku.Wiem że może ktoś nie zrozumie o co mi chodzi o jakie otwory itp ale nie potrafię tego inaczej wytłumaczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AREK5211    0

Wygląda na to jakby przepuszczały uszczelnienia na półosiach ale mogę się mylić. jak możesz to opisz to bardziej dokładnie i jak z hamulcami czy może są słabsze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartmk    0

Ok dodaje fotki żeby każdy od razu wiedział o co chodzi bo trudno mi to opisać.Hamulce nie są idealne ostatnio właśnie zaobserwowałem że tak jak by były słabsze sam nie wiem nie sprawdzałem na postoju tylko mówię jak było podczas jazdy z rozrzutnikiem.Tutaj fotki http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7df94ae27220e2b5.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/90a1e103ea19c883.html

Edytowano przez Bartmk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Do zdjęcia zwolnica niestety. Do wymiany uszczelniacz w pokrywie łożyska dyferencjału, profilaktycznie na pewno w zwolnicy na półosi a w prawej dodatkowo oringi na osi blokady. tyle.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Cztery uszczelniacze, chyba dwa małe oringi i dwie podkładki pod pokrywki. Nie orientuje się w cenach ale myślę że jakieś 50-70 zeta.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartmk    0

Aha dobrze że wiem chociaż co jest nie tak bo w mechanice nie jestem dobry chociaż przy samochodach co nieco robie.A jeżeli chodzi o samą robotę to zrobił by to w domowych warunkach? czy lepiej oddać w fachowe ręce?.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Zrobisz to spokojnie tylko trzeba do tego najmniej dwóch bo zwolnice są ciężkie jak diabli.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez janusz14
      mam problem ze sprzęgłem w moim ciągniku a konkretnie w ciągu ostatnich 2 lat wymieniałem 3 razy tarcze sprzęgłowe i raz mi pęknoł na pół cały docisk . teraz narazie jest spokój ale coś mi nie chce do konca wysprzęglać pompke sprzęgłową wymieniłem. jaki może być problem ?
    • Przez Michal3512
      Witam
      Od niedawna stałem się właścicielem zeotra 6245 sprowadzonego ze Finlandi.
      Przy oglądaniu katalogu części okazało się że brakuje w nim cięgna(nr kat. 70112724) hamulca sprzęgłowego.
      Zamontowałem go w miarę sztywno naciągnąłem nakrętką m8, dzwignia z okiem przy skrzyni ustawiłem do oporu czyli przodu w pozycji pionowej  ale wbijanie biegów jest beż żadnych efektów czyli czasem jest zgrzyt czasem nie.
       
      Czy ktoś wie jak prawidłowo wyregulować ten hamulec ? Dodam że ta dźwignia co siedzi przy skrzyni(nr. kat.57112705) bez żadnych oporów ręką  chodzi do tyłu(jest w poziomie) i do przodu(jest w pionie). . Może to ona nie działa, może jest już wyrobiona szczęka(nr. kat.57112714 ?


    • Przez centier
      Dzień dobry,
      Rozpoławiałem ciągnik i siłą rzeczy rozbierałem na części pierwsze sprzęgło, wymieniłem tarcze oryginalne czeskie. Złożyłem wszystko jak było (ktoś składał tak na yt) ustawiłem dźwigienki sprzęgła w odległościach 25mm i 37mm od tarczy. Po połączeniu silnika ze skrzynią okazało się że łapkom brakuje ok 10mm żeby te dostały do łożysk oporowych. (kilka lat temu mechanik robił mi sprzęgło i koło zamachowe było mocno przetaczane czy to może być tego wina?) Czy jeśli łapki przestawię bliżej łożyska i zmienią się odległości między łapkami a tarczą znaczy będą większe niż te 25 i 37mm to sprzęgło będzie pracowało poprawnie ? Czy wymienić koło lub dospawać coś do łapek ?
    • Przez Bartek1231
      Witam mam pytanie z racji że w moim zetorze czeka mnie generalny remont skrzyni biegów pomyślałem czy dałoby radę włożyć skrzynie od zetora Proximy 90. Z wyglądu są takie same a ta z Proximy ma dodatkowo rewers. Czy jest to wgl możliwe i czy będzie wszystko pasować? Dzięki za odpowiedź 
    • Przez massey3085
      Witam  mam taki problem  z moim zetorem gdy pracuje z opryskiwaczem rozlancza mi wom zatrzask sprawdzony  na wodziku rowki pod zatrzask  też ok  
      Czy wymienię ta przesowke która łączy  walki beż wyciągania  kosza  salelit  bo to jest dosyć  długa tuleja  i niewiem czy taka operacja jest możliwa beż dużego rozbierania  ciagnika 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj